Die zwarte doek moest eigenlijk voor zijn ogen als blinddoek, maar datwilde ie niet. Dus deden ze dat maar om zijn nek...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:01 schreef _The_General_ het volgende:
Het komt op mijn allemaal amateuristisch over.
Wat vertellen ze hem eigenlijk over die zwarte doek om zijn nek? Is de speciaal ergens voor nodig?
Neen, ik bestond toen nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nuremberg niet gevolgd? Daar zijn ook mensen opgehangen op basis van 4 beschuldigingen. Je kunt best straffen combineren tot 1 straf, hoor.
Ja. Hooguit 10% van de bevolking en dat is aan de ruime kant. Geen enkele Sji'iet, geen enkele Koerd en slechts een minderheid van de Soennieten ziet/zag iets in deze idioot. Voornamelijk geinspireerd door angst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij ontkent dat er gigantisch veel aanhangers zijn van Saddam in Irak?
Ik zou een andere nick nemen als ik jou was. Maurice_de_Hond, of zo. Je weet zo goed wat mensen 1000-en kilometers verderop denken en voelen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:29 schreef klez het volgende:
[..]
Ja. Hooguit 10% van de bevolking en dat is aan de ruime kant. Geen enkele Sji'iet, geen enkele Koerd en slechts een minderheid van de Soennieten ziet iets in deze idioot.
Klopt. Maar dat heeft niets met Maurice de Hond achtige praktijken te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou een andere nick nemen als ik jou was. Maurice_de_Hond, of zo. Je weet zo goed wat mensen 1000-en kilometers verderop denken en voelen...
Saddam was een soenniet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:29 schreef klez het volgende:
[..]
Ja. Hooguit 10% van de bevolking en dat is aan de ruime kant. Geen enkele Sji'iet, geen enkele Koerd en slechts een minderheid van de Soennieten ziet/zag iets in deze idioot. Voornamelijk geinspireerd door angst.
De hele tijd dat zinnetje ook erbij...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:30 schreef LXIV het volgende:
Niet dat ik Saddam nu het licht in de ogen gunde,
Oprah,Phill en David Letterman shows? Hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:08 schreef Hallulama het volgende:
Waarom is Saddam niet van talkshow naar talkshow gegaan, iedereen wil toch weten hoe hij tot zijn bizarre daden is gekomen, hoe zijn jeugd was, etc.?
Maar wat doen ze, ze vernietigen dat stuk geschiedenis gewoon, jammer!
Je lijkt niet echt te begrijpen dat Saddam niet is veroordeeld om de nabestaanden een goed gevoel te geven maar puur om Amerika´s dorst naar zijn dood te stillen hé?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef klez het volgende:
[..]
De hele tijd dat zinnetje ook erbij...
Wat een drukte om niets. Welk proces dan ook, deze man verdiende de doodstraf.
Saddam was een niet religieus persoon in mijn optiek. Hij gebruikte zijn moslim zijn alleen als het het hem uitkwam.quote:
Één andere quote van mij waarin ik die zin nog meer gebruik. Ééntje maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef klez het volgende:
[..]
De hele tijd dat zinnetje ook erbij...
Wat een drukte om niets. Welk proces dan ook, deze man verdiende de doodstraf.
Aint they all?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Saddam was een niet religieus persoon in mijn optiek. Hij gebruikte zijn moslim zijn alleen als het het hem uitkwam.
Tsja, en dat de zwaarste straf de doodstraf is maakt natuurlijk niets uit.quote:Minister Bot benadrukte dat Nederland tegen de doodstraf,maar hij heeft er begrip voor dat de zwaarste straf is opgelegd.
Dat doet Amerika niet. Amerika is Goed. Amerika is Rechtvaardigheid. Amerika is de Opperrechter van deze wereld. Amerika heeft het morele recht om andere landen zijn wil op te leggen. Want Amerika heeft meegedaan aan WO2quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je lijkt niet echt te begrijpen dat Saddam niet is veroordeeld om de nabestaanden een goed gevoel te geven maar puur om Amerika´s dorst naar zijn dood te stillen hé?
Sure, maar bij hem was het wel heel erg opvallend. Vroeger gaf ie zelfs af op religie heb ik begrepen.quote:
Brrrr. Amerika Satan dood destructie Evil motherfukers. Daar gaat het inderdaad om Amerikas honger naar dood.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je lijkt niet echt te begrijpen dat Saddam niet is veroordeeld om de nabestaanden een goed gevoel te geven maar puur om Amerika´s dorst naar zijn dood te stillen hé?
Oh daar durf ik ook geen woord over te spreken. Amerika doet wat het kan om het kwaad te bestrijden en de wereld weer een stukje veiliger te maken. Helden zijn het!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat doet Amerika niet. Amerika is Goed. Amerika is Rechtvaardigheid. Amerika is de Opperrechter van deze wereld. Amerika heeft het morele recht om andere landen zijn wil op te leggen. Want Amerika heeft meegedaan aan WO2
Is dat niet gewoon een natuurlijk proces als je in een land verschillende bevolkingsgroepen plaatst dan gaat dat vanzelf een keer fout, genoeg voorbeelden van de Hugenoten tot Tutsi's?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:31 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Hetzelfde bericht als op de frontpage... Rest In Peace vind ik teveel voor hem, hij moet wel degelijk rotten in hel! Maar was je op frontpage zei ben ik verder wel met je eens... nu hij weg is slachten de verschillende volkeren elkaar helemaal af. Maar goed onder zijn bewind waren de sjiieten helemaal het 'zaadje' dus tsja. Het is wel beter dat hij weg is...
Lul niet, hij is veroordeeld door een Iraaks hof, door een Iraakse rechter onder de Iraakse rechtsspraak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:30 schreef LXIV het volgende:
Niet dat ik Saddam nu het licht in de ogen gunde, maar ik kan echt niet inzien welk [/i]moreel[/i] recht Bush & consorten denken te hebben om deze executie er door te drukken.
Wat mij betreft valt dit in de categorie "criminele afrekeningen", in plaats van "het recht heeft gezegenvierd". Een crimineel die na een conflict met andere criminelen afgemaakt wordt.
En dat plaatje van Saddam met zijn drie gemaskerde beulen is voor mij vanaf nu onlosmakelijk verbonden met het buitenlandbeleid van Bot, die overigens zo veelbelovend en correct begon. Langzaam is hij ook de put ingezogen.
Die hebben daar niks mee te maken, hoor. Bush lag gewoon te slapen toen ze Saddam ophingen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:30 schreef LXIV het volgende:
Niet dat ik Saddam nu het licht in de ogen gunde, maar ik kan echt niet inzien welk [/i]moreel[/i] recht Bush & consorten denken te hebben om deze executie er door te drukken.
Je hoeft je persoonlijke bevooroordeeldheid niet zo te showen hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat doet Amerika niet. Amerika is Goed. Amerika is Rechtvaardigheid. Amerika is de Opperrechter van deze wereld. Amerika heeft het morele recht om andere landen zijn wil op te leggen. Want Amerika heeft meegedaan aan WO2
En die hadden dat natuurlijk ook gedaan als er niet een 100.000+ Amerikaanse soldaten in Irak waren?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Lul niet, hij is veroordeeld door een Iraaks hof, door een Iraakse rechter onder de Iraakse rechtsspraak.
Wat schattigquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:37 schreef klez het volgende:
[..]
Brrrr. Amerika Satan dood destructie Evil motherfukers. Daar gaat het inderdaad om Amerikas honger naar dood.
Wat de Irakis willen doet er niet toe voor Pizzakoppo de Amerikanen...
Aldus iemand met een avater met hitler, saddam en marijnissen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef klez het volgende:
[..]
Je hoeft je persoonlijke bevooroordeeldheid niet zo te showen hoor...
Doet niets af aan het feit dat het een interne Iraakse kwestie is. Waarom denk je dat de VN anders zo graag een internationaal tribunaal had willen zien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die hadden dat natuurlijk ook gedaan als er niet een 100.000+ Amerikaanse soldaten in Irak waren?
Nee want dan hadden ze de kans niet gehad. Dan hingen ze al voor het proces begon aan een touwtje te hangen dankzij Saddam.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die hadden dat natuurlijk ook gedaan als er niet een 100.000+ Amerikaanse soldaten in Irak waren?
Valluik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik vind dat plafond wel erg laag om iemand aan te laten bungelen? Lijkt iets van 20-30 cm van zn hoofd als ie staat tot aan t plafond, dan die strop nog en er blijft niks over?
Ja, en als die hem vrijgesproken hadden, en weer geinstalleerd als president, dan had Amerika dat uiteraard gerespecteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Lul niet, hij is veroordeeld door een Iraaks hof, door een Iraakse rechter onder de Iraakse rechtsspraak.
Met andere woorden: Dit proces was net zo Iraaks als een Chevrolet. Niet dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef klez het volgende:
[..]
Nee want dan hadden ze de kans niet gehad. Dan hingen ze al voor het proces begon aan een touwtje te hangen dankzij Saddam.
Maar dat is logisch...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en als die hem vrijgesproken hadden, en weer geinstalleerd als president, dan had Amerika dat uiteraard gerespecteerd!
Ah ok, dit is waar de kenners zich van de amateurs hangers onderscheidenquote:
Ja , veel details hoe een executie in zijn werk gaat....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef Djep het volgende:
het was vannacht in de eerdere topics best gezellig!
Je verhaal geeft alleen maar aan hoe weinig je van Irak begrijpt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat schattig
Jij komt uit een gezin, Jouw moeder, broer en vader zijn vermoord door Beatrix. Samen met jouw gezin zijn er in totaal nog duizenden andere gezinnen die hetzelfde hebben meegemaakt. Puur voor jouw gevoelsrust en om er een einde aan te maken wil je dat Beatrix wordt berecht voor al zijn misdaden, dat hij mag voelen en tellen hoeveel mensen hij op zijn geweten heeft! Niks van dat alles gebeurt want Amerika wil hem zien hangen! Kom rechters, we berechtten hem voor een aanval in ´82 en hangen hem daarvoor op! Geniaal proces waar de nabestaanden blij meer zullen zijn![]()
Nou ja, kenner......soms lees ik wel eens wat.........maar luguber is het wel...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ah ok, dit is waar de kenners zich van de amateurs hangers zich onderscheiden
Je had de voorkeur aan een echt "authentiek" Iraaks proces gegeven, begrijp ik...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met andere woorden: Dit proces was net zo Iraaks als een Chevrolet. Niet dus.
Kindje, stil nu maar...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef klez het volgende:
[..]
Je verhaal geeft alleen maar aan hoe weinig je van Irak begrijpt.
Om hoeveel zullen we weden dat een meerderheid van de Irakis niet begrijpt waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren voordat Saddam is opgehangen?
Er zijn helemaal geen Amerikanen betrokken geweest bij deze executie, die is volledig uitgevoerd door het Irakse ministerie van Justitie, die ook de beelden hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:59 schreef Scarafax het volgende:
[..]
De rest is niet vrijgegeven... zolang de Amerikaanse troepen het niet vrij geven zal het niet te vinden zijn op internet...![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef klez het volgende:
[..]
Je had de voorkeur aan een echt "authentiek" Iraaks proces gegeven, begrijp ik...![]()
Nee, ik had er de voorkeur aan gegeven, dat iedereen in 2003 met zijn fikken van Irak was afgebleven. Dat men de oppositie tegen Saddam gesteund had, zodat de afzetting van binnenuit gekomen was. Dat de Iraki's zelf hadden mogen besluiten hoe ze hun land geregeerd willen zien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef klez het volgende:
[..]
Je had de voorkeur aan een echt "authentiek" Iraaks proces gegeven, begrijp ik...![]()
Absoluut, ik herhaal er zijn GEEN Amerikanen bij betrokken geweest!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef more het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Amerikanen betrokken geweest bij deze executie, die is volledig uitgevoerd door het Irakse ministerie van Justitie, die ook de beelden hebben gemaakt.
Dood door "carbombing". Of "selfdestruction"...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |