Nee als ik toen niet was kon het geen jeugdsentiment zijn..kloptquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
anders kon het geen jeugdsentiment zijn, alhoewel....
mooier dan de versie uit het vorige uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Even genieten..........
Als je maar zorgt dat Like A Rolling Stone doorgaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog even gaan tellen![]()
wordt spannend denk ik. A day in the life is geen kinderachtige tegenstander.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat Like A Rolling Stone doorgaat
Ik ben er daarom ook niet helemaal gerust opquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt spannend denk ik. A day in the life is geen kinderachtige tegenstander.
Top nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Tralalalaa...by a moonlight shadow....tralalalalaaaa![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef nipeng het volgende:
Op welke plek staat Vanilla Ice eigenlijk?
2001, net boven The Smithsquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef nipeng het volgende:
Op welke plek staat Vanilla Ice eigenlijk?
Ik hoop dat je op James Taylor doelt en niet op BZNquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef nipeng het volgende:
Damn net het beste nummer van de top2000 gemist.
Niet weer he?quote:
En Pearl Jam dan?quote:
koffie bijna tegen monitor spuugtquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:36 schreef nipeng het volgende:
Jeroen werd zeker gecremeerd.
Shelter from the Storm ook wel eigenlijk. Stuck inside of Mobile, Don't think twice, it's allright.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
Nog wat nummers van Bob Dylan die erin hadden moeten staan:
Tangled Up In Blue, Idiot Wind of IETS van Blood on the Tracks
Misschien moet ik maar een toernooi Het Ultieme Bob Dylan nummer beginnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Shelter from the Storm ook wel eigenlijk. Stuck inside of Mobile, Don't think twice, it's allright.
En ik kan nog wel 100 nummers van andere artiesten verzinnen die erin zouden moeten staan, maar daar hebben we het nu niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |