abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:39:24 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45089637
Ik raad je aan haar eerst eens even te laten praten voordat je zelf begint te blaten...kan waarschijnlijk zeer educatief zijn.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45092034
lurk....lurk....
waar halen jullie in godsnaam de energie vandaan.....!!!
Met alle respect, ik heb dit topic goed gelezen, maar het lijkt wel of iedereen het stukje van de puzzel heeft en de puzzel klaar is en dat Arokh hem dan weer ondersteboven gooit...
gaap.....ik ga slapen....
  zondag 7 januari 2007 @ 15:30:23 #153
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45110070
Waarom loopt dit topic nog? Gaat allang nergens meer over. Al drie topics gaat het over een gesprek... Komt dat gesprek er nog? Dit is allemaal gelul om niets. Jij bent er de hele tijd mee bezig, zij heeft de piemel van Mark in zich
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_45141733
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef _Floddertje_ het volgende:

Sorry, daar heb je gelijk in, mijn oprechte excuses daarvoor, dat had ik niet moeten doen.
Niet nodig! Ik neem je niks kwalijk, ik wilde alleen voorkomen dat het wat al te concreet zou worden. Dat je een link naar die mails legde is begrijpelijk.
quote:
Verder wil ik je er wel op wijzen dat je zeer rancuneus en verbitterd overkomt in alle topics over relaties en vrouwen
Ik heb zitten teruglezen, maar ik kan eigenlijk niets bitters vinden. Behalve in dit topic, waar vooral de vrouwen TS-je aan het pesten waren en waarin ze uit zijn informatie steeds het scenario distilleerden dat voor zijn ex het meest rooskleurig was. Om vervolgens TS te kunnen verwijten dat hij zich aanstellerig en jaloers gedraagt.. Daar ergerde ik me aan, dus heb ik er een ander en m.i. waarschijnlijker beeld tegenover gezet.

Maar een belangrijkere reden om op dat meisje (zijn ex) af te geven, was dat TS zelf nog zo van haar in de gloria was, dat het een realistische kijk en waarschijnlijk zijn eigen emoties in de weg stond. Zoals je weet is mijn vriendin destijds ook op een merkwaardige manier 'afgegleden' en heb ik me net als TS tijdenlang het hoofd gebroken over de vraag wat haar in hemelsnaam bezielde. Ik was in eerste instantie alleen maar verbijsterd. Pas maanden later begreep ik dat juist het beeld dat ik tijdens onze relatie van haar gevormd had, en waar zij zich ook jarenlang naar gedragen had, niet met haar ware aard had overeengestemd. Ze had al die tijd op haar tenen gelopen en interesses en eigenschappen voorgewend die ze eigenlijk niet had. Met de beste intenties, maar het leverde voor mij wel een pijnlijke, oneerlijke en nauwelijks bevatbare situatie op toen ze met die poppenkast stopte. Om uiteindelijk te kunnen begrijpen wat me overkomen was, moest ik me er eerst voor openstellen om uberhaupt negatief over haar te kunnen denken. Datzelfde zetje had TS ook nodig. Het gaat er niet om in hoeverre zijn ex schuldig is of fout zat, het gaat erom dat hij zich van haar losmaakt en dus niet over haar blijft denken als de ideale vrouw die even de weg kwijt is. En het is ook niet iets dat je na een paar weken even op commando doet zoals hier van hem verlangd werd.

Maar goed, je zorg om mijn imago wordt gewaardeerd, en ik zal bij gelegenheid proberen ook weer eens iets aardigs over vrouwen te zeggen. Ik ben op zich enorm op ze gesteld hoor (anders konden ze me ook niet zo raken), het is alleen jammer dat er soms van die gekke hersentjes inzitten
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 14:28:09 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45142389
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef JoeyT het volgende:
Waarom loopt dit topic nog? Gaat allang nergens meer over. Al drie topics gaat het over een gesprek... Komt dat gesprek er nog? Dit is allemaal gelul om niets. Jij bent er de hele tijd mee bezig, zij heeft de piemel van Mark in zich
Ja, ik snap dat ook niet. Arokh86 zit hier topic na topic te openen en aan te geven hoe zeer hij over zijn ex heen is waar hij met alle geweld wel nog mee wil praten, en zij ligt achterover op een tafel, wordt genomen door Mark en schreeuwt het uit:

"Veel lekkerder dan Arokh86, veel lekkerder dan Arokha86"
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45146360
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef dvr het volgende:
Datzelfde zetje had TS ook nodig. Het gaat er niet om in hoeverre zijn ex schuldig is of fout zat, het gaat erom dat hij zich van haar losmaakt en dus niet over haar blijft denken als de ideale vrouw die even de weg kwijt is.
Nou, dáár kan ik me wel in vinden, maar het feit dat het ex-vriendinnetje van de TS in werkelijkheid misschien niet overeenkomt met het ideaalbeeld dat hij van haar had gemaakt in zijn hoofd, wil nog niet zeggen dat ze daarom de bitch of sloerie is die jullie beiden van haar maken. Daar slaan jullie volledig in door en dan ook nog met een stelligheid die echt ongepast is.
pi_45233933
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..] maar het feit dat het ex-vriendinnetje van de TS in werkelijkheid misschien niet overeenkomt met het ideaalbeeld dat hij van haar had gemaakt in zijn hoofd, wil nog niet zeggen dat ze daarom de bitch of sloerie is die jullie beiden van haar maken. Daar slaan jullie volledig in door en dan ook nog met een stelligheid die echt ongepast is.
Ik heb er nog eens over gedacht en het verhaal herlezen, en het lijkt me nu inderdaad minder waarschijnlijk dat ze al met een ander had aangepapt op het moment dat ze het uitmaakte. De jongen met wie ze klef deed in de disco, was immers niet de Mark met wie ze iets later aan de rol ging. Als ze toen al op die Mark verliefd was geweest, zou ze niet zo gebiologeerd zijn geweest door dat discomannetje. Het woord sloerie had ik al niet gebruikt, maar wel laten merken dat het me een waarschijnlijk scenario leek, en dat lijkt het me nu dus minder.

Dat ik hier op terugkom is niet om nog eens tegen een dood paard te trappen, maar voor het geval dat Arokh mijn redenering had overgenomen en daar dan nóg gedeprimeerder van was geworden. Ik blijf het wel stijlloos vinden dat ze geen poot meer naar hem uitstak nadat ze hem met dit soort twijfels en verdriet had opgescheept, terwijl ze notabene vriendschap beloofd had. Dat bitch vind ik dus niet overdreven, zo zou ik het zelf ervaren hebben.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:30:59 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45235317
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef CoolGuy het volgende:

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45240159
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ook niet. Arokh86 zit hier topic na topic te openen en aan te geven hoe zeer hij over zijn ex heen is waar hij met alle geweld wel nog mee wil praten, en zij ligt achterover op een tafel, wordt genomen door Mark en schreeuwt het uit:

TS gestorven aan een gebroken hart ?
pi_45260826
Nee hoor, TS heeft zondag een leuke date gehad met een meisje. Dat was echter helaas iets te geforceerd van mijn kant... ik wil te hard weer verliefd worden en m'n ex vergeten.

Afgelopen zaterdag was 'n feestje in m'n dorp. M'n ex was nergens te bekennen (haar ouders wel overigens), dus ik dacht: mooi! Helaas kwam ze daarna toch. Ik probeerde me in een hoekje in te metselen om niet weer zo stom een "Hoi"-gesprek aan te moeten gaan. Echter, wanneer je flink wat bier drinkt kun je de natuur niet onderdrukken en moet je ééns uit die hoek kruipen. Het zaaltje waar ik en m'n vrienden (en de rest uiteraard) in vertoefden was niet al te groot, dus de kans dat ik haar tegen het lijf zou lopen was groot. Ik wierp mijn blik eens haar kant uit, en warempel: ze was nergens te bekennen. De kust was veilig, dus ik waagde het er op. Op de terugweg werd ik aangesproken door wat mensen (ons kent ons, dat was ook onvermijdelijk dus ). Eenmaal een gesprek aangeknoopt te hebben met iemand voelde ik opeens twee vuisten in mijn rug duwen. Een blik achter me leerde me dat het m'n ex was. Ze liep overigens gewoon door, maar het was weer een kleine verwondering van mijn kant. Daarna stond ik weer op m'n gewoonlijke plekje, wat lol te maken, polonaises werden er in gegooid, afijn: Brabantse gezelligheid. Toen kwam ze naar me toe en begon ze zowaar tegen me aan te praten. Van haar kant was dit al lang geleden; zelfs na het uitmaken was dit niet meer voorgekomen. Na een leuk gesprekje van een klein uurtje was ik best blij, want ik dacht dat 't nu bijna klaar was: nieuw leuk meisje ontmoet, ex doet weer normaal... dus ik gooide maar eens iets op tafel van haar kant: "Wil je nog steeds praten?" En helaas... toen klapte ze weer eens in. "Hoezo praten?" zei ze, ze deed weer eens alsof haar neus bloedde. Toen ik uitlegde hoe ik daar nou weer bij kwam liep ze ineens weg, waarna ik haar niet meer heb gezien. Een smsje met nog eens dezelfde vraag resulteerde ook op niets. De conclusie was dus simpel: ze had alles al gehoord van haar vriendinnen en dacht zodoende alles te weten (wat achteraf inderdaad het geval bleek te zijn). Mijn eigen visie veranderde echter met de week, dus helemaal op de hoogte was ze absoluut niet.

Goed, ex naar huis (schijnbaar), ik weer verward doorgegaan. Toen kwam ik haar ouders tegen, die me nog steeds als een soort ideale schoonzoon zien , ze begroetten me hartelijk en boden me wat te drinken aan, waarna haar moeder een gesprek met me aanknoopte. Bezorgd vroeg ze hoe het nou met me ging, dus ik legde uit dat ik niet meer verliefd was. Ik zei dat ik m'n ex teveel veranderd vond, hoe snel ze alweer met iemand anders doorging had m'n visie op haar veranderd. Haar moeder was het wel met me eens en vroeg toen ineens, alsof ze alles eindelijk door had: "Ze heeft 'het' toch niet met hem gedaan he?" Wat moet je daarop nou antwoorden? Ik heb het daarom niet ontkend nog bevestigd, maar stelde haar wel gerust dat wij dat níet hadden gedaan. En dat wist ze ook wel vertelde ze, want ze vertrouwde me daar op de één of andere manier blindelings op. Daarna vertelde ze nog hoezeer ze het miste dat ik niet meer langskwam en dat ze graag had dat ik nog eens langskwam, o.a. om het nieuwe huis te bekijken. Ik zei haar dat dat vast nog wel gebeurde, gezien het feit dat m'n ex (tot op een zeker moment ) weer normaal deed en ik het idee had dat we dan nu éindelijk binnen niet al te lange tijd weer vrienden zouden worden. Al met al gewoon een openhartig gesprek, zoals ik altijd eigenlijk al had met d'r moeder.

Zondag had ik dus 'n date met 'n meisje, allemaal heel gezellig, maar het klikte nog niet echt. Zij gaf wel aan me heel leuk te vinden en absoluut nog vaker af te willen spreken. Maandag kreeg ik een smsje van m'n ex. Ze was ontzettend pissig en boos, zei "Dit kun je niet maken", ze zei dat ze zelf altijd normaal deed, altijd me normaal aansprak en altijd normaal een gesprek met me aanging (wat dus niet zo was) en dat ze zich daarom afvroeg waar ze dit aan had verdiend. Ze zei bovendien dat ze ook wel weet dat ik 'het' niet op een directe manier had gezegd, maar ze 'ook wel weet hoe ik op iemand in kan praten... en zeker op haar moeder'. Het hele smsje stond bomvol verwijten en ik was op z'n zachtst gezegd geschokt. Wat bedoelde ze nou? Ik belde haar op en uit het telefoontje bleek dat haar moeder nogal een moeder-dochter gesprek met haar was aangegaan, waarbij ze op tafel had gegooid dat ze met Mark naar bed was gegaan. Wat er allemaal gezegd is weet ik niet, maar uiteindelijk heeft m'n ex ontkend dat dat is gebeurd. Ik kreeg dan ook te horen "Jij kunt helemaal niet weten of dat is gebeurd, want je kunt dat alleen van mij weten en ik heb het niet gezegd tegen jou". Tegen mij ontkende ze dus ook min of meer dat dat is gebeurd, terwijl de éne beste vriendin het tegen me heeft gezegd en de ander het bevestigde.

Kortweg: ze is ontzettend pissig nu.

Overigens, ik zie wel dat o.a. CoolGuy het hele topic niet bepaald heeft gelezen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:00:00 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45261061
*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45263267
ik zou ook pissig zijn (op die leeftijd) als ik het idee krijg dat mijn ex tegen mijn moeder heeft lopen ouwehoeren over mijn huidige vlam en wat ik daar allemaal al mee gedaan zou hebben, wetende dat mijn moeder het daar niet zo op heeft, vrij snel het bed in duiken met iemand.

sukkel dat je er bent, wie gaat er nu bij de moeder van een ex lopen ouwemiepen

"jaaaa uw dochter is zo anders, zo niet haar eiguh , en ik trok da nie, want ik ben een brabantse jonguh en die trekke da nie, maar zij trekt nu wel een ander, al zo snel na mij en da's nie eerluk, want ik trok da nie, ik ben een eerlijke brabantse jonguh, en die andere knaap die is nie goe voor haar, want ze is haar eiguh nie, en kweenie of ze al zover zijn as da ik had willuh komuh, zou me niets verbazuh, want ze is haar eiguh nie"

je had het gesprek gewoon neutraal moeten houden, nu kom je over als een rancuneuze laffe jankzak die zoete broodjes probeert te bakken bij haar moeder.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:07:40 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45263686
Die gewenste vriendschap kun je nu iig helemaal zeker op je buik schrijven. Terecht ook.

Voor het gemak sluit ik me verder geheel aan bij Milagro.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:12:09 #164
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45266343
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:

Voor het gemak sluit ik me verder geheel aan bij Milagro.
Me too...

Met de aanvulling dat je totaal geen zelfrespect hebt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:01:12 #165
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45268206
Matig hoor om uit frustratie, haar pakken via dr moeder.
Ado is the pride of Holland!
pi_45268353
Arokh86, heb je enig vermoeden hoe belachelijk je jezelf maakt met dit gedrag en het dan ook nog eens hier te vertellen alsof het allemaal aan háár ligt??
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 00:17:34 #167
5428 crew  miss_sly
pi_45271073
Ik ben er vooral verbaasd over dat hij dit verhaal hier komt vertellen met waarschijnlijk het idee dat wij NU eindelijk zullen zien dat hij al die tijd gelijk had, en zij echt, heel echt, fout bezig is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45272773
Hahaha, daar gaan we weer. Moeders knoopt een gesprek aan met TS, moeders stelt een ongepaste vraag die TS diplomatiek ontwijkt en moeders schept daarover achter TS' rug een verkeerde impressie bij haar onbehouwen dochter, en wie krijgt er weer op zijn flikker van zijn ex en van het castratieclubje hier? Die goede ouwe Arokh. Niet omdat hij iets fouts heeft gedaan, niet omdat hij iets verkeerds gezegd heeft, maar alleen omdat hij de schijn op zich geladen heeft dat hij een of andere achterlijke conventie overschreden heeft door een paar woorden te wisselen met zijn voormalige schoonmoeder. Laat je maar inmetselen Arokh, dit wordt niks meer. Of pak, dump en vergeet gewoon iedere meid die je pakken kunt, dan weet je tenminste zeker dat niemand je gedrag zal bekritiseren.
pi_45274875
Neeeeeeee, dvr, het gaat om de manier waarop hij er hier over schrijft. Hopeloos gewoon. Jullie moeten maar gewoon e-mailadressen uitwisselen en elkaar lekker gaan bevestigen, blijkbaar zijn jullie uit exact hetzelfde hout gesneden.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:50:35 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45275441
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:26 schreef dvr het volgende:
Hahaha, daar gaan we weer. Moeders knoopt een gesprek aan met TS, moeders stelt een ongepaste vraag die TS diplomatiek ontwijkt en moeders schept daarover achter TS' rug een verkeerde impressie bij haar onbehouwen dochter, en wie krijgt er weer op zijn flikker van zijn ex en van het castratieclubje hier? Die goede ouwe Arokh.
Lees dit nog eens:
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef Arokh86 het volgende:
Bezorgd vroeg ze hoe het nou met me ging, dus ik legde uit dat ik niet meer verliefd was. Ik zei dat ik m'n ex teveel veranderd vond, hoe snel ze alweer met iemand anders doorging had m'n visie op haar veranderd. Haar moeder was het wel met me eens en vroeg toen ineens, alsof ze alles eindelijk door had: "Ze heeft 'het' toch niet met hem gedaan he?" Wat moet je daarop nou antwoorden? Ik heb het daarom niet ontkend nog bevestigd, maar stelde haar wel gerust dat wij dat níet hadden gedaan.
Hij stuurt het er heel smiechterig op aan en speelt vervolgens de vermoorde onschuld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 08:50:56 #171
16180 crew  CoolGuy
pi_45275443
quote:

Overigens, ik zie wel dat o.a. CoolGuy het hele topic niet bepaald heeft gelezen.
Dan zie je dat verkeerd, want ik heb alle 3 de topics met verbazing, medelijden, geirriteerdheid maar vooral met plezier gelezen. Dat ik het niet gelezen heb volgens jou...ik weet niet waar je het op baseert, maar je hebt het vol-le-dig mis. Ik deel alleen jouw visie niet, net zoals de rest hier dat niet doet. Ik vind je een vaag figuur, ik keur af wat je doet, ik SNAP wel waar je mee bezig bent, maar je bent een van de weinigen die ik ben tegengekomen die zich zo vastbijt in toestanden met zijn ex.

Over het algemeen genomen vind ik je gewoon een beetje sneu, maar maak jij je maar niet druk dat ik een aflevering van deze soap mis, want dat zal niet gebeuren

*popcorn pakt*
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 08:52:14 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_45275465
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees dit nog eens:
[..]

Hij stuurt het er heel smiechterig op aan en speelt vervolgens de vermoorde onschuld.
Juist. Zijn ex is iemand tegen gekomen, dat zint hem niet, en hij is nu al weken bezig met het smeden van snode plannetjes. Ik denk dat de ex van TS gewoon maar blij moet zijn om hem kwijt te zijn.
pi_45275620
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees dit nog eens:
[..]

Precies.

De moeder vraagt hoe het met hém gaat, hij begint dan over zijn ex, haar dochter, te zeuren, dat ze zo snel met een ander is etc etc jank, slachtoffer, bla.

Het juiste antwoord was geweest, bv, "het gaat goed, hoor, vind het jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb het nu wel geaccepteerd en wens haar al het goede toe. Wat ik wel jammer vind is dat ik nu u en haar vader niet meer zie, maar nu ik u zie, hoe gaat het met ú, mevrouw, alles goed verder, met uw man ook?"

maar nee, de moeder moet de waarheid weten , hoe haar dochter in elkaar steekt, en als de moeder dan uiteindelijk vraagt, zoals arokh ws gehoopt had of haar dochter , god verhoede, met die knul al sex gehad heeft, dan laat arokh het lekker in het midden, want dan is het inene niet aan hem om zich daarover uit te laten.
en dat hoeft ook niet, want het doel is al bereikt "de moeder heeft het ineens allemaal door".
haar dochter is een bitch, die zo van de 1 naar de ander gaat, totaal geen rekening houdend met de zogenaamde oprechte rancu...uh gevoelens van wie de perfecte schoonzoon had kunnen zijn.

Echt, als ik die ex was...dan had Arokh de eerst volgende ontmoeting met mijn moeder een klap kunnen verwachten van mijn moeder, omdat ik dan een leuke aanvulling op het jankverhaal had gegeven aan haar... "Ma, luister, de enige reden waarom het uit is met Arokh is omdat hij mij lastig bleef vallen met zijn, laat ik zeggen, aparte sexuele voorkeuren, maar zeg nu zelf, Ma, had ik dan maar die voorbinddildo om moeten doen om hem mee te.... ik kan het niet eens uitspreken, zo naar word ik ervan, wat is dat voor iets pervers, dat heeft toch niets met liefde te maken... ja, precies, mam, het kwetst, alsof ik een of andere goedkope... nu ja, je hebt gelijk, blij dat ik van hem ben, ik vind bij Mark echt zoveel steun"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 09:12:10 #174
16180 crew  CoolGuy
pi_45275748
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies.

De moeder vraagt hoe het met hém gaat, hij begint dan over zijn ex, haar dochter, te zeuren, dat ze zo snel met een ander is etc etc jank, slachtoffer, bla.

Het juiste antwoord was geweest, bv, "het gaat goed, hoor, vind het jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb het nu wel geaccepteerd en wens haar al het goede toe. Wat ik wel jammer vind is dat ik nu u en haar vader niet meer zie, maar nu ik u zie, hoe gaat het met ú, mevrouw, alles goed verder, met uw man ook?"

maar nee, de moeder moet de waarheid weten , hoe haar dochter in elkaar steekt, en als de moeder dan uiteindelijk vraagt, zoals arokh ws gehoopt had of haar dochter , god verhoede, met die knul al sex gehad heeft, dan laat arokh het lekker in het midden, want dan is het inene niet aan hem om zich daarover uit te laten.
en dat hoeft ook niet, want het doel is al bereikt "de moeder heeft het ineens allemaal door".
haar dochter is een bitch, die zo van de 1 naar de ander gaat, totaal geen rekening houdend met de zogenaamde oprechte rancu...uh gevoelens van wie de perfecte schoonzoon had kunnen zijn.

Echt, als ik die ex was...dan had Arokh de eerst volgende ontmoeting met mijn moeder een klap kunnen verwachten van mijn moeder, omdat ik dan een leuke aanvulling op het jankverhaal had gegeven aan haar... "Ma, luister, de enige reden waarom het uit is met Arokh is omdat hij mij lastig bleef vallen met zijn, laat ik zeggen, aparte sexuele voorkeuren, maar zeg nu zelf, Ma, had ik dan maar die voorbinddildo om moeten doen om hem mee te.... ik kan het niet eens uitspreken, zo naar word ik ervan, wat is dat voor iets pervers, dat heeft toch niets met liefde te maken... ja, precies, mam, het kwetst, alsof ik een of andere goedkope... nu ja, je hebt gelijk, blij dat ik van hem ben, ik vind bij Mark echt zoveel steun"

*terug op stoel gaat zitten*
pi_45276859
quote:
Eenmaal een gesprek aangeknoopt te hebben met iemand voelde ik opeens twee vuisten in mijn rug duwen. Een blik achter me leerde me dat het m'n ex was. Ze liep overigens gewoon door, maar het was weer een kleine verwondering van mijn kant. Daarna stond ik weer op m'n gewoonlijke plekje, wat lol te maken, polonaises werden er in gegooid, afijn: Brabantse gezelligheid. Toen kwam ze naar me toe en begon ze zowaar tegen me aan te praten. Van haar kant was dit al lang geleden; zelfs na het uitmaken was dit niet meer voorgekomen. Na een leuk gesprekje van een klein uurtje was ik best blij, want ik dacht dat 't nu bijna klaar was: nieuw leuk meisje ontmoet, ex doet weer normaal... dus ik gooide maar eens iets op tafel van haar kant: "Wil je nog steeds praten?" En helaas... toen klapte ze weer eens in. "Hoezo praten?" zei ze, ze deed weer eens alsof haar neus bloedde. Toen ik uitlegde hoe ik daar nou weer bij kwam liep ze ineens weg, waarna ik haar niet meer heb gezien. Een smsje met nog eens dezelfde vraag resulteerde ook op niets.
Wat ben jij een fucking drama-queen

Het feit dat je zo met je ex-schoonmoeder gaat praten Ik geloof er geen reet van dat zij uitgebreid de sexuele uitspattingen van d'r dochter met je gaat bespreken. Maar goed...weer een hoofdstuk in je toch al kansloze verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')