De rechterquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:24 schreef GGMM het volgende:
Wie is Saddam?
Daar geef ik geen antwoord opquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:24 schreef GGMM het volgende:
Wie is Saddam?
Uiterlijk ja, volgens diverse mediaquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:25 schreef dvdfreak het volgende:
4 uur nl tijd?
Dat trek ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Uiterlijk ja, volgens diverse media![]()
Daar ga ik ook van uitquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef Drumpie het volgende:
Zucht, er komen voorlopig nog geen beelden vrij daar ben ik al heel zeker van, enigste wat je kan verwachten zijn nieuwsberichten op teletekst of wat dan ook
wie is baajguardianquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:24 schreef GGMM het volgende:
Wie is Saddam?
daar ishet dacht ik 2 uur laterquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
04:00 NL tijd, hoe laat is dat in Iraakse tijd? En is het in Irak dan ook 30 december?
Ja, 6:00 uur.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
04:00 NL tijd, hoe laat is dat in Iraakse tijd? En is het in Irak dan ook 30 december?
30 december 6 uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
zes uur dacht ik?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
tevens voor mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
terugvindverhanging
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef Umm-Qasr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
trustuh ...![]()
Uiterlijk 4 uur iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:29 schreef Caesu het volgende:
bericht was voor 4 uur, niet om 4 uur.
dus zou best kunnen dat hij al hangt uit te druipen.
hij wordt gewekt vlak voor zijn slapen gaan denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou die zijn wekker zetten....![]()
Ik vraag me af of de NOS ze uitzend, er zullen zeker beelden van zijn maar vraag me dus echt af of ze het laten zien of niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk komen er wel beelden. Wil wel bewijs zien.
JA, van mij had t ook gewoon nu gekomen. Nog redelijk op tijd én ben ik morgen fit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Arcee het volgende:
Wat een kuttijd ook, 4:00 uur. Straks verslaapt Saddam zich.
DIe komen ook wel maar niet om 4 uur denk paar dagen daarna of morgen middag al, YouTube filmpje lijkt me sterk als dat komtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk komen er wel beelden. Wil wel bewijs zien.
Ik denk dat er wel weer een rolletje voor Satan in zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
Goh, hoe zou Southpark dit gaan wegzetten..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
MUj, nu hoor ik op CNN dat t ook zou kunnen dat t al binnen een uur zou kunnen plaats vinden en in ieder geval binnen drie uur.
Ik heb alleen nog een mandarijntjequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Drumpie het volgende:
Heb zin in toostjes met american file![]()
Ik hoopte toch echt dat we live in zouden schakelen en inzoomen op de galgquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.saddamhanging.net/
aahquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een mandarijntje.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.saddamhanging.net/
file americanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Drumpie het volgende:
Heb zin in toostjes met american file![]()
Erg sneuquote:
Ja en ik heb beide dus niet meer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef PurifieR het volgende:
Bier: check
Chips: check
kan nog wel ff vooruit
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
En wat zal zijn laatste maaltijd zijn? Patatje oorlog, kaas met mosterd(gas), balletje gehakt??![]()
Op CNN hadden ze het over een boterham met pindakaasquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
En wat zal zijn laatste maaltijd zijn? Patatje oorlog, kaas met mosterd(gas), balletje gehakt??![]()
Omg. Dit is zó slecht dat ik erom moest lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef dvdfreak het volgende:
30 december kikker in je bil
Die site?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Erg sneu
Gas de moutarde!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
1:40, nu 1:41.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef Drumpie het volgende:
[..]
zucht het is 1:42 en jij gaat je daar om druk maken![]()
quote:
Dan mag 't wel?quote:
+3 Scherp.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Op CNN hadden ze het over een boterham met pindakaas![]()
Ja, met jam natuurlijkquote:
Als we er toch mee gaan beginnen hang dan gelijk al het tuig op!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef venomsnake het volgende:
Maar liever niemand, ik ben zwaar tegen die middeleeuwse straf!
Bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef _RvO het volgende:
Haddad wouldn't disclose the location of the execution and said it won't be broadcast live on TV because of human rights issues.
Jammer![]()
En semi-live is wel okee?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef _RvO het volgende:
Haddad wouldn't disclose the location of the execution and said it won't be broadcast live on TV because of human rights issues.
Jammer![]()
Oja, nu doen ze wel aan human rightsquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef _RvO het volgende:
Jammer![]()
Ja ik ga nu ook anders lig ik weer tot 's middags in m'n bed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef Drumpie het volgende:
Nog 10 minuten en ik lig in me bedje
Dat is een mooi moment om die kogelvis eens te proberen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hou es opquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is een mooi moment om die kogelvis eens te proberen!![]()
die is ook giftigquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is een mooi moment om die kogelvis eens te proberen!![]()
Dat is de grap ook.quote:
Fijn kijken dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef dvdfreak het volgende:
ik ga ook maar ffe dvdtjes kijken en om de minuut naar cnn switchen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:47 schreef _RvO het volgende:
[..]
http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/12/29/hussein/index.html
regel 28![]()
Mietjesquote:Haddad wouldn't disclose the location of the execution and said it won't be broadcast live on TV because of human rights issues.
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:49 schreef Niek. het volgende:
is er al een tijd bekend of alleen dat het voor 4 uur is?
special effectsquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
Ach volgens mij is het allang gebeurd en word nu het filmpje op een goede manier gemonteerd.
Ja, dat zn kop eraf gehakt wordt met zon lichtzwaard uit Star Wars.quote:
Of Sauron komt hem halen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat zn kop eraf gehakt wordt met zon lichtzwaard uit Star Wars..
* djep proest dr wijn over het toetsenbordquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat zn kop eraf gehakt wordt met zon lichtzwaard uit Star Wars..
heb je ook medelijden met al zijn slachtoffers en hun nabestaanden dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb er wat gemengde gevoelens bij om eerlijk te zijn. Toen ik hem zo zag protesteren tegen het oordeel, kreeg ik wat medelijden met hem.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je ook medelijden met al zijn slachtoffers en hun nabestaanden dan?
De mensen die hij over de clinch heeft gejaagd kregen de kans niet eens om te protesteren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb er wat gemengde gevoelens bij om eerlijk te zijn. Toen ik hem zo zag protesteren tegen het oordeel, kreeg ik wat medelijden met hem.
zolang dat de knoop van knoop in je zakdoek is, moet dat niet zo moeilijk zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Of dat hij aanvankelijk die speciale ontwijk-moves van the Matrix uit de hoge hoed tovert om aan die knoop te ontsnappen ...![]()
Ik weet dat het een foute man is en dat medelijden met hem in geen verhouding staat tot hetgeen zijn slachtoffers is aangedaan, maar toch... het blijft een mens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je ook medelijden met al zijn slachtoffers en hun nabestaanden dan?
Link? Bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Niek. het volgende:
Hoera, er komt hoe dan ook een filmpje vankomt het niet hier op tv dan is het wel overal op internet te vinden.
Of hij roept heel hard 'accio' en dan komt er een bezem en dan vliegt hij zo wegquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Of dat hij aanvankelijk die speciale ontwijk-moves van the Matrix uit de hoge hoed tovert om aan die knoop te ontsnappen ...![]()
En dat is? Iemand uit LOTR ofzo?quote:
Of die truc die de A-team toen deed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
ik heb m alleen niet zelf bedacht, maar hij is erg droog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
Onderschrift van Djep:
Even bellen met Saddam:
Hallo Saddam.
...Hallo?
opgehangen :s
![]()
MacGyver zou niet alleen zichzelf bevrijden maar hij zou zorgen dat Bush in die strop zou komen te hangen. En Bush zou erom lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:55 schreef Djep het volgende:
[..]
Of die truc die de A-team toen deed.
MacGyver zou zich er ook wel uit redden met een paperclip
Link? Bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:55 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat het een foute man is en dat medelijden met hem in geen verhouding staat tot hetgeen zijn slachtoffers is aangedaan, maar toch... het blijft een mens.
Zijn we het weer es eens met elkaar..quote:
ach ja, anders maken ze er wel een feestdag vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn we het weer es eens met elkaar..![]()
De man is oud, sluit hem voor de rest van zijn leven op, dat is een veel zwaardere sraf.
Doen ze het ook nog op een feestdag![]()
Misschien heeft ie wel een tunnel in z'n cel gegraven maar hangt daar een grote poster van Pamela Anderson overheenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
Of dat z'n halfbroer aan de hand van enorme tatoos op z'n lichaam hem de gevangenis uit helpt ...![]()
Nou, zo'n feest zal het niet worden gezien de geweldige democratie die ze ervoor terug hebben gekregen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef Djep het volgende:
[..]
ach ja, anders maken ze er wel een feestdag van![]()
Die hebben ze volgens mij al drie jaar klaar liggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:01 schreef Djep het volgende:
Ze hebben bij cnn al mooie aankondigfilmpjes gemaakt![]()
ja en dan ontsnapt ie in een eigen gemaakt bootje naar een onbewoond eiland waar ie een bal als vriend heeft, met de naam WILSONquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een tunnel in z'n cel gegraven maar hangt daar een grote poster van Pamela Anderson overheen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef Djep het volgende:
[..]
ja en dan ontsnapt ie in een eigen gemaakt bootje naar een onbewoond eiland waar ie een bal als vriend heeft, met de naam WILSON![]()
Sommigen happen naar lucht, sommigen weer niet ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige mensen zijn nog best grappig op dit tijdstip.
Sommige ook niet.
Goeie filmquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een tunnel in z'n cel gegraven maar hangt daar een grote poster van Pamela Anderson overheen.
Dat herinnert me, ik zou wat voedsel pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Het is trouwens filet americain en dat heeft niks met Amerika te maken!
Eensch!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef venomsnake het volgende:
Maar liever niemand, ik ben zwaar tegen die middeleeuwse straf!
Ja, ik weet ook niet wat ze ermee moeten. Ik vind t nog al wat om te beslissen over iemands dood. Daarbij zal t nog meer problemen geven in dat land.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef nightfall het volgende:
tja,. als ie blijft leven blijven ze hoop houden en in zijn naam strijden daar, en als ze em ophangen breekt de pleuris uit,... mja,. het blijft hitler#2,. misschien maar beter zo...
U voelt zich aangesproken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Sommigen happen naar lucht, sommigen weer niet ...![]()
![]()
Dat dachten we ook van Steve Irwin.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Niek. het volgende:
Hoera, er komt hoe dan ook een filmpje vankomt het niet hier op tv dan is het wel overal op internet te vinden.
op sport1: Detroit pistons - Indiana Pacersquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kijk ondertussen of er nog een ander 'leuk' programma op tv is.
Bron: CNN.COMquote:Saddam Hussein will be hanged before dawn on Saturday in Iraq, before 6 a.m. (10 p.m. Friday ET), according to Appeals Judge Munir Haddad. Iraqi TV stations and Reuters news agency are reporting a similar timeframe. The former president was convicted of crimes against humanity in connection with the killings of 148 people in Dujail.
Spannendquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Niek. het volgende:
De eerste bedreigingen zijn alweer binnen, zodra hij dood is volgt er een nieuwe golf van geweld.
Sowieso filmpje zeggen ze, om te laten zien dat 'ie echt dood is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Steve Irwin.
4 uur.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bron: CNN.COM
Hoe laat is dat hier?
Iedereen telt al af naar 04:00 ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat is dat hier?
uit 20 verschillende posities.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Sowieso filmpje zeggen ze, om te laten zien dat 'ie echt dood is.
Alsof het filmpje direct online staatquote:
Om 4 uur dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat is dat hier?
Bedankt voor deze nuttige analyse.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef gelly het volgende:
Ach ja, de mensen die zich verheugen op z'n verhanging zijn een beetje hetzelfde volk als dat na de bevrijding hier op straat "moffenhoeren" ging kaalscheren.
Ik denk eerder dat hij mij feliciteert.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Kun je 's morgens naar je buurman JP om hem te feliciteren!![]()
![]()
Ik ga toch maar proberen te slapen.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttigeteloze analyse.
Ik wil gewoon zeker weten dat hij echt dood is. Wat hij mijn familie niet heeft aangedaan zal ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof het filmpje direct online staat
Sterktequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ga toch maar proberen te slapen.
Met mijn gemengde gevoelens.
Je hond schudt van nee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Djep het volgende:
laat ik dan nu maar de honden even uitlaten. Dalijk mis ik alle pret.![]()
true.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef midje het volgende:
freaky dit.. iedereen wacht op iemand z'n dood. ik betrap me erzelf ook op hoor daar niet van maar vind het best eng opzich..
Ik heb laatst een site gezien met allemaal laatste gerechten van ter dood veroordeelde, dan krijg je ook een idee van wat er door hun heen gaat enzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
de gedachte alleen al dat je weet dat je over 45 minuten (als het waar is wat ze zeggen) de pijp uit gaat. vraag me eigenlijk af wat er allemaal in z'n gedachten speelt vlak voor z'n executie
En dat bedoelde hij niet eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
de gedachte alleen al dat je weet dat je over 45 minuten (als het waar is wat ze zeggen) de pijp uit gaat. vraag me eigenlijk af wat er allemaal in z'n gedachten speelt vlak voor z'n executie
Gepofte aardappels hamburgers en kreeft vooral!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb laatst een site gezien met allemaal laatste gerechten van ter dood veroordeelde, dan krijg je ook een idee van wat er door hun heen gaat enzo.
idd raar, ik kjk nu naar CNN, eigenlijk wil ik graag slapen, ben best moe, maar we zitten in een discussie of het nu wel of niet nu zou gaan gebeuren.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
zie het nu ook...fout gelezen...tis al laat hèquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En dat bedoelde hij niet eens.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef midje het volgende:
freaky dit.. iedereen wacht op iemand z'n dood. ik betrap me erzelf ook op hoor daar niet van maar vind het best eng opzich..
yep, dat hoorde ik ook! spannuuuundquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef funkyskunkie het volgende:
OK, sterke vermoedens op CNN misschien binnen een half uurtje?
nopequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef ImTheBase het volgende:
Is het te zien op CNN trouwens? Dat hij wordt opgehangen?
Goede vraag, maar ze zitten er wel met hun neus bovenop, en het gaat best snel....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef ImTheBase het volgende:
Is het te zien op CNN trouwens? Dat hij wordt opgehangen?
ik zal niet vragen of hij dat echt gezegd heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:28 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ookKan niet slapen en lig in bed een beetje CNN te kijken en te fokken
maar vind het toch wel erg luguber allemaal. Die kop van Larry King ook.. ik ben niet pro Saddam of wat maar kom op, dat "Saddam must be hanged" met die zelfvoldane pro-Amerikaanse kop erbij is ook weer niet nodig...Vreselijk die mentaliteit.
[...]
bronquote:Haddad, die de executie zal bijwonen, zei dat hij een telefoontje van het al-Maliki bureau had gekregen met de mededeling dat hij en een aanklager zich moesten klaarmaken. Hij wilde niet zeggen waar de executie zal plaatsvinden en zei dat de executie niet live op televisie uitgezonden zal worden omdat de internationale wetten dat verbieden.
2 tv stations zijn al gesloten in iraq ivm dit en niet aan de regels houden dus denk dat er wel cammeras zijn en dat om 4:01 de beelden al op internet zijn toutube of zoquote:
Hoezo? Ga jij er dan ook heen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:38 schreef Double-Helix het volgende:
spannend
see you in hell saddam!
quote:
Kan toch, ik wip ook elke zomer ff langs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:40 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij er dan ook heen?![]()
Als een god bestaat vast welquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:40 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij er dan ook heen?![]()
jawel toch al tikriti ofzo,halve broer van hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:44 schreef Canisfire het volgende:
Nou nou.. Heeft Sadam net zo als Lincon Burrows geen broer ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:28 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik krijg er een naar gevoel bij.![]()
Ja met spannende tattoosquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:44 schreef Canisfire het volgende:
Nou nou.. Heeft Sadam net zo als Lincon Burrows geen broer ?
ik ga een biertje op de dood van saddam drinkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:49 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaat er vuurwerk afstken als het zover is ?
Een misdaad met een misdaad vergelden. Zoiets zei de paus toch ook?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
godverdomme houdt toch je kop. Een mens wordt gedood door andere mensen, das niks om trots op te zijn.
Waar haal jij vandaan dat er iemand trots is ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
godverdomme houdt toch je kop. Een mens wordt gedood door andere mensen, das niks om trots op te zijn.
Als er iemand z'n kop moet houden is het wel de paus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een misdaad met een misdaad vergelden. Zoiets zei de paus toch ook?
Maar niet live uitgezonden natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef Joeriii het volgende:
BBC news: Iraqi govt. confirms hanging will be filmed
de paus blaat wel meer uit z'n nek. Dat infantiele ventje en z'n hele gesticht met z'n anti-condoom camagne. Mensen die daar nog naar luisteren heb ik alleen maar medelijden mee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een misdaad met een misdaad vergelden. Zoiets zei de paus toch ook?
Klopt ik vind die duitser maar een enge mannetje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als er iemand z'n kop moet houden is het wel de paus.
wat blaat je dan over vuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat er iemand trots is ?
Of gaan we moraalridder lopen spelen![]()
Inderdaad. Eeuwig zonde. De man is een sieraad voor mensheid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
Voor hetzelfde geld verlos je hem er alleen maar mee uit z'n lijden....wij domme mensen....net alsof wij weten hoe het verder gaat.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar niet live uitgezonden natuurlijk.
Niet fouter dan je opa waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt ik vind die duitser maar een enge mannetje.
Was hij niet fout in de oorlog ? Die uistraling heeft hij wel.
Ik zeg toch niet dat ik het zelf ga doen ben je gekquote:
Echt wat hij zegt ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Eeuwig zonde. De man is een sieraad voor mensheid.
lekker voor hem,had hij eerder aan moeten denken toen hij nog onschuldige mensen vermoorde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
Voor hetzelfde geld verlos je hem er alleen maar mee uit z'n lijden....wij domme mensen....net alsof wij weten hoe het verder gaat.
De doodstraf of in een celletje wegrotten. Wat is erger?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Eeuwig zonde. De man is een sieraad voor mensheid.
Mijn opa was een kind in de oorlog,quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Niet fouter dan je opa waarschijnlijk.
Eyes that is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:53 schreef martinlutherking het volgende:
'I was on a higher chair than he was, and he was like a chicken, he couldn't cross my ass.' Maar verder boeit het me geen ruk of hij de deathpenalty krijgt of niet, wtf.
Voor Saddam is het lijden in een celletje erger. Maar dat is het uitgangspunt niet. Het gaat erom dat de wereld verlost wordt van deze engnek, op een zo goedkoop mogelijke wijze.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De doodstraf of in een celletje wegrotten. Wat is erger?
zat ie samen met de paus bij de Hitlerjugend? Net als elk fatsoenlijk ventje in die tijd in Germanie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mijn opa was een kind in de oorlog,
wat een stom gelul om over mijn opa te beginnen omdat ik zeg dat de paus een foute uitstraling heeft.
![]()
oh als jij het zegt, ik zou voor het eerste gaan. Meer garantie en zekerheid enzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Voor Saddam is het lijden in een celletje erger. Maar dat is het uitgangspunt niet. Het gaat erom dat de wereld verlost wordt van deze engnek, op een zo goedkoop mogelijke wijze.
Nvm reageer niet eens op deze onzin.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zat ie samen met de paus bij de Hitlerjugend? Net als elk fatsoenlijk ventje in die tijd in Germanie.
Helaasch zijn wij beiden slechts rommelaars in de margequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
oh als jij het zegt, ik zou voor het eerste gaan. Meer garantie en zekerheid enzo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een mens wordt gedood door andere mensen, das niks om trots op te zijn.
Dat je ff lekker CNN gaat kijkenquote:
waarom zouden ze dat doen,dat zou triest zijn en mag van mij irak alles derhalve genuked worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:57 schreef PLAE@ het volgende:
Als het een beetje Irakezen zijn proberen ze die executie toch te voorkomen![]()
(de soldaten die er in de buurt zijn).
Ow ... ik dacht alquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat je ff lekker CNN gaat kijken
Ned2 herhalingen![]()
Omdat het de vader des vaderlands is voor 99% van de mensen daar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen,dat zou triest zijn en mag van mij irak alles derhalve genuked worden.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:02 schreef Omnifacer het volgende:
schiet es op met die berggeit ik wil naar bed
heb je niet gezien hoeveel mensen feestend zijn standbeeld kapot hebben gemaakt,en nou ik ken veel Irakezen die deze klootzak dood willen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat het de vader des vaderlands is voor 99% van de mensen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |