Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
..Dan volgen er meer (maar ík niet)
[wat betreft het wel of niet blijven hier]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....
Dan heb je nog maar ff te gaan, want 0101-2007 zal ze er nog in zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En ik als natasia er in 2007 nog in zit![]()
K heb nix tegen haar, maar qua spelelement is ze wel wat saai als persoon (sommige bewoners, zoals Bart, .NL e.d.) irriteren zich wel aan haar en dat spreekt dan qua spelconcept weer aan maar als bewoner zou ik haar toch niet echt missen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf ook weg als jullie Ilona niet lief gaan vinden....
Ok, die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij. Als je maar beloofd dat ze dan echt weg isquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar ff te gaan, want 0101-2007 zal ze er nog in zitten
De vraag is??? Zit ze er 10-01-07 nog in, want mag niet meer van Wilgo.
Ik beloof niets he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij. Als je maar beloofd dat ze dan echt weg is![]()
Ach, laat 'm in die waanquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik beloof niets he?
Was antwoord op de zoveelste keer van scanman, dat hij dreigde weg te blijven.... (en iedere keer terug komt)
En mijn vraag om de meer, minwaarde wat het heeft of hij er wel of niet is....
Hij maakte een soort "Bart" opmerking. Denkende dat hij onmisbaar is op dit forum, zoals Bart denkt dat hij onmisbaar is in DGK.
Is net zo'n hoax als dat Scanman zegt weg te blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, laat 'm in die waan![]()
Saddam is heen gegaan
ok, dank je ( het blijft ziek )quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:26 schreef spookvrouw het volgende:
De hoer komt vanavond.
Bart probeert een weekje Malediven te bestellen op de boodschappenlijst bij wijze van grap.
Nieuwe bewoners ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Bezoek in de gouden kooi
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |