quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor de uuropener al 'Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM... Serious Radio... Ekdoms in de Nacht... AVRO... 3FM!............ <trekt het koor uit de kast> Nicole en Gerard!'
Sander zit toch in Brazilië of ergens die richting?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om Sander en Giel ook te gaan bellen zou ik zeggen, telefoonlijnen genoeg. Serious Request reünie!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:34 schreef Seraphina het volgende:
Hahaha, Paul speelde vals ja.
Dansje iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
De 3FM Megahit is:VerrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
Misschien kunnen de heren daar zelf het antwoord op gevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Paul of Michiel deze mix gemaakt?? Sounds good!![]()
Okay.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen de heren daar zelf het antwoord op geven
De 3FM Megahit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord. Moet ik 't kennen?![]()
Michiel heeft dat zelf elke avond in MetMichiel. Lijkt me dus wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Paul of Michiel deze mix gemaakt?? Sounds good!![]()
Maar... volgens mij draait Paul tijdens zijn middag show ook vaak een dergelijke mix.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel heeft dat zelf elke avond in MetMichiel. Lijkt me dus wel duidelijk.
De 3FM Megahit is:TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Yeah, what he saidquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nelly Furtado... net als Pink zo'n zangeres waarvan je na de eerste hit dacht... ben benieuwd hoe lang die het gaat volhouden aan de top. Maar beide dames weten zich keer op keer weer te vernieuwen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
MILF | Mothers I'd like to Fuck
Toch????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |