Ja, dat is een manier om je eruit te redden.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is een manier om je eruit te redden.
Ik zal niet ontkennen dat ik ondoordacht tewerk ben gegaan door opzettelijk een fout te maken. Ik weet dat mijn repliek door velen gebruikt wordt om hun fout goed te maken. In mijn geval was dit niet zo, maar dat kan ik niet bewijzen. Op dat punt sta ik iets zwakker in mijn schoenen, maar dit zijweggetje had verder toch geen invloed op de algemene discussie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Já, hoor! De genadeklap. De meest gemene smiley van allemaal wordt uit de kast getrokken en beëindigt hiermee de strijd die uiteindelijk glansgrijk is gewonnen door Lienekien.
En direct weglopen. De held.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Lekkere trap na, Paltos.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Já, hoor! De genadeklap. De meest gemene smiley van allemaal wordt uit de kast getrokken en beëindigt hiermee de strijd die uiteindelijk glansgrijk is gewonnen door Lienekien.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:30 schreef Paltos het volgende:
[...]
En nu ga ik eten! Smakelijk, en als ik jullie niet meer zie, goede nacht, en een gelukkig nieuwjaar!
Wat een saai land zeg!!! Laten we er Nederlandse F16's heen sturen om de boel daar op te vrolijken a la TMF-style!quote:Ali B brengt oudejaarsavond door in Marokko: ''Daar wordt tenminste geen vuurwerk afgestoken.''
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef pberends het volgende:
Ali B is boos
[..]
Wat een saai land zeg!!! Laten we er Nederlandse F16's erheen sturen om de boel daar op te vrolijken a la TMF-style!
Die mongool heeft ook geen principes he, hij vindt vuurwerk duur en stinken, maar doet wel mee aan het afsteken van honderdduizendklappersquote:
Ik vond er al niks meer aan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp dat je reply makkelijker was dan een post met inhoud.![]()
Ja, omdat hij weer eens in de spotlights wil staan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Die mongool heeft ook geen principes he, hij vindt vuurwerk duur en stinken, maar doet wel mee aan het afsteken van honderdduizendklappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |