Kun je niet lezen? Amerika staat op de 9e of 10e plaats als het om wapenleveranties aan irak gaat.quote:
En die bron van jou is?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:18 schreef klez het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Amerika staat op de 9e of 10e plaats als het om wapenleveranties aan irak gaat.
Als ze niet dansen schieten de kerels met mitrailleurs ze dood!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
het ziet er goeddeels geregiseerd uit.... of ben ik nu te achterdochtig
post van CeeJee in een vorig topic.quote:
Zeer betrouwbaar idd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:19 schreef klez het volgende:
[..]
post van CeeJee in een vorig topic.
bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:03 schreef klez het volgende:
[..]
en ik zeg van niet. Na 25 jaar en 2 miljoen dode Irakezen dankzij Saddam.
Zelfde bron waarschijnlijk die heeft gezegd dat Marijnissen thuis hoort in een rijtje massa moordenaars.quote:
Ik heb zoiets ook. Kijk eens op een van de eerste posts, hoe Saddam ineens veranderd is nadat-ie was opgepakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet! Maar iets zegt me dat 't niet waar is!
Ho, wacht eens eventjes, Amerika zit niet in Irak voor de Olie! Amerika wilde democratie brengen, het volk bevrijden, afmaken waar pappa Bush mee was begonnen en natuurlijk de WMD gaan opsporen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef Yildiz het volgende:
Ja, en we hadden ook géén olie kunnen kopen van Irak zodat ze geen geld hadden voor wapens.
Kunnen we nu even ophouden over hoe laag of hoog welk kutland staat met leveringen van wapens in termen van verantwoordelijkheidafschuifkunde?
Joh, iedere boerenlul kan die wiki pagina's editten. Dat mensen daar nog zogenaamde 'feiten' weghalen is onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef klez het volgende:
Kijk hier ff:
http://en.wikipedia.org/w(...)ments.2FTechnology_2
en dat geloof jij allemaal?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ho, wacht eens eventjes, Amerika zit niet in Irak voor de Olie! Amerika wilde democratie brengen, het volk bevrijden, afmaken waar pappa Bush mee was begonnen en natuurlijk de WMD gaan opsporen.
Nee. Maar types als klez welquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, iedere boerenlul kan die wiki pagina's editten. Dat mensen daar nog zogenaamde 'feiten' weghalen is onbegrijpelijk.
zwak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Maar types als klez wel
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
gelukkig want dat is de grootste bullshit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze hadden 'm inderdaad ook nog wat jaren weg kunnen laten kwijnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef rednajt het volgende:
pffffffffffffffffffff wat een gelul zo langzamerhand hier in deze topic...
Saddam Hoessein is bijna 70 jaar geworden...nou dat halen de meeste irakezen volgens mij niet eens..en zeker met zijn loopbaan waarbij de kans groot was dat hij door iemand van zijn leger of familielid vermoord zou worden over de jaren mag hij niet klagen....hij mag blij zijn dat hij nog zo oud is geworden....
Nederland ook! Of ben ik nou weer te kort door de bocht??!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn tenminste wel lekker rap daar. 2 maanden na veroordeling is het gedaan. Daar kan de VS nog wat van leren.
Blij dat je het zelf toegeeft. Waarom geloof je het dan?quote:
Een echte cliffhanger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Jonge al die filmpjes stoppen op het spannende moment.
't is net GTST.
Ik ook. Saddam was verantwoordelijk voor een hoop doden, om zelf aan de macht te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:14 schreef klez het volgende:
[..]
Ik geef er toch de voorkeur aan de verantwoordelijkheid bij de dader te leggen.
Valt me nog mee dat het niet wordt onderbroken voor een reclameblok.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Jonge al die filmpjes stoppen op het spannende moment.
't is net GTST.
komt je zeker niet goed uit he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef klez het volgende:
[..]
Ja, die moslimfundamentalisten overtreffen hem waarschijnlijk nog wel. Los van het feit dat het aantal van 670.000 nogal discutabel is.
quote:
pro-usa maybe?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf toegeeft. Waarom geloof je het dan?
Irakezen mogen blijven.quote:Bush: All foreign nationals must leave Iraq now for security reasons (CNN)
Nog een paar postings en je krijgt weer een LV pavlov reactie over hoofdlettergebruik.quote:
Waar blijft de tussenbeschouwing.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef MelvinB het volgende:
Nabeschouwing:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8370/ad22f520/index.html
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar blijft de tussenbeschouwing.
Ja En!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het vuurtje in Irak niet aangewakkert/miljoen x verergert?
Precies, van binnenuit had Saddam moeten worden geliquideert!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja En!
Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders
Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.
Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja En!
Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders
Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.
Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:36 schreef klez het volgende:
[..]
Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.
Zoals gebruikelijk laten linkse Europeanen het het liefst gebeuren. Tenzij het henzelf overkomt. Dan is Amerikaanse hulp toch niet zo heel overbodig.
Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?
Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Wat jammer dat saddam al zo snel veroordeeld en geexecuteerd is, nu is er weer een onderwerp minder om het over te hebben in het irak na de oorlog deel XXXX.
Als ik hier zo de opinie lees heb ik het idee dat sommigen het jammer vinden dat hij niet live tijdens prime time gevieendeeld is. Nou dit geeft in mijn optiek ook al aan hoever sommige figuren in de westerse wereld alweer op de weg terugweg naar het barbarisme zitten. Het barabarisme waarvan diezelfde personen irak proberen te bevrijden.
The Horror. . . The Horror. . .
Er wás geen glans in deze operatie, het was een manier om snel olie te krijgen en het klusje van GwB senior af te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef klez het volgende:
[..]
Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...
De kwaliteit is echt bizar slecht inderdaad. Nou goed, ik hoef het ook eigenlijk niet te zien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei toch dat er gefilmd zou worden met telefoons![]()
Vertrouwen de meeste mensen dan de overheden en hun berichtgeving dan niet meer? Die liegen toch nooit tov van de burgers en beginnen omwille van leugens toch ook geen oorlogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.
Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Dit is een beschamende dag voor het Westen, dat zich min heeft getoond vandaag.
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!
Mja, het zou kunnen, maar ik denk dat iemand die dertig jaar lang dictator is geweest en dan plotseling gevangene is die een zeker dood tegemoet gaat, misschien wel een soort berusting heeft en een gevoel van onwerkelijkheid tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens vond ik Saddam er enorm gedrogeerd uitzien...
Schuld van het Westen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.
Hitler en Pinochet op een geheime basis op de Zuidpoolquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef XiChico het volgende:
hoax, saddamzit met elvis en 2pac op een onbewoond eiland.
Dat kan niet want dan is 't eiland niet meer onbewoond!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef XiChico het volgende:
hoax, saddamzit met elvis en 2pac op een onbewoond eiland.
Ja, de Amerikanen kunnen zich nu éindelijk veilig voelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.
"Binnen 72 uur", aldus een bron bij het Witte Huis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Wanneer hangen Bush, die gelogen heeft om een land binnen te vallen en misschien wel een miljoenen slachtoffers veroorzaakt heeft, en Rumsfeld, die gezorgd heeft voor een uitgebreid martelprogramma in martelkampen verspreid over de hele wereld, eigenlijk?
Die hebben democratie in Irak gebracht dus die doen hun werk goed!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Wanneer hangen Bush, die gelogen heeft om een land binnen te vallen en miljoenen slachtoffers veroorzaakt heeft, en Rumsfeld, die gezorgd heeft voor een uitgebreid martelprogramma in martelkampen verspreid over de hele wereld, eigenlijk?
Kom nou zeg. Doe nou niet roomser als de paus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Een stukje veiliger natuurlijk, er is nog altijd het gevaar van de oprukkende negers vanuit de ghetto´s naar the suburbs...quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen kunnen zich nu éindelijk veilig voelen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef Puzzelaar het volgende:
Kom nou zeg. Doe nou niet roomser als de paus.
Wat niet?quote:Ze hoeven het niet van de daken te schreeuwen toch?
Ik zou het van harte toejuichen als het waar isquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Binnen 72 uur", aldus een bron bij het Witte Huis.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Wanneer hangen Bush, die gelogen heeft om een land binnen te vallen en miljoenen slachtoffers veroorzaakt heeft, en Rumsfeld, die gezorgd heeft voor een uitgebreid martelprogramma in martelkampen verspreid over de hele wereld, eigenlijk?
Saddams valluik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Djep het volgende:
Wil iemand een tussenstand geven van alle filmpjes?
Elaboratequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Ja en Balkenende. Want die wist van de barbaarse martelkampen in Europa waar duizenden Moslims een langzame dood sterven. En Marijnissen dat hij als tweede kamerlid niets heeft gedaan om dit te voorkomen. Allemaal hangen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Dat ze het niet eens zijn met de doodstraf. Principes ok, maar er zijn wel belangrijkere dingen dan het leven van Saddam.quote:
Heb ik ook. Aan de ene kant denk ik dat er nu een hoofdstuk is afgesloten en het Irak onder Sadam nu echt voorbij is, maar aan de andere kant had hij gewoon levenslang moeten krijgen. Ik vind het slecht dat we nu afgegleden zijn naar het niveau van de extremistische groepen in Irak en Afghanistanquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb er een heel raar dubbel gevoel bij. Omschreef het net tegen een collega als 'leeg'.
Het klopt ergens niet en ik heb niet het gevoel dat dit rechtvaardigheid is.
Je bent volgens mij heel erg bang voor links hé?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:57 schreef klez het volgende:
[..]
Ja en Balkenende. Want die wist van de barbaarse martelkampen in Europa waar duizenden Moslims een langzame dood sterven. En Marijnissen dat hij als tweede kamerlid niets heeft gedaan om dit te voorkomen. Allemaal hangen!![]()
Daarom moet er ook zo snel mogelijk openheid komen over waarom hij de oorlog gesteund heeft.quote:
Duizenden moslims een langzame dood sterven, heb je daar een bron van?quote:Want die wist van de barbaarse martelkampen in Europa waar duizenden Moslims een langzame dood sterven.
Hij heeft tegengestemd.quote:En Marijnissen dat hij als tweede kamerlid niets heeft gedaan om dit te voorkomen. Allemaal hangen!![]()
Ja... Zoals brood en voetbal. Maar daar gaat het nu toch niet om?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:57 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat ze het niet eens zijn met de doodstraf. Principes ok, maar er zijn wel belangrijkere dingen dan het leven van Saddam.
Oh ja, bijvoorbeeld door illegaal wapens te leveren aan de "Irak-contra's"?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je kunt het natuurlijk proberen om te draaien en de schuld bij de Iraakse bevolking leggen, maar dat is dus niet wat ik zeg. Ik zeg, dat de oorlog voorkomen had kunnen worden, dat hetzelfde doel bereikt had kunnen worden, met buitenlandse steun voor binnenlandse oppositiegroepen.
Het Westen? Hij is toch in Irak gehangen, dacht ik?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Hij bedoelt dat het Westen zich weinig heeft laten horen vandaag, of zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Het Westen? Hij is toch in Irak gehangen, dacht ik?
Ja. En het Westen (Amerika voornamelijk, maar er zijn medeplichtigen. Nederland misschien ook wel) had de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. En het Westen (Amerika voornamelijk, maar er zijn medeplichtigen. Nederland misschien ook wel) had de touwtjes in handen.
Ja onder het toeziend oog van the Us of Aquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, zijn baard was wel grijs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
Hij is niet echt grijs hè.
eensch....quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef Greetz het volgende:
Ik hoop dat dit het laatste is wat ik van deze vent zie, ze hadden hem beter in een isoleercel kunnen zetten voor de rest van zijn bestaan en niets anders dan eten/drinken geven en hem voor altijd ignoren.
Dit is juist een zege voor zijn 'martelaarsdood' dat de beelden wereldwijd te zien zijn nadat ze voor grof geld verkocht zijn.
Ja, jij bent persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van Saddam. Ga penitentie plegen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |