abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44852881
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh, hij heeft het vuurtje in Irak niet aangewakkert/miljoen x verergert?
Ja En!

Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders

Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.

Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:33:33 #142
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44852897
zijn we weer
pi_44852918
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Een echte cliffhanger.
Oh zo, 'k zag het pas na drie keer lezen.
pi_44852944
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja En!

Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders

Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.

Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Precies, van binnenuit had Saddam moeten worden geliquideert!
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:36:41 #145
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44852958
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja En!

Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.
Zoals gebruikelijk laten linkse Europeanen het het liefst gebeuren. Tenzij het henzelf overkomt. Dan is Amerikaanse hulp toch niet zo heel overbodig.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44852987
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:36 schreef klez het volgende:

[..]

Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.
Zoals gebruikelijk laten linkse Europeanen het het liefst gebeuren. Tenzij het henzelf overkomt. Dan is Amerikaanse hulp toch niet zo heel overbodig.
Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?
pi_44853011
Wat jammer dat saddam al zo snel veroordeeld en geexecuteerd is, nu is er weer een onderwerp minder om het over te hebben in het irak na de oorlog deel XXXX.

Als ik hier zo de opinie lees heb ik het idee dat sommigen het jammer vinden dat hij niet live tijdens prime time gevieendeeld is. Nou dit geeft in mijn optiek ook al aan hoever sommige figuren in de westerse wereld alweer op de weg terugweg naar het barbarisme zitten. Het barabarisme waarvan diezelfde personen irak proberen te bevrijden.

The Horror. . . The Horror. . .
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:40:38 #148
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44853047
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?
Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44853054
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Wat jammer dat saddam al zo snel veroordeeld en geexecuteerd is, nu is er weer een onderwerp minder om het over te hebben in het irak na de oorlog deel XXXX.

Als ik hier zo de opinie lees heb ik het idee dat sommigen het jammer vinden dat hij niet live tijdens prime time gevieendeeld is. Nou dit geeft in mijn optiek ook al aan hoever sommige figuren in de westerse wereld alweer op de weg terugweg naar het barbarisme zitten. Het barabarisme waarvan diezelfde personen irak proberen te bevrijden.

The Horror. . . The Horror. . .
Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.
pi_44853077
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef klez het volgende:

[..]

Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...
Er wás geen glans in deze operatie, het was een manier om snel olie te krijgen en het klusje van GwB senior af te maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:41:58 #151
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44853082
Carpe Libertatem
pi_44853116
Ik zei toch dat er gefilmd zou worden met telefoons .
Tap tap tap
pi_44853136
Ik heb er een heel raar dubbel gevoel bij. Omschreef het net tegen een collega als 'leeg'.
Het klopt ergens niet en ik heb niet het gevoel dat dit rechtvaardigheid is.

Bovendien baal ik meteen weer als een stekker van de reactie van Ben Bot - dat halfslachtige gewauwel van we zijn wel tegen maar het is wel goed en zo. Neem dan de EU die van een barbaarse daad spreekt.
pi_44853163
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei toch dat er gefilmd zou worden met telefoons
De kwaliteit is echt bizar slecht inderdaad. Nou goed, ik hoef het ook eigenlijk niet te zien.
pi_44853233
Dit is een beschamende dag voor het Westen, dat zich min heeft getoond vandaag.
pi_44853244
Wil iemand een tussenstand geven van alle filmpjes?
pi_44853261
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.
Vertrouwen de meeste mensen dan de overheden en hun berichtgeving dan niet meer? Die liegen toch nooit tov van de burgers en beginnen omwille van leugens toch ook geen oorlogen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:49:58 #158
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44853269
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Dit is een beschamende dag voor het Westen, dat zich min heeft getoond vandaag.
Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44853297
Overigens vond ik Saddam er enorm gedrogeerd uitzien...
pi_44853311
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')