Haaaaaaaaaaaaaper, ouwe nicht, wat was ze goed hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Hapertje het volgende:
Ik blijf erbij... het was weer emotieloos als de pest!
Dat bepaal ik wel, trage slak dat je bent. Ik heb de goedkeurig van lieve Peri, XFA mod.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:35 schreef slakkie het volgende:
BVO, kappen nou.
Zeg slakkie, flikker op, ik post, jij heb hier jiks te editten.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:48 schreef BVO het volgende:
-edit: ik zei toch kappen-
Peer zal een topic vinden met daarin een linkje naar dit topic, peer zal best begrijpen waarom ik hier ingegrepen heb. Peer zal je dan niet lief meer vinden. Peer zal je kielhalen als ze ziet hoe jij je gedraagt.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg slakkie, flikker op, ik post, jij heb hier jiks te editten.
Peri is hier de baas, jij niet, dom figuur.
Peer zal je morgen chter de schermen wel toespreken.
Zijn jullie ook zo verslingerd aan Anja's 2e optreden?Ik blijf het luisteren, heeeerlijk!
En sommige van haar fans nog minderquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze snel vertrekt. VInd haar stemgeluid echt niet meer leuk.
BVO valt op bosheksen! Ik denk dat ze Hans en Grietje thuis aan het vetmesten is!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaper, ouwe nicht, wat was ze goed he?
Oook jij...... stem voor GERECHTIGHEID, stem ANJA!
0909-0303 of ANJA naar 5656. Ze verdient. Zo goed is ze.
Na gisteravond kan niemand anders dan Richy eruit gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Woelli het volgende:
Ik hoop vanavond eindelijk exit
quote:"Ik zag mezelf al op de punt van een boot staan"
Anja is blij met de 'Like the way I do': "Nu kan ik eindelijk geoorloofd hysterisch doen."
"Ik zag mezelf al op de punt van een boot staan"
Het Nederlands publiek koos voor Anja het nummer ‘Like the way I do’ van Melissa Etheridge. Anja is daardoor aangenaam verrast. “Ik dacht dat iedereen zat te wachten op een ballad. Dus ik was al helemaal voorbereid op ‘My heart will go on’ van Celine Dion. Ik zag mezelf al op een punt van een boot staan, haha. Had ik niet leuk gevonden! Maar ik had er wel wat van gemaakt hoor.
Nóg hysterischer?
Maar toen 'Like the way I do' op nummer één stond, was ik blij verrast. Nu kan ik eindelijk eens geoorloofd hysterisch gaan doen. Bij eerdere nummers, zoals die van Prince, was ik aan het einde vocaal wat heftiger. Blijkbaar ben je dan meteen hysterisch.” Gaan we nog een andere kant van Anja ontdekken met dit nummer? “Misschien dat ik nóg hysterischer ben, haha.” Ze heeft het nummer al heel vaak gezongen en vindt het leuk.
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 16:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik besefte me net dat Anja best wel op Bep Brul van Loenatik lijkt.
[afbeelding]
Ik op "Vivat haec societas"quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef Woelli het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op My Heart Will Go On
quote:
Ik LOLdequote:
Ah, gevonden: http://www.rtl.nl/shows/x(...)merkkleding_anja.xmlquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Weet iemand van welk merk Anja's jurkje is?
Van die kerkmeisjes wordt ik niet geil. Het is niet eens een vergelijking in kwaliteitquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
Nouja, ze was weer geweldig. Maar zoals vaker wint geilheid het van kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |