De kwaliteit is echt bizar slecht inderdaad. Nou goed, ik hoef het ook eigenlijk niet te zien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei toch dat er gefilmd zou worden met telefoons![]()
Vertrouwen de meeste mensen dan de overheden en hun berichtgeving dan niet meer? Die liegen toch nooit tov van de burgers en beginnen omwille van leugens toch ook geen oorlogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.
Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Dit is een beschamende dag voor het Westen, dat zich min heeft getoond vandaag.
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, nee, jij communist. Het recht heeft gezegevierd! Alle problemen zijn nu opgelost! Linkse Europeaan!
Mja, het zou kunnen, maar ik denk dat iemand die dertig jaar lang dictator is geweest en dan plotseling gevangene is die een zeker dood tegemoet gaat, misschien wel een soort berusting heeft en een gevoel van onwerkelijkheid tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens vond ik Saddam er enorm gedrogeerd uitzien...
Schuld van het Westen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.
Hitler en Pinochet op een geheime basis op de Zuidpoolquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef XiChico het volgende:
hoax, saddamzit met elvis en 2pac op een onbewoond eiland.
Dat kan niet want dan is 't eiland niet meer onbewoond!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef XiChico het volgende:
hoax, saddamzit met elvis en 2pac op een onbewoond eiland.
Ja, de Amerikanen kunnen zich nu éindelijk veilig voelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, de wereld is weer een stukje veiliger.
"Binnen 72 uur", aldus een bron bij het Witte Huis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Wanneer hangen Bush, die gelogen heeft om een land binnen te vallen en misschien wel een miljoenen slachtoffers veroorzaakt heeft, en Rumsfeld, die gezorgd heeft voor een uitgebreid martelprogramma in martelkampen verspreid over de hele wereld, eigenlijk?
Die hebben democratie in Irak gebracht dus die doen hun werk goed!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Wanneer hangen Bush, die gelogen heeft om een land binnen te vallen en miljoenen slachtoffers veroorzaakt heeft, en Rumsfeld, die gezorgd heeft voor een uitgebreid martelprogramma in martelkampen verspreid over de hele wereld, eigenlijk?
Kom nou zeg. Doe nou niet roomser als de paus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Een stukje veiliger natuurlijk, er is nog altijd het gevaar van de oprukkende negers vanuit de ghetto´s naar the suburbs...quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen kunnen zich nu éindelijk veilig voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |