Die is mooi zeg, wie en waar is dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:09 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik best wel blij mee. Deze week nog ff goed in mijn archief kijken.
Haai An, ik heb mijn inzending nogmaals gemaild zojuist; ik was vergeten om een lijntje om het kader te zetten. Zou je mijn 2e foto in het topic willen plaatsen? Thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef An24 het volgende:
Hallo Luitjes,
Dankzij de FP heb ik inmiddels weer 34 foto's binnengekregen![]()
Ik ga ze vandaag uploaden maar heb een beetje geduld, het gaat wat tijd kosten.
Als jij een bijlage meestuurtquote:Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haai An, ik heb mijn inzending nogmaals gemaild zojuist; ik was vergeten om een lijntje om het kader te zetten. Zou je mijn 2e foto in het topic willen plaatsen? Thanks
Mooie combinatie van scherpe en onscherpte, ik vind het alleen jammer dat die druppel zo in het midden hangt.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef Tweater het volgende:
Dit is mijn inzending, vinden jullie 't wat?
[afbeelding]
hier is een grotere versie
Ik geloof dat je al weer mail hebtquote:Op maandag 1 januari 2007 17:30 schreef An24 het volgende:
GOED!!! de foto's zijn geplaatst.
Als je jou foto er niet tussen ziet, mail me dan! Hoewel ik denk dat ik iedereen een plekje heb gegeven![]()
Zie mailquote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat je al weer mail hebt.
Lezen is dan ook erg moeilijk op 1 januari met een berg drank opquote:Op maandag 1 januari 2007 19:43 schreef DinoPK het volgende:
Ik denk niet dat je de bedoeling van dit topic doorhebt
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lezen is dan ook erg moeilijk op 1 januari met een berg drank op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |