Marsdijk heeft niet eens een C1000quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Het_Biertje het volgende:
godverdomme, dat was de auto van mijn vader lamlul
waar woon je ergens in Assen? Ook marsdijk zeker
Laat je adres ff achter, dan kom ik vanavond wel ff met je lullen
Als je dit in return doet als de dader reeds gevlogen is geef ik je idd groot gelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:51 schreef StefanP het volgende:
Ik zou het WS via een schadeformulier doen (en hem helemaal verrot schelden), maar een flinke deuk in z'n auto schoppen is ook niets mis mee hoor. En inderdaad het liefst in meerdere panelen en de sleutel er goed diep over. Wel even een briefje achterlaten met de reden, dat zal dat soort aso's voortaan misschien wel leren. En nee, als je dit in return doet bij een ander ben je geen aso.
Wij hebben tenmisnte een Lidl en een Super de Boer in Marsdijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Marsdijk heeft niet eens een C1000![]()
Voor de seks, anders niet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap niet wat je als Hoogevener in Assen doet. Verrader![]()
Precies. En een Zeeman! Marsdijk de gekste!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:01 schreef Djeez het volgende:
Wij hebben tenmisnte een Lidl en een Super de Boer in Marsdijk!
Al die rustraties, als je zelf gewoon je best doet kun je ook best een leuke auto kopen hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:36 schreef dennisreijbroek het volgende:
Ik heb t ooit gehad met m'n oude fiesta. Iemand gooide zijn deur tegen de mijne. Ik zag dat pas toen ik terug was maar zag wel welke auto het geweest was. (Stond langs de mijne), de lak van zijn deur zat op de mijn edus het was hard gegaan. Ik heb mijn deur zo hard als t ging tegen de zijne gegooid. Was een grotere deuk dan ik had. Hij had overigens wel zo'n m'n lul is te klein dus moet een grote auto hebben auto.
Zoals een 309, totdat iemand er zijn deur tegenaan slaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Al die rustraties, als je zelf gewoon je best doet kun je ook best een leuke auto kopen hoor!
Een leuke auto zei ie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zoals een 309, totdat iemand er zijn deur tegenaan slaat.
En jij mijne.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef Hawke het volgende:
Aan de bestuurder van de Opel Vectralijkt me tijd voor een ip ban voor iemand.. Beetje onze tijd verdoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |