quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Dankje!, toch heb ik er geloof ik wel eens eerder iets over gelezen in foldertje dat bij een andere filter zat
veder zijn hier nog 2 fotos op die zelfde avond en zlefde plek genomen:
deze eerst vind ik zelf wel wat hebben alleen is die te laag genomen, teveel grond en teweinig lucht,..
[afbeelding]
dit vind ik een betje te standaart foto vandaar dat ik die niet in gestuurd heb
[afbeelding]
Die ene die hier in de eerste post staat... Ik weet niet welke je ingestuurd hebtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:36 schreef Kamermans het volgende:
ik was het topic al kwijtmaar die was dus vol
mooi dat je mijn foto prachtig vindmaar bedoel je die eerste foto in mijn vorige post? of de foto die ik paar post eerder poste en die ik ook ingestuurd heb ?
Dan ben je niet bij mij in de buurt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Eens kijken of ik de komende dagen wat mooiers kan maken dan in de rest van het jaar. Landschap en weer zien er waar ik nu ben veelbelovend uit.
Wat aso zeg.quote:
En ook niet bij mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij mij in de buurt...![]()
* Ireth zoekt regenjas om boodschapjes te gaan halen...![]()
Ik vind het een fijne plaat om naar te kijken, fijn beeld, fijne kleuren en rust.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Ymke het volgende:
Wat zie jij in nummer 2?
De laatstequote:Op zondag 31 december 2006 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Elefes, ik vind #1 en #6 de mooiste. Maar eigenlijk vind ik ze allemaal mooi!! Ik zou denk ik nummer 6 insturen, die heeft mijn grootste voorkeur.
Ik weet ook niet welke te kiezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het inleveren van de foto's kan tot en met 5 januari 2007 22:00 uurquote:Op zondag 31 december 2006 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Tot wanneer kun je insturen?
Die zou ik kiezen, nette plaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om te kiezen..
#2:
[afbeelding]
De wedstrijd staat op de FP!quote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Ilford het volgende:
Ah, ruim na het posten van mijn foto pas dit discussietopic ontdekt...(met dank aan de post op de frontpage
)
nummer 4quote:Op zondag 31 december 2006 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Elefes, ik vind #1 en #6 de mooiste. Maar eigenlijk vind ik ze allemaal mooi!! Ik zou denk ik nummer 6 insturen, die heeft mijn grootste voorkeur.
Ik weet ook niet welke te kiezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nummer4quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Elefes het volgende:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
(Zonder de witte rand er omheen.)
#4:
[afbeelding]
#5:
[afbeelding]
#6:
[afbeelding]
Zoveel geweldigs heb ik niet gemaakt dit jaar
3quote:Op zondag 31 december 2006 08:16 schreef Angelotus het volgende:
mijn fot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind twee eigenlijk wel heel mooi. Ik denk door de kleuren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Elefes het volgende:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
(Zonder de witte rand er omheen.)
#4:
[afbeelding]
#5:
[afbeelding]
#6:
[afbeelding]
Zoveel geweldigs heb ik niet gemaakt dit jaar
Is dat week51, de tijger die met "lion" aangeduid wordt?quote:Op zondag 31 december 2006 12:00 schreef X-fi het volgende:
Dit was de andere foto: Die staat nu als foto van de week op Letsgodigital.nl
Ja idd.quote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is dat week51, de tijger die met "lion" aangeduid wordt?Mooie kleuren!
De eerstequote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef Gimmick het volgende:
Voorselectie:
1.
[afbeelding]
of
2.
[afbeelding]
Ik vind de eerste het mooistequote:Op zondag 31 december 2006 08:16 schreef Angelotus het volgende:
mijn fot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
Die is mooi zeg, wie en waar is dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:09 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik best wel blij mee. Deze week nog ff goed in mijn archief kijken.
Haai An, ik heb mijn inzending nogmaals gemaild zojuist; ik was vergeten om een lijntje om het kader te zetten. Zou je mijn 2e foto in het topic willen plaatsen? Thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef An24 het volgende:
Hallo Luitjes,
Dankzij de FP heb ik inmiddels weer 34 foto's binnengekregen![]()
Ik ga ze vandaag uploaden maar heb een beetje geduld, het gaat wat tijd kosten.
Als jij een bijlage meestuurtquote:Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haai An, ik heb mijn inzending nogmaals gemaild zojuist; ik was vergeten om een lijntje om het kader te zetten. Zou je mijn 2e foto in het topic willen plaatsen? Thanks
Mooie combinatie van scherpe en onscherpte, ik vind het alleen jammer dat die druppel zo in het midden hangt.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef Tweater het volgende:
Dit is mijn inzending, vinden jullie 't wat?
[afbeelding]
hier is een grotere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |