En ze Fokken nog leuk mee ook.... al blijft Rabbering nog wat achterquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:07 schreef Againzender het volgende:
He, mooi, een topic voor dit programmaOp vrijdagavond hoort gewoon zo'n soort programma
Hm, Paul is ook geregisteerd?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze Fokken nog leuk mee ook.... al blijft Rabbering nog wat achter
nog niet volgens mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, Paul is ook geregisteerd?
Er staat al een tag [3FM] voor. Kwestie van het volgende topic [3FM #2] noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:10 schreef Toad het volgende:
Kan dit niet een algemeen 3FM topic worden?
Heb me net om d'r bescheurd bij Ranking with the Starsquote:
quote:
Allemaal bluf, ik zeg `t je, die taal van de VS.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De titel van deze plaat past beter bij 'm: Monster
Draai Lifehouse's "Hanging by a moment".quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De titel van deze plaat past beter bij 'm: Monster
quote:What's that coming over the hill
Is it a badeend? Is it a badeend?
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill
What's that coming over the hill?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Draai Lifehouse's "Hanging by a moment".![]()
Hij is ook zo leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:21 schreef Seraphina het volgende:
En daar istie dan! What`s that coming over the hill, is it a badeend, is it a badeeeeeeeeeeend?!
De Freaknacht is bezet door fokkers!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat was 'm!
Ik ga nachtbrakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Seraphina het volgende:
Ik baal echt dat ik vannacht moet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |