En dan te bedenken dat Ekdom en Veenstra gewoon maar bij elkaar zijn gezet... nu al geslaagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk die mix aan het begin van de uitzending.
Gaat denk ik wel leuk worden vanavond, Paul is ook wel een droogkloot. Ik vind de combinatie Ekdom en Veenstra erg goed en origineel.
Zeker geslaagd, zeker voor het tijdstip!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Ekdom en Veenstra gewoon maar bij elkaar zijn gezet... nu al geslaagd
nope, ook dan is het Veenstra Veenstra... net als volgende week in de ochtendshowquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef oor het volgende:
is er vanacht eigenlijk wel giel en ekdom?
Nee, Michiel (1-4) en Domien (4-7).quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef oor het volgende:
is er vanacht eigenlijk wel giel en ekdom?
Alsin Michiel Veenstra ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Michiel (1-4) en Domien (4-7).
En oud-DJ van Actionradio, waar Michiel dan weer op 7 januari de top 100 van Actionradio mee-presenteert.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
Ja en Domien Verschuuren tussen 4 en 7, die zit volgensmij ook op Fok
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En oud-DJ van Actionradio, waar Michiel dan weer op 7 januari de top 100 van Actionradio mee-presenteert.
Zeker, vorig jaar zat ik in de studio, maar dit jaar thuis radio en irc volgen..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Wordt leuk leuk leuk leuk leuk enzo
Laten we het 'een dagje Ekdommen' noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsin Michiel Veenstra ?![]()
dan werkt ie de hele dag.. (middag..avond nacht) ach kan ie wel hebben
Ik zit in Solden danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker, vorig jaar zat ik in de studio, maar dit jaar thuis radio en irc volgen..
vuurwerkrampje in de dopquote:
welke linkquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha er valt geen touw aan vast te knopen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Sirolf het volgende:
'Volgens Peter de Vries komt het nu wel in een stroomversnelling.'
toegevoegd... thanksquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
Ze hebben ook een Wiki-pagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_Weekend
Dat zou leuk zijn ja..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is natuurlijk totdat de heren hier zelf gaan posten
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef washandje het volgende:
Wint er nou iemand een fles afwasmiddel
Mail jij Michiel, Gerard, Paul en Domien even?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is natuurlijk totdat de heren hier zelf gaan posten
en blij dat ie er mee was!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef washandje het volgende:
Wint er nou iemand een fles afwasmiddel
Domien heeft hier ook een account: RadioFreakDomienquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail jij Michiel, Gerard, Paul en Domien even?
Michiel leest dit vast wel hoor..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail jij Michiel, Gerard, Paul en Domien even?
Die zit van 6 tot 7 met de oubollige discoclassics... vind ik geen 3FM-programma meer eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht dat om 7 uur altijd Corne Kleijn was eigenlijk? Daarom heb ik nooit geluisterd...
En anders krijgt ie nog wel een mailtje van mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Michiel leest dit vast wel hoor..![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders krijgt ie nog wel een mailtje van mij![]()
Hoi Domien, beetje gezellig met Paul en Michiel? Begint Paul's Dynamite pizza al te werken (die lucht!)quote:
Love It When You Call vind ik persoonlijk nog beter. Is helaas minder bekend in NL.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Fill my little word... zo'n lekker liedje![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De rest leest mee! Al sinds 19 uur, trouwens haha!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De rest leest mee! Al sinds 19 uur, trouwens haha!
Dat is niet te merken... hele leuke radio mannenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef MichielV het volgende:
Heeft er _iemand_ bier? Hier is niks!
Is het al op dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef MichielV het volgende:
Heeft er _iemand_ bier? Hier is niks!
Ja super! Ik lach me rot hierquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is niet te merken... hele leuke radio mannen
Lijkt me een risico, straks praat 'ie z'n mond voorbij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Kan Rabbering niet ook even een accountje aanmaken... ook met het oog op Wie is de Mol? Dat wordt op Fok ook altijd helemaal gevolgd en geanalyseerd
Ik had m niet door..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Zou Saddam familie van Isa Hoes zijn.... damn die gaat diep
'Eén grote, dampende Punica Oase' om Ekdom even te quoten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb heel erg het gevoel dat de 3FM-dj's en aanhang echt een hele goede groep vrienden is en dat maakt het tien keer zo leuk om te luisteren... 't is echt een geheel en dat was vroeger wel anders
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb heel erg het gevoel dat de 3FM-dj's en aanhang echt een hele goede groep vrienden is en dat maakt het tien keer zo leuk om te luisteren... 't is echt een geheel en dat was vroeger wel anders
Sure, met melk graagquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Iemand nog koffie?
In het kader van 'soort zoekt soort' was dat op zich wel te verwachten hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Seraphina het volgende:
Ik had mevrouw Ekdom toch een beetje te laag ingeschat geloof ik, wat is ze grappig
Ik zeg: Geef d'r een radioprogrammaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Seraphina het volgende:
Ik had mevrouw Ekdom toch een beetje te laag ingeschat geloof ik, wat is ze grappig
Ik heb al even ge-editquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het kader van 'soort zoekt soort' was dat op zich wel te verwachten hoor.
Of ze is gewoon aangestoken door Gerard, kan ook.
Ik hoor de uuropener al 'Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM... Serious Radio... Ekdoms in de Nacht... AVRO... 3FM!............ <trekt het koor uit de kast> Nicole en Gerard!'quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg: Geef d'r een radioprogramma![]()
Sidekickje misschien.....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor de uuropener al 'Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM... Serious Radio... Ekdoms in de Nacht... AVRO... 3FM!............ <trekt het koor uit de kast> Nicole en Gerard!'
Sander zit toch in Brazilië of ergens die richting?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om Sander en Giel ook te gaan bellen zou ik zeggen, telefoonlijnen genoeg. Serious Request reünie!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:34 schreef Seraphina het volgende:
Hahaha, Paul speelde vals ja.
Dansje iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
De 3FM Megahit is:VerrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
Misschien kunnen de heren daar zelf het antwoord op gevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Paul of Michiel deze mix gemaakt?? Sounds good!![]()
Okay.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen de heren daar zelf het antwoord op geven
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord. Moet ik 't kennen?![]()
Michiel heeft dat zelf elke avond in MetMichiel. Lijkt me dus wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Paul of Michiel deze mix gemaakt?? Sounds good!![]()
Maar... volgens mij draait Paul tijdens zijn middag show ook vaak een dergelijke mix.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel heeft dat zelf elke avond in MetMichiel. Lijkt me dus wel duidelijk.
De 3FM Megahit is:TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Yeah, what he saidquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nelly Furtado... net als Pink zo'n zangeres waarvan je na de eerste hit dacht... ben benieuwd hoe lang die het gaat volhouden aan de top. Maar beide dames weten zich keer op keer weer te vernieuwen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
MILF | Mothers I'd like to Fuck
Toch????
En ze Fokken nog leuk mee ook.... al blijft Rabbering nog wat achterquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:07 schreef Againzender het volgende:
He, mooi, een topic voor dit programmaOp vrijdagavond hoort gewoon zo'n soort programma
Hm, Paul is ook geregisteerd?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze Fokken nog leuk mee ook.... al blijft Rabbering nog wat achter
nog niet volgens mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, Paul is ook geregisteerd?
Er staat al een tag [3FM] voor. Kwestie van het volgende topic [3FM #2] noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:10 schreef Toad het volgende:
Kan dit niet een algemeen 3FM topic worden?
Heb me net om d'r bescheurd bij Ranking with the Starsquote:
quote:
Allemaal bluf, ik zeg `t je, die taal van de VS.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De titel van deze plaat past beter bij 'm: Monster
Draai Lifehouse's "Hanging by a moment".quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De titel van deze plaat past beter bij 'm: Monster
quote:What's that coming over the hill
Is it a badeend? Is it a badeend?
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Draai Lifehouse's "Hanging by a moment".![]()
Hij is ook zo leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:21 schreef Seraphina het volgende:
En daar istie dan! What`s that coming over the hill, is it a badeend, is it a badeeeeeeeeeeend?!
De Freaknacht is bezet door fokkers!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat was 'm!
Ik ga nachtbrakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Seraphina het volgende:
Ik baal echt dat ik vannacht moet slapen
Nachtegiel (vannacht NachteMichiel) wordt gepodcast via http://audio.omroep.nl/radio3/vara/nachtegiel/ en Ekdom in de Nacht (Verschuuren in de nacht dus) via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag als Windows Media-stream.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Seraphina het volgende:
Ik baal echt dat ik vannacht moet slapen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nachtegiel (vannacht NachteMichiel) wordt gepodcast via http://audio.omroep.nl/radio3/vara/nachtegiel/ en Ekdom in de Nacht (Verschuuren in de nacht dus) via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag als Windows Media-stream.
quote:
Bel ff dan, en dan wel de groeten doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Lifehouse horen met Hanging by a moment... vond het een briljante suggestie die hier werd gedaan
durf ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bel ff dan, en dan wel de groeten doen![]()
quote:
tuurlijk wel, Michiel is tof hoor, stuurde me zelfs een mailtje terug vanavondquote:
Mij nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel, Michiel is tof hoor, stuurde me zelfs een mailtje terug vanavond
Ik zag dat effect al aankomen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:51 schreef Zhukov het volgende:
Mooi zeg; op de radio getipt worden over een topic op Fok!![]()
Het was Cee's suggestie en ik pronk niet graag met andermans verenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel, Michiel is tof hoor, stuurde me zelfs een mailtje terug vanavond
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Seraphina het volgende:
Ja ik kon het niet laten om even heel snel te smsen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Seraphina het volgende:
Je was goed hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Seraphina het volgende:
'Ik zal kijken wat ik voor FOK! kan doen' zal je wel hebben gedacht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Seraphina het volgende:
Kom je om *koekoek* 1 uur weer terug dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Toad het volgende:
Ah straks 3VOOR12XL. Meestal vind ik daar niet zoveel aan.
Drie uurtjes wachten en dan kunnen we weer verder met NachteMichiel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Toad het volgende:
Yep, maar dan wel via de TV.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kom je om *koekoek* 1 uur weer terug dan?
dan kan je nog even een paar uur slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Toad het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Ik zal kijken wat ik voor FOK! kan doen' zal je wel hebben gedacht.
Gaat lukken, misschien niet de hele uitzending maar zeker wel een groot deel. De playlist zag er in elk geval erg okay uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drie uurtjes wachten en dan kunnen we weer verder met NachteMichiel.
Volgens gids.omroep.nl is er tussen 00.25 en 03.45 gewoon 3FM Serious TV. Lijkt mij dat dat de Freaknacht zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja. Da's dan weer jammer. TV is er deze week helaasch niet bij...
Ah toch een HH van Serious TV van gister dan zeker.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja. Da's dan weer jammer. TV is er deze week helaasch niet bij...
straks gewoon via de site terugluisteren, ik heb zelf ook nog wat MP3-tjes van mijn optredens liggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja precies.
Hoe klonk ik eigenlijk, dat is wel een nadeel zeg, dat je dat niet kunt horen als je zelf belt
![]()
quote:
Het klonk leuk hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja precies.
Hoe klonk ik eigenlijk, dat is wel een nadeel zeg, dat je dat niet kunt horen als je zelf belt
![]()
Over ongeveer een uurtje kan je via http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20061229-21.mp3 het laatste uur terugluisteren (misschien al eerder via http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma ).quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja precies.
![]()
Da's dezelfde link als de tweede link in mijn post (komt iig op dezelfde audiostream uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
anders mss ook hier: http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag
Vannacht ben je er niet bij?quote:Anyway mensen, `t was leuk, tot later!
Deze moet maar vol danquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:07 schreef Toad het volgende:
Er staat een nieuw topic klaar.
Dank je, even checken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef evert het volgende:
ja, dit is de log van de vrouw van Gerard:
http://www.radiogirl.nl/
graag gedaan. heb dus teveel gemist vanavond, maar een stukje gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |