Ik vind DSDS echt wel leuk... maar gewoon balen dat UPC RTL uit het pakket heb gevold... Maar zolang de filmpjes op die site komen te staan.... vind ik het ook geen probleemquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:20 schreef PeRi het volgende:
TT verbeterd..
Ben benieuwd, ik ga het proberen online te volgen. Altijd leuk DSDS!
quote:Dennis Haberlach
Ruf-/ Spitzname: Denni
Geburtstag: 08.09.81
Sternzeichen: Jungfrau
Besondere Kennzeichen: Tattoo am Nacken: 4 Schriftzeichen von oben nach unten die bedeuten: Familie, Vater, Mutter, kleine Schwester
Lebensmotto: Gib niemals auf. Drachen steigen auch nur gegen den Wind zum Himmel hinauf
Dennis lebt zurzeit mit seiner Schwester Jenny, seinen Eltern sowie Hund Kira und Katze Fluffy in einer Ferienwohnung in Northeim, da die Wohnung im Herbst wegen eines Kurzschlusses abgebrannt ist. Dennis hat all seine persönlichen Sachen verloren! Er ist Single. Dennis hat eine Ausbildung als Mediengestalter gemacht und jobbt momentan als Lagerarbeiter bei einer Logistik-Gruppe. Seine Freizeit verbringt er gerne mit seiner Schwester Jenny (21) und Freunden beim Billard spielen, im Kino oder beim Sport.
Lisa vind ik ook erg goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu de filmpjes aan het kijken van de recall. Ik moet zeggen dan ik Lisa wel een relaxe stem vind hebben!
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNA%3D%3D&cat=74
Ik vind het nog steeds... maar ik vin Arcangelo welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de mannen wel een beetje lelijk eigenlijk
Zij was echt ergquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg bij Nebiha echt Judith Burmeisterkotsneigingen... Ik mag toch hopen dat zij niet doorgaat
Voor diegene die niet weten wie Judith is:
http://www.youtube.com/watch?v=YU2tJiyXZPE
[afbeelding]
Zij is de Alice van DSDS
jah ik las het. Mara mijn duits is niet supe rgoed meer... maar hij zing volgende week dan ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef m-materazzi het volgende:
De kijker heeft het vanavond trouwens al voor het zeggen. Roman zingt vanavond overigens niet, hij heeft keelonsteking en koorts. Ik vind inderdaad ook de jongens beter dan de meiden. Al zijn Francisca en Lisa wel goed naar mijn mening.
Alice was zelfs nog wel redelijk tegenover haarquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
erg? Zij was verschrikkelijk
Hij moet wel door... ik vind hem echt welquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef m-materazzi het volgende:
Hij zingt vanavond niet, maar volgende week woensdag krijgt hij nog een kans om zich te kwalificeren voor de mottoshows.
Ik was Roman inderdaad vergeten net bij mij lijst. Hij zingt erg goed ja. Vorig jaar moest je op de RTL site inderdaad betalen, maar toen waren de optredens meestal wel op de dinsdag na de show al te downloaden via bearshare, of via youtube te bekijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij moet wel door... ik vind hem echt wel![]()
Maar weet jij of alle filmpjes op die site komen te staan? Dus ook de mottoshows? Ik weet nog van vorige keer, dat je moest betalen(op de rtl site)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |