Verdomd. Dan gaat Irak toch van het normale extreme niveau van gewelddadigheden naar een tijdelijk hyperextreem niveau van geweld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sky/Fox meldt autobommen in sjiietisch gebied
Ik vind vooral die eerste twee berichten op teletekst zo wonderschoon op elkaar aansluiten...quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:15 schreef Mikrosoft het volgende:
Teletekst doet alsof er iets verrassends is gebeurd.
Kijken hoe tijdelijk tijdelijk is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdomd. Dan gaat Irak toch van het normale extreme niveau van gewelddadigheden naar een tijdelijk hyperextreem niveau van geweld.
Hopelijk gaan we snel weer naar het peil van slechts 100 dodelijke geweldsslachtoffers per dag!![]()
Ja en dat allemaal omdat Bush 2 torens op laat blazenquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdomd. Dan gaat Irak toch van het normale extreme niveau van gewelddadigheden naar een tijdelijk hyperextreem niveau van geweld.
Hopelijk gaan we snel weer naar het peil van slechts 100 dodelijke geweldsslachtoffers per dag!![]()
Heeft vast wel met de ophanging te maken. Aanslagen zijn zo zeldzaam in Irak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:19 schreef Scarafax het volgende:
Zojuist op CNN, eerste aanslag vanwege ophanging is een feit. Zojuist een autobom ontploft met vele slachtoffers. Denk dat er nog heel wat meer zullen volgen vandaag en morgen... zal bloedige dag worden...
Ik weet het niet hoor maar is dit niet hetzelfdequote:Op zaterdag 30 december 2006 08:19 schreef Scarafax het volgende:
Zojuist op CNN, eerste aanslag vanwege ophanging is een feit. Zojuist een autobom ontploft met vele slachtoffers. Denk dat er nog heel wat meer zullen volgen vandaag en morgen... zal bloedige dag worden...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sky/Fox meldt autobommen in sjiietisch gebied
Kijk maar uit met je vuurwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:19 schreef Scarafax het volgende:
Vandaar dat ze de executie natuurlijk vlak voor nieuwjaar uitgevoerd hebben.quote:
Net zoals we altijd precies weten wie die bommen plaatsen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:21 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Heeft vast wel met de ophanging te maken. Aanslagen zijn zo zeldzaam in Irak.
Alsof ik niet weet dat er al die tijd zat aanslagen zijn... maar deze aanslag (en degene in de sjiietisch gebied) zijn wel degelijk direct het gevolg van de ophanging. Let maar op, dit zal één van de bloedigste dagen worden hoor in Irak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:21 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Heeft vast wel met de ophanging te maken. Aanslagen zijn zo zeldzaam in Irak.
Ik denk dat het wel meevalt. Ook het voorbereiden van zo'n aanslag kost tijd en moeite. Je trekt een bomauto met zelfmoordenaar niet zomaar uit de garage.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:29 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet dat er al die tijd zat aanslagen zijn... maar deze aanslag (en degene in de sjiietisch gebied) zijn wel degelijk direct het gevolg van de ophanging. Let maar op, dit zal één van de bloedigste dagen worden hoor in Irak.
Meestal hebben ze wel een aantal op 'voorraad' en het hoeven ook niet perse altijd autobommen te zijn. Een enkele gek met een gordel is genoeg voor een ravage. Of een bestorming van Saddam aanhangers in sjiietisch gebied kan genoeg opleveren. Denk gewoon dat het een bloedige dag wordt. Met de verkiezingen hadden zijn aanhangers nog altijd de hoop dat Saddam vrij zou komen, of uit zou kunnen breken, of wat dan ook. En dat hij wederom aan de macht kon komen... nu hij er niet meer is is hun droom definitief voorbij. Je moest eens weten wat mensen vervolgens kunnen doen als hun droom definitief voorbij is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Ook het voorbereiden van zo'n aanslag kost tijd en moeite. Je trekt een bomauto met zelfmoordenaar niet zomaar uit de garage.
Zelfs tijdens de verkiezingen twee jaar geleden, die al lang van te voren aangekondigd waren, viel het aantal aanslagen op die dag best nog mee, een stuk of 80, 90. Dus ook nu verwacht ik weinig bijzonders.
In het eerste jaar na de inval van Amerika was de leus "Wat Saddam in 25 jaar niet is gelukt heeft de VS in een keer voor elkaar gekregen, het verenigen van het Iraakse volk". De groepen waren verenigd in hun verzet tegen de Amerikanen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:19 schreef Scarafax het volgende:
Hetzelfde bericht als op de frontpage... Rest In Peace vind ik teveel voor hem, hij moet wel degelijk rotten in hel! Maar was je op frontpage zei ben ik verder wel met je eens... nu hij weg is slachten de verschillende volkeren elkaar helemaal af. Maar goed onder zijn bewind waren de sjiieten helemaal het 'zaadje' dus tsja. Het is wel beter dat hij weg is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:29 schreef Clerick het volgende:
R.I.P. Saddam ....
Ze zijn eerst nog aan het oordelen of het onder "good taste" valtquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:37 schreef _The_General_ het volgende:
Videobeelden komen al redelijk snel volgens CNN
Ik denk dat je R.I.H. Saddam bedoelt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:29 schreef Clerick het volgende:
R.I.P. Saddam ....
Ach, een tepel mag niet, maar het ophangen van een mens moet voor de VS toch geen bezwaar zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn eerst nog aan het oordelen of het onder "good taste" valt
Goed punt, anders zend Fox het wel uit. Die hebben al een leuke slechte photoshop staan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach, een tepel mag niet, maar het ophangen van een mens moet voor de VS toch geen bezwaar zijn?
nee, want het woord voor 'hel' in t Latijn begint niet met een 'h'. Geen idee waarmee dan wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat je R.I.H. Saddam bedoelt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, want het woord voor 'hel' in t Latijn begint niet met een 'h'. Geen idee waarmee dan wel.
Ja dat dacht je maar!quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:55 schreef _The_General_ het volgende:
De beelden voor de executie zijn nu op CNN
Wedden van wel... als het niet op CNN (of ander tv-kanaal) is dan eerdaags wel bij Youtube en GoogleVideo...quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat dacht je maar!
We krijgen geen ophanging te zien.
Wat een lelijk zaaltje trouwens en die galg is ook niet meer wat het geweest is.
Maar niet op CNN.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:58 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Wedden van wel... als het niet op CNN (of ander tv-kanaal) is dan eerdaags wel bij Youtube en GoogleVideo...![]()
Ochja, de slachtoffers van bijv. Dujail hadden ook een eerlijke kans hequote:Op zaterdag 30 december 2006 09:57 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Onwerkelijk gewoon,legaal iemand vermoorden![]()
Als je dat echt vindt, ben je een beetje wereldvreemd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:57 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Onwerkelijk gewoon,legaal iemand vermoorden![]()
Bij nader inzien, hij staat op een soort platformpje..quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:58 schreef Loedertje het volgende:
Laag plafond trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |