Ik geloof dat je al weer mail hebtquote:Op maandag 1 januari 2007 17:30 schreef An24 het volgende:
GOED!!! de foto's zijn geplaatst.
Als je jou foto er niet tussen ziet, mail me dan! Hoewel ik denk dat ik iedereen een plekje heb gegeven![]()
Zie mailquote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat je al weer mail hebt.
Lezen is dan ook erg moeilijk op 1 januari met een berg drank opquote:Op maandag 1 januari 2007 19:43 schreef DinoPK het volgende:
Ik denk niet dat je de bedoeling van dit topic doorhebt
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lezen is dan ook erg moeilijk op 1 januari met een berg drank op
Die is gemaakt op de Elffantasy bij kasteel Haarzuilen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:50 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Die is mooi zeg, wie en waar is dat?
Waarom trek je dan mensen over de streep en waarom vind je het niet eerlijk?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef Bramvo het volgende:
@An24 en andere verantwoordelijken : De fotos in de wedstrijden worden beoordeeld op basis van het ingestuurde plaatje met een maximale breedte van 580 pixels (incl rand). Ik vind het dan ook niet terecht dat bij sommige fotos een url wordt vermeld voor een vergrootte weergave, je kan met een hogere resolutie mensen over de streep trekken wat ik niet helemaal eerlijk vind.
Mijn plaatjes doen het in 3456 x 2304 ook echt wel beter!
Sorry pvdplanet, kamermans en anderen die ik over het hoofd heb gezien..
Dan vermeld je toch ook een hi-res linkje Bramvo...quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef Bramvo het volgende:
@An24 en andere verantwoordelijken : De fotos in de wedstrijden worden beoordeeld op basis van het ingestuurde plaatje met een maximale breedte van 580 pixels (incl rand). Ik vind het dan ook niet terecht dat bij sommige fotos een url wordt vermeld voor een vergrootte weergave, je kan met een hogere resolutie mensen over de streep trekken wat ik niet helemaal eerlijk vind.
Mijn plaatjes doen het in 3456 x 2304 ook echt wel beter!
Sorry pvdplanet, kamermans en anderen die ik over het hoofd heb gezien..
Beargumenteer dan even, misschien begrijp ik je dan!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Bramvo het volgende:
Dat doe ik ook wel maar toch ik dacht dat het de beperking was die iedereen heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |