Ja, viel me ook op. Denk dat het ook komt door Wilma, bewoners houden zich teveel in en doen alles te braaf, had echter niet verwacht dat het zo saai en vroeg zou worden, zeker niet omdat ze morgen in principe überhaupt niet laat naar bed kunnen gaan omdat het zondag O&N isquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:25 schreef Day het volgende:
Ze zijn wel erg vroeg naar bed.
Nee, jouw opmerking ging erover, dat je mij doet voorkomen als een rascist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Beste Avonne,
Laten we het onderwerp maar droppen. No offense, maar daar heb ik nu even geen zin in.
Mijn opmerking ging niet alleen over deze post.
is de tent plat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er niet een poster, die hoopte dat de hele tent zou affikken?....![]()
Lesley wordt gewoon in het nieuwe jaar weer het paardenmeisje. Zo niet, dan is het voor mij einde DGK.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef Missy_1974 het volgende:
zou het ontslaan van lesley al besproken zijn in de 4 uur verlof ? (misschien stond einddatum in haar contract ?) ben wel benieuwd naar de reaktie van bart als ze het te weten komen
Ken het probleemquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef Cieva het volgende:
en ik ben weer te laat
'vroeger' was er rond dit tijdstip nog wel eens iemand wakker.... maar sinds iedereen opeens heel verantwoordelijk bezig is en ze dus rustig doen met alcohol is er nooit meer iemand online als ik kom kijken
blame johnquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef Cieva het volgende:
en ik ben weer te laat
'vroeger' was er rond dit tijdstip nog wel eens iemand wakker.... maar sinds iedereen opeens heel verantwoordelijk bezig is en ze dus rustig doen met alcohol is er nooit meer iemand online als ik kom kijken
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bartquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley wordt gewoon in het nieuwe jaar weer het paardenmeisje. Zo niet, dan is het voor mij einde DGK.
En daar mag je me op vastpinnen. Als Lesley er uit wordt geknikkerd, ben ik weg.
en ik - tergend saai die 2quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bart
Ik ook, maar Scan zal wel doelen op het cappen, Lesley is een mooi meidquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom stop je dan? Is Lesley (en Bart) dan zo'n wezenlijk belangrijk onderdeel van het programma voor jou? Ik vind het namelijk een saaie bedoeling tussen haar en Bart
Waarschijnlijk, al heb ik hem lang geen caps meer zien maken, scan is sowieso erg weinig meer te vinden in de COS wat wel jammer isquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar Scan zal wel doelen op het cappen, Lesley is een mooi meid
Morwenquote:Hoi, Bong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |