quote:
Heb ik gedaan. De afgelopen 4 topics heb ik verwerkt, hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan als er nog iemand zijn of haar licht over zou laten schijnen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:56 schreef erkel het volgende:
In het volgende topic moet deel 527 ook meegeteld worden. Is vast wel bekend, maar denk zeg het even voor de duidelijkheid![]()
Hij had al gezegd dat t allemaal niet klopte hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:56 schreef barney74 het volgende:
ik heb ineens een andere ingeving, maar moet helaas eerst wachten op een reactie van etcetera
zijquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat t allemaal niet klopte hoor
eerst me een man noemen en dan tegen me schreeuwenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:59 schreef B.ertha het volgende:
IK WEET HET WEER!![]()
De breedgeschouderde (tijdje terug gehad bij levensbeschouwing en latijn)
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. De afgelopen 4 topics heb ik verwerkt, hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan als er nog iemand zijn of haar licht over zou laten schijnen.
Moet ik nog een vraag verzinnen ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eerst me een man noemen en dan tegen me schreeuwen
maar het is wel goed
B.ertha +1
Punten deel 529:
B.ertha 1
da's je strafquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet ik nog een vraag verzinnen ook![]()
Komt eraan
TSE is natuurlijk een MUZ-Trivia'ster pur sangquote:
Ik ben inderdaad lekker bezigquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef Nesle het volgende:
ik zie nu pas dat de nummer 1 alweer op 55 punten staat!
Ehh, ja, eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Mark het volgende:
TSE is natuurlijk een MUZ-Trivia'ster pur sang
Consider it done!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
TSE er staat boven de ranglijst nog een overbodige zin kan je die ook even weghalen![]()
scherpquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
TSE er staat boven de ranglijst nog een overbodige zin kan je die ook even weghalen![]()
Ik houd het wel voor je in de gaten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef B.ertha het volgende:
Shit, ik moet gaan![]()
Als nou iemand zich opoffert om het antwoord in de gaten te houden, je moet hier zijn John Case
't Kleurt en past ook nog eens totaal niet bij wat ze aanheeftquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En de vrouwelijke helft draagt zo'n lelijk geel polsbandje.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:33 schreef Mark het volgende:
Andere vraag?
Ik heb overigens niet gekeken, maar ook geen enkel flauw idee
Ik ben ook weg, in jullie tempo wordt het wel weer tot in een volgend topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
TSE gaat een hapje eten!
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef Etcetera het volgende:
ik weet het wel geloof ik
komt toch uit china?
Ik ken ook nog Lulu Wang, het Lelietheater, maar dat zal 't niet zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:53 schreef barney74 het volgende:
het enige Chinese boekje wat ik ken is het Rode Boekje
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:59 schreef Etcetera het volgende:
and it goes pop:
The art of war, ofwel de kunst van het oorlogsvoeren
jeuh! eindelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef barney74 het volgende:
Bruin(e)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Jezus wat een kutvraag. Heb ik m'n moeder een tijdje niet gezien en dus niks over bridge gehoord, begint iemand anders er wel weer over te emmeren
Blackjackquote:
Ik geef toe dat ik er door mijn oudelui toe ben aangezet om het te leren, maar dacht eerlijk gezegd dat jullie intellectuelen er wel iets van zouden weten.....hints geven heeft geen zin bij deze vraagquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Als dit nog ff doorgaat ga je nooit het goede antwoord horen, Barney. Stel dan ook niet zo'n vraag over bejaardensport
en passant heeft slechts deels te maken met de openingszet....het is iets met 2 pionnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Etcetera het volgende:
schaken weet ik een klein beetje.... en passant had te maken met de openingszet en rokeren had te maken met de koning
details weet ik niet
Warm.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
2 is dan groenlinks?
de PvdA moet die enge heks rechts voorstellen, dus dat lijkt me nietquote:3 is pvda??
Die is alvast goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef Nesle het volgende:
1 = groenlinks
CPN bedoel je. Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef erkel het volgende:
2e CNPD? communistische partij geloof ik van femke vroeger
Nee, Groenlinks, zoals Nesle zei.quote:1e D66 ??
3:quote:De partij werd opgericht in 1957 als een partij van "politiek daklozen." De oprichters voelden zich noch thuis bij de sociaaldemocratische PvdA, noch bij de communistische CPN.
quote:De partij ontstond op 16 april 1921 uit de hereniging van liberalen uit de Liberale Unie, de Bond van Vrije Liberalen en enkele kleinere liberale partijen. De partij ging in 1946 op in de Partij van de Vrijheid, die op haar beurt in 1948 weer opging in de huidige VVD.
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef erkel het volgende:
CAP ? is dat een partij geweest?
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
KPN?
Puzzelaar +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat de sjah dood is.
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Puzzelaar +1
Ik wilde een interessantere vraag stellen, maar zat niet op te letten... in het Arabisch is het inderdaad dat de koning dood is, maar in het Perzisch betekent het iets anders. Volgende keer beter opletten dus
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pacifistische Partij Nederland is nummer 2?
Dan doe ik een nieuwe gok. De koning is verslagen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:
'Schaakmat is een vernederlandsing van de Perzische woorden shāh māt, dat de koning {.....} betekent.[1] Het betekent niet de koning is dood.'
Dat zag ik ook op Wiki staan, maar in het Arabisch is het ook een geldige zin. In het Arabisch betekent het wel de koning is dood. Ik vroeg naar de betekenis van het Arabische shah mat. De bedoeling was wel dat ik naar de Perzische variant vroeg, maar heb dit verkeerd gevraagd. Vandaar dat Puzzelaar alsnog punten krijgt: ik had mijn vraag verkeerd gesteld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:
'Schaakmat is een vernederlandsing van de Perzische woorden shāh māt, dat de koning {.....} betekent.[1] Het betekent niet de koning is dood.'
Ah ok...Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag ik ook op Wiki staan, maar in het Arabisch is het ook een geldige zin. In het Arabisch betekent het wel de koning is dood. Ik vroeg naar de betekenis van het Arabische shah mat. De bedoeling was wel dat ik naar de Perzische variant vroeg, maar heb dit verkeerd gevraagd. Vandaar dat Puzzelaar alsnog punten krijgt: ik had mijn vraag verkeerd gesteld.
Meer informatie hierzo
barney74 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:14 schreef barney74 het volgende:
arp
Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:47 schreef barney74 het volgende:
TSE, ik moet nog een extra puntje krijgen (aan t eind van deel 527, was niet meegerekend)
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-enquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.
De punten die je verdiend hebt hoor je te krijgen, simpel zat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef barney74 het volgende:
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-en).
Dank je wel iig
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef erkel het volgende:
muur van Hoei
Ik wist het en kwam net aanwaaienquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef barney74 het volgende:
kwam je net kijken erkel, of wist je het door de hints?
Beelzebub85 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
De omloop het volk?
Weer die belgen....
barney74 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:21 schreef barney74 het volgende:
milli vanilli?
Neleos +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:27 schreef Neleos het volgende:
Beluga
Barney74 + 1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:30 schreef barney74 het volgende:
Iran en Rusland
Nope.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:36 schreef erkel het volgende:
Hij verkocht het aan het buitenland?
Yupz Jayhawk +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:37 schreef Jayhawk het volgende:
nee aan de armen gegeven (voedselbank)
Dat staat er als je 'm opent jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef barney74 het volgende:
johnny pearson
ik heb iets fouts gedaan, komt een nieuwe aan. Mijn excuses!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat staat er als je 'm opent ja
Dus het is een geintje of je hebt iets fouts gedaan, Jayhawk
Oh, die vraag van Jayhawk is geupdate, dat zag ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Puzzelaar het volgende:
Rotjes? Waar gaat dit over?
zit je ook in Haren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:56 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Oh, die vraag van Jayhawk is geupdate, dat zag ik niet.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef doeka het volgende:
Martin Brozius
correctemundo!!! doeka +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef doeka het volgende:
Martin Brozius
Ja, dat is wel goed; een spelletje met letters(woorden) in een pyramide; maar dat heette anders.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht alleen Piramide te weten, of een spel wat met piramides te maken had
nee, niet wie van de drie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:07 schreef Puzzelaar het volgende:
Wie van de drie?
Jawel! Jayhawk +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:08 schreef Jayhawk het volgende:
Teds Familie Spel Show
123 show
en toi toi met ted (of zoiets)
Die was natuurlijk ook goed.quote:
Top Scorequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef Puzzelaar het volgende:
Hoe heette het piramidespel nou? Top-letters?
zo heet ie in het echt, knap dat je dat weet trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bert van Renen
Is er inmiddels uit; nieuwe vraag dan maar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Los Vast. staat nog in het verhaal.
Kan, je kunt ook wachten op de naam van de presentator. Jouw keuze.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef doeka het volgende:
Is er inmiddels uit; nieuwe vraag dan maar?
Weet je de presentator niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan, je kunt ook wachten op de naam van de presentator. Jouw keuze.
Of was dat een politicus?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef Puzzelaar het volgende:
Joop van der Reijden
Ja, maar nu nog de presentator.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jan Rietman
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Balletdanseres?
TheSientEnigma+1quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Balletdanseres?
Ah! Close, but no!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hogeschool voor de Kunsten Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |