abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45792490
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef BVO het volgende:
Moet Hapertje nou in elk topic gaan zeggen dat Anja een takketrol is?
Pfff...alleen in het Dorine topic zegt ze het offtopic . Voor de rest doet ze het alleen in het livetopic en het Anja-topic!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 29 januari 2007 @ 16:00:06 #77
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45792580
Nouja, ik heb het ook niet bijgehouden, maar het wordt nu een beetje vervelend . Kijk, dat ben ik ook, ik weet het , maaaaaaaaaaaar.... das tenminste nog een positieve insteek . Constant dat gescheld van Hapertje werkt alleen maar deprimerend. Voor de Anjasupporters dan ja, dat realiseer ik me.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_45792607
Ik vind het nog meevallen tot nu toe, maar ik zal er iig een oogje op houden.
Whatever I want.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:03:24 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45792698
Enkele zaterdag en zondag meerdere keren en doordeweeks af en toe .

Nouja, ik vroeg het me af. Omdat we tijdens IDO2 Alice geen greppelhoer o.i.d. mochten noemen .
  maandag 29 januari 2007 @ 18:20:11 #80
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45797479
Hapertje is een hij trouwens
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45924627
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef SpecialGuest het volgende:
[Halve Finale] X-Factor Tournament! kan dicht.
.
Whatever I want.
pi_45994413
Een toffe mod mag het topic weer aanpassen.
pi_45998532
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef Svensational het volgende:
Een toffe mod mag het topic weer aanpassen.
Done .

Maar waar staat die van de afvallers eigenlijk? .
Whatever I want.
pi_45998560
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
Het X Factor: De laatste 5 acts! bestaat vanaf nu uit 2 posts, de acts die er nog inzitten en de acts die al afgevallen zijn. Voor de afvallers is ook een aparte wiki!

http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor
http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor_-_Afvallers

Thnx voor het snelle bijwerken, CDP .
pi_45998585
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:23 schreef Svensational het volgende:

[..]

Oh ja, kijk toen was ik er niet hè. .

Thanks liebchen !
Whatever I want.
pi_46003511
De uitzendingen staan online:

• 3 februari / 4 februari
  • pi_46003545
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef SpecialGuest het volgende:
    De uitzendingen staan online:

• 3 februari / 4 februari
  • Done .
    Whatever I want.
    pi_46067131
    Wil iemand de A weghalen in de tt van Deautschland sucht den Superstar #1
    pi_46067191
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
    Wil iemand de A weghalen in de tt van Deautschland sucht den Superstar #1
    Ik zat er al !
    Whatever I want.
    pi_46067374
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zat er al !
    THX
    pi_46129238
    Voor de eerste wakkere mod:

** XFA Awards ** Ronde 2: De Stemronde!
    mag een hangslotje
    pi_46152582
    [FINALE] X-Factor Tournament! kan wel dicht. Keuvelen over de uitslag kan in [UITSLAG] X-Factor Tournament!
      vrijdag 9 februari 2007 @ 20:31:33 #94
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_46152696
    Done
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      zondag 11 februari 2007 @ 02:54:41 #95
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_46193548
    Peri, luister eens lieve peri. Ik post een, misschien voor tegenstanders vervelende dat realiseer ik me al te gpoed, hele normaal Anja post. Een of andere slakkie edit dat. Niks beledigends, alleen ontopic, over haar optreden. Ik vind niet dat hij hetcrecht heft dat te editten. Ik heb dan wel gedronken., dat is nit nodig.

Zeg er wat van aub. Ik deed niemand kwaads, kijk maar na, ik reageerde alleen op SG. Dat zo'n sufkut dat ecdit vind ik kwalijk. Dus peri, slap him meid .
      zondag 11 februari 2007 @ 03:06:22 #96
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_46193689
    Nog eenmaal, dan ga ik lekker slapen:
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Dit is ANja's topic. Ik zeg een keer, op een leuke zaterdag XFA avond, een keer teveel da Anja leuk was. Niks kwalijks. Geenm reden om te editten., Dan ziet een of andere nono low-life van buiten XFA de noodzaak een post zonder vervelende inhoud (Peer of CDP, kijk het maar na ) de noodzaak die post te editten.

Fijn with me, inhoud was niet boeiend, gaat nits verloren aan, maar voel je niet be;langrijker dan je ben en flikker met je vingers van de edit knopppen in andersmans forum af, dat doet Peri wel als dat nodig is, jij niet. Zeker als de post enkel enthousiast is, maar in geen enkel punt kwetsend of plicy overschridend.

En waag het niet te editten, want ik mail naar een FA. Peri agrees. Peer vindt me vervelend, maar die laat me lullen, gaat geen onschuldige posts editten. ij als nono van buiten XFA dus als HELEMAAAAAAL niet.
    Ik reageerde op SG. Niets vervelends. Alleen een beetje Anja enthousiast, Je kent dat wel van me, zekr met een borrel op. Beeetje flauw, i know, maar niet kwetsend ofzo, gewoon fun. Jij zou zeggen: beev, doe ff niet, punt is duidelijk, kappen nu. Ik zou stoppen. Zo'n nono van buiten XFA gaat die onschuldige post editten. Irriteert me, snap je. Gaat hem geen flikker aan. Nouja, thats it. Truste .
    pi_46193702
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 02:54 schreef BVO het volgende:
    Peri, luister eens lieve peri. Ik post een, misschien voor tegenstanders vervelende dat realiseer ik me al te gpoed, hele normaal Anja post. Een of andere slakkie edit dat. Niks beledigends, alleen ontopic, over haar optreden. Ik vind niet dat hij hetcrecht heft dat te editten. Ik heb dan wel gedronken., dat is nit nodig.

Zeg er wat van aub. Ik deed niemand kwaads, kijk maar na, ik reageerde alleen op SG. Dat zo'n sufkut dat ecdit vind ik kwalijk. Dus peri, slap him meid .
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Dit is ANja's topic. Ik zeg een keer, op een leuke zaterdag XFA avond, een keer teveel da Anja leuk was. Niks kwalijks. Geenm reden om te editten., Dan ziet een of andere nono low-life van buiten XFA de noodzaak een post zonder vervelende inhoud (Peer of CDP, kijk het maar na ) de noodzaak die post te editten.

Fijn with me, inhoud was niet boeiend, gaat nits verloren aan, maar voel je niet be;langrijker dan je ben en flikker met je vingers van de edit knopppen in andersmans forum af, dat doet Peri wel als dat nodig is, jij niet. Zeker als de post enkel enthousiast is, maar in geen enkel punt kwetsend of plicy overschridend.

En waag het niet te editten, want ik mail naar een FA. Peri agrees. Peer vindt me vervelend, maar die laat me lullen, gaat geen onschuldige posts editten. ij als nono van buiten XFA dus als HELEMAAAAAAL niet.
    Dude, relax. Ik vroeg alleen of je ff wilde kappen met meerdere malen ANJA ROELS ANJA ROCKS te posten. Er vind geen discussie plaats rond Anja, jij loopt Anja te adoreren, fine, maar verneuk een topic er dan niet mee. Je blijft doorgaan, dan heb je een gevolg, dat was in dit geval een edit.
    Mijn vraag cq. opmerking naar jou was: ff indimmen met je Anja adoratieposts, je bent niet bezig met 4 op een rij. Als je dat niet wilt inzien, fine, maar ga dan niet zeuren over de consequentie.
      zondag 11 februari 2007 @ 03:10:49 #98
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_46193749
    Stel je niet aan, Fporum is over 3 weken dicht, 1 of 2 enthousiaste posts maakt niemand wat uit. Indien wel, zegt peer dat wel, hoef jij je niet mee te bemoeien en zeeeeeeeeeker niet te editten. Dus relax, doe normaal.
    Andermans forum maakt je geen zak uit. Ik be somseen beetje vervelend met een borrel, plaats 1 of 2 posts tevel, maar thats none of your business, you know. Dus als peri dat vervelend vindt edit ze dat, maar jij niet. Er zit gen vervelende inhoud in, enkel iets irriterends. Maar zo ben ik. Dus dat beoordeelt peri. Jij niet.

Morgen ben ik nuchter, lach ik erom, post ik weer normaal. En ik grinnik ik om een hele normaal "joh, anja is heus wel cool" post die door een of andere nono geëdit is. Blijf daar met je tengels vanaf . Peri mag me vervlend vinden en editten, jij niet. Dus.
    pi_46193766
    Zal onthouden dan BVO de regels voor Fok bedenkt en zorgt dat het nageleeft wordt....
    pi_46193842
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 03:10 schreef BVO het volgende:
    -knippert-

Morgen ben ik nuchter, lach ik erom, post ik weer normaal. En ik grinnik ik om een hele normaal "joh, anja is heus wel cool" post die door een of andere nono geëdit is.
    Nee, morgen ben je weer nuchter en schaam je je dood dat je al deze onzin gepost hebt .

slakkie.
    :{
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')