Hij kan net dood zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehad
duh, in de zin van: ze laten ons vast live de beelden zien... Dat lijkt mij een fantasie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hier zou ik niet op kunnen "Fantaseren"![]()
dat denk ik ook niet dat die beelden naar buiten zullen worden gebrachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Djep het volgende:
[..]
duh, in de zin van: ze laten ons vast live de beelden zien... Dat lijkt mij een fantasie
Big Brother....quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet dat die beelden naar buiten zullen worden gebracht
Bush wordt op t laatste moment ingevlogenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef CherryLips het volgende:
misschien staat er gewoon iemand met z'n telefoon te filmen en staat dat zo op youtube.
ik heb wel filmbeelden gezien van vlak voor en vlak na de executie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Viking84 het volgende:
waarom is de executie van Ceauşescu zelf nergens te zien?
Denk je dat nou echt? ik neem aan dat ze daar heus wel opgelet hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef CherryLips het volgende:
misschien staat er gewoon iemand met z'n telefoon te filmen en staat dat zo op youtube.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hoi*leest al anderhalf uur mee
*
Gnaaf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hoi*leest al anderhalf uur mee
*
Bron.quote:In de 19e eeuw werd ontdekt dat de ideale vallengte berekend kon worden door 1260 te delen door het gewicht van de veroordeelde (in ponden). Iemand van 50,8 kilogram (112 pond) zou een val een 3,43 meter (11,25 voet) moeten maken om een onmiddellijke dood te veroorzaken. Later werd de formule gecorrigeerd voor de leeftijd, geslacht, lichamelijke conditie en postuur. Door deze "ideale" val breekt de nek en wordt ook het ruggenmerg op een hoog niveau onderbroken (meestal tussen de 1e en de 2e wervel, hangman's fracture), waardoor onmiddellijk een verlamming van het gehele lichaam inclusief de ademhalingsspieren optreedt, zodat de veroordeelde niet meer kan spartelen en niet meer kan ademen. Daarnaast drukt het eigen lichaamsgewicht ook de halsslagaders dicht zodat de hersenen niet meer van bloed worden voorzien. Meestal zal vooral door dat laatste binnen circa tien seconden bewusteloosheid intreden en de hartdood na circa acht minuten.
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? ik neem aan dat ze daar heus wel opgelet hebben
Ach, dat is gewoon pure menselijke nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwd.
Ik denk zelf dat er niet heel veel mensen bij de executie aanwezig zullen zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar het kan. Stiekem hoef ik het ook niet te zien, maar de sensatiebeluste kant van me is toch benieuwd.
Pffff.quote:
Ik zie CNN al voor me, met tig langsrollende balkjes, keigroot LIVE en twintig andere balkjes en twee verschillende beelden terwijl er eigenlijk niks meer te vertellen valt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Krijgen we dan net zo'n dramatische persconferentie als toen ie gearresteerd werd?
'Ladies and gentlemen....we've hung him!'
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Krijgen we dan net zo'n dramatische persconferentie als toen ie gearresteerd werd?
LOLquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Berkery het volgende:
Ik bedenk net dat ik trek krijg!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb nog toastjes over van vanavond, dus ik kan wel ff vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |