Ik heb niet alle interviews meegekregen, maar Sylvia kreeg de meeste "stemmen" op de vraag wie er zou gaan winnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Bart hoopt niet dat er iemand gaat winnen in het Sylvia, Huub, Ilona groepje (Wilma denkt namelijk dat Sylvia gaat winnen als ik het goed gehoord heb)
Dan heeft Wilma die info kennelijk daar vandaan gepluktquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb niet alle interviews meegekregen, maar Sylvia kreeg de meeste "stemmen" op de vraag wie er zou gaan winnen.
Nope, not yetquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Sonique het volgende:
btw, is leslie nu al ontslagen? (ben er een tijd uit geweest wegens een sociaal leven...)
Nee, maar Bart houd er al wel een beetje rekening mee dat ze (de redactie, programmamakers) iets zouden kunnen doen om het Bart te bemoeilijken (dus bijv. Lesley weg te halen uit DGK), zoiets vertelde hij wel vanmiddag tegen Wilmaquote:
Tja je hebt mensen.. "Wrong place, wrong time..."quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan heeft Wilma die info kennelijk daar vandaan geplukt
je bent goed op de hoogte van alles zeg!
Maar Huub zit ondertussen wel in een gezellige kamer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
NL kan het verhaal van/over Huub niet eens uitschrijven, hij heeft er niet eens zin in (voor zijn blog uiteraard)
Je doet je nicknaam met de dag meer eer aan, LS.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar Huub zit ondertussen wel in een gezellige kamer.
(het volgende is niet discriminerend bedoeld)
Maar negroïde personen doen het niet op de streams. Het zijn zwarte vlakken, je herkent ze aan hun gebit als ze lachen of aan de sieraden die ze dragen. En aan het geschreeuw die ze produceren.
Oproep aan de redactie.... Doe iets aan uw camera's.
Ik was al bang dat jij daarop zou reageren. Maar ik bedoelde dat niet zoals jij denkt. En dat zou jij ook moeten weten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Je doet je nicknaam met de dag meer eer aan, LS.
Allemaal leuk en aardig LS, maar je had het in je post toch echt over negroïde mensen, dat is mijn ogen een generalisatie en daar reageer ik op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was al bang dat jij daarop zou reageren. Maar ik bedoelde dat niet zoals jij denkt. En dat zou jij ook moeten weten.
Omdat nu toevallig Brian en Natasiaaaaa de meest ergelijke personen zijn (in mijn ogen)
Wil niet zeggen dat ik discrimineer.
Brian de loverboy die kankerhoer mag zeggen en met wijn gooien.
Natasiaaaa met haar geschreeuw en ook met wijn gooien....
Tja, dat ik daar een opmerking over maakte dat het ********* zijn.
NL gooide gewoon glazen op de grond. Maar geen persoonlijke aanvallen.....
Dat jij zelf "gekleurd" bent, moet je niet als aanval zien, want we hebben elkaar leren kennen. En jij bent een schatje.
Dus ik heb geen vooroordeel over negroïde vrouwen. Ook al hadden we Janine en Natasiaaaaaaa.
Ik zeg ook niet dat jij een uitzondering bent... Het is nu 2-1 (Natasiaaa-Janine) - (Day)![]()
zou hij in zijn slaap zelfs van Huub dromen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
Even een update van .NL blog over Huub:
[i]De ware Joep (deel 1)
-knip-
Laten we hopen dat Bert nooit meer wakker wordt - Ik heb soms de indruk krijgt dat hij voortdurend slaapwandelt. Laat Brian alsjeblieft in een psychose komen, en snel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is absoluut bijna te slaap, Brian gaat ook zo
Het zal wel speltechnisch zijn vermoed ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
zou hij in zijn slaap zelfs van Huub dromen?
Get a life
Beste Day,quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar Huub zit ondertussen wel in een gezellige kamer.
(het volgende is niet discriminerend bedoeld)
Maar negroïde personen doen het niet op de streams. Het zijn zwarte vlakken, je herkent ze aan hun gebit als ze lachen of aan de sieraden die ze dragen. En aan het geschreeuw die ze produceren.
Oproep aan de redactie.... Doe iets aan uw camera's.
Beste Avonne,quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Beste Day,
Volgens mij heeft LS het hier over de kwaliteit van de belichting cq camera's.
quote:
Ik checkte net jouw URL's (omdat die het meestal nog WEL doen, waarvoor HULDE) maar helaas, deze keer is de boel écht downquote:
Ja dan krijg je een oneindige lus, net als met Hilde toen, na een paar sec is ie weer vastquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even opnieuw laden en hij doet het weer![]()
gaat iig beter dan die van bb in het beginquote:
Ja, viel me ook op. Denk dat het ook komt door Wilma, bewoners houden zich teveel in en doen alles te braaf, had echter niet verwacht dat het zo saai en vroeg zou worden, zeker niet omdat ze morgen in principe überhaupt niet laat naar bed kunnen gaan omdat het zondag O&N isquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:25 schreef Day het volgende:
Ze zijn wel erg vroeg naar bed.
Nee, jouw opmerking ging erover, dat je mij doet voorkomen als een rascist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Beste Avonne,
Laten we het onderwerp maar droppen. No offense, maar daar heb ik nu even geen zin in.
Mijn opmerking ging niet alleen over deze post.
is de tent plat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er niet een poster, die hoopte dat de hele tent zou affikken?....![]()
Lesley wordt gewoon in het nieuwe jaar weer het paardenmeisje. Zo niet, dan is het voor mij einde DGK.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef Missy_1974 het volgende:
zou het ontslaan van lesley al besproken zijn in de 4 uur verlof ? (misschien stond einddatum in haar contract ?) ben wel benieuwd naar de reaktie van bart als ze het te weten komen
Ken het probleemquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef Cieva het volgende:
en ik ben weer te laat
'vroeger' was er rond dit tijdstip nog wel eens iemand wakker.... maar sinds iedereen opeens heel verantwoordelijk bezig is en ze dus rustig doen met alcohol is er nooit meer iemand online als ik kom kijken
blame johnquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef Cieva het volgende:
en ik ben weer te laat
'vroeger' was er rond dit tijdstip nog wel eens iemand wakker.... maar sinds iedereen opeens heel verantwoordelijk bezig is en ze dus rustig doen met alcohol is er nooit meer iemand online als ik kom kijken
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bartquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley wordt gewoon in het nieuwe jaar weer het paardenmeisje. Zo niet, dan is het voor mij einde DGK.
En daar mag je me op vastpinnen. Als Lesley er uit wordt geknikkerd, ben ik weg.
en ik - tergend saai die 2quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bart
Ik ook, maar Scan zal wel doelen op het cappen, Lesley is een mooi meidquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bart
Waarschijnlijk, al heb ik hem lang geen caps meer zien maken, scan is sowieso erg weinig meer te vinden in de COS wat wel jammer isquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar Scan zal wel doelen op het cappen, Lesley is een mooi meid
Morwenquote:Hoi, Bong![]()
Ik denk niet dat DGK_REDACTIE nu nog meeleest, die staan nu ook op "slaapstand"quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:16 schreef tipsch het volgende:
misschien wil DGK_REDACTIE even wat mensen voor ons wakker maken? een brandproef of zo, hoe heet dat?
Luie varkens zijn het, ik snap wel waarom ze Bert altijd zo voortrekkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat DGK_REDACTIE nu nog meeleest, die staan nu ook op "slaapstand"
Of juist heel selectief met lezen (en vooral reageren)quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Luie varkens zijn het, ik snap wel waarom ze Bert altijd zo voortrekken
BRANDALARM!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of juist heel selectief met lezen (en vooral reageren)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Nathanael nu maar niet gaat wandelen, als hij dat ziet gaan alle remmen los.
ja jammerquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom ligt Nena nooit zo ?
hoewel ik verwacht dat kleine kleine Nena een witte slip draagt en aardig bestreept zal zijn, ook weer niet fantastischquote:
Moet kleine kleine nena geen princessenkamer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoewel ik verwacht dat kleine kleine Nena een witte slip draagt en aardig bestreept zal zijn, ook weer niet fantastisch
Welk fragmentje? Heb je een link?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
Fragmentje in deel 2 op 11min 25 blijft leuk om te zien
Wel opmerkelijk hoe snel brian kwaad wordt![]()
Aflevering van vandaaggister, dat van brian en nena.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk fragmentje? Heb je een link?
Okej, ja die heb ik gezienquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aflevering van vandaag, dat van brian en nena.
Je doet net alsof jij een belangrijke spil bent op dit forum.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley wordt gewoon in het nieuwe jaar weer het paardenmeisje. Zo niet, dan is het voor mij einde DGK.
En daar mag je me op vastpinnen. Als Lesley er uit wordt geknikkerd, ben ik weg.
Als er één schaap over de dam is, ..........quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je doet net alsof jij een belangrijke spil bent op dit forum.
Dat als.... dan ben ik weg......
En daar moeten we bang voor worden?
Wat voor min- of meerwaarde heeft het of jij wel of niet blijft?
..Dan volgen er meer (maar ík niet)quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is, ..........
Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
..Dan volgen er meer (maar ík niet)
[wat betreft het wel of niet blijven hier]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....
Dan heb je nog maar ff te gaan, want 0101-2007 zal ze er nog in zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En ik als natasia er in 2007 nog in zit![]()
K heb nix tegen haar, maar qua spelelement is ze wel wat saai als persoon (sommige bewoners, zoals Bart, .NL e.d.) irriteren zich wel aan haar en dat spreekt dan qua spelconcept weer aan maar als bewoner zou ik haar toch niet echt missen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....
Ok, die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij. Als je maar beloofd dat ze dan echt weg isquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar ff te gaan, want 0101-2007 zal ze er nog in zitten
De vraag is??? Zit ze er 10-01-07 nog in, want mag niet meer van Wilgo.
Ik beloof niets he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij. Als je maar beloofd dat ze dan echt weg is![]()
Ach, laat 'm in die waanquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik beloof niets he?
Was antwoord op de zoveelste keer van scanman, dat hij dreigde weg te blijven.... (en iedere keer terug komt)
En mijn vraag om de meer, minwaarde wat het heeft of hij er wel of niet is....
Hij maakte een soort "Bart" opmerking. Denkende dat hij onmisbaar is op dit forum, zoals Bart denkt dat hij onmisbaar is in DGK.
Is net zo'n hoax als dat Scanman zegt weg te blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, laat 'm in die waan![]()
Saddam is heen gegaan
ok, dank je ( het blijft ziek )quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:26 schreef spookvrouw het volgende:
De hoer komt vanavond.
Bart probeert een weekje Malediven te bestellen op de boodschappenlijst bij wijze van grap.
Nieuwe bewoners ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Bezoek in de gouden kooi
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |