abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44949029
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:23 schreef popolon het volgende:
Aha, ik snap het. Dus alle voorgaande Amerikaanse presidenten waren allen zeer succesvol en hebben allemaal een prachtig CV?

Het enige wat ik kan noemen is dat 'ie wat jong en onervaren is.
Onervaren is een understatement. Obama heeft nog helemaal niets laten zien. Ik geef toe, hij geeft geweldige interviews en lijkt te zijn geboren voor het geven van een speach, maar voor de rest heeft hij nog heel erg weinig laten zien.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:13:18 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44949187
Ik verwacht ook niet dat 'ie zich verkiesbaar stelt.

Niet voor 2008 althans.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:15:21 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44949253
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:23 schreef popolon het volgende:
Aha, ik snap het. Dus alle voorgaande Amerikaanse presidenten waren allen zeer succesvol en hebben allemaal een prachtig CV?
Nee, maar dan waren de verwachtingen ook niet zo hoog.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:18:52 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44949361
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, maar dan waren de verwachtingen ook niet zo hoog.
Da's de hype, en daar is hij zich heel erg bewust van, meer dan wie dan ook.

Zoals bleek in de Daily Show
As he states, the only person more over-hyped than me is you.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45072991
En een McCain-Lieberman-combinatie, is dat mogelijk?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:46:52 #56
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45073592
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:
En een McCain-Lieberman-combinatie, is dat mogelijk?
Voor welke partij zou die combinatie dan meedoen?
pi_45073665
De Republikeinse en McCain is dan de gematigde Onafhankelijke. Althans, zo voorgesteld.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:51:37 #58
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45073762
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:48 schreef Monidique het volgende:
De Republikeinse en McCain is dan de gematigde Onafhankelijke. Althans, zo voorgesteld.
Ik weet het niet, ik vraag me af of een dermate gematigde combinatie het zou halen in de primaries; Lieberman is ook al eens vice-presidentskandidaat geweest voor de Democraten, de vraag is of de Republikeinse kiezers wel met een dergelijke combinatie in zee willen gaan.
pi_45074089

[ Bericht 51% gewijzigd door pingu_ op 06-01-2007 15:08:56 ]
pi_45074126
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Heeft heel weinig kans omdat Irak vast nog wel een grote rol zal spelen en deze beide heren mbt dat onderwerp niet echt goed zullen liggen.
Niet dat ze gaan winnen, dat bedoel ik niet, maar dat ze het gaan proberen.
pi_45074254
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet dat ze gaan winnen, dat bedoel ik niet, maar dat ze het gaan proberen.
Ow, het zou wel kunnen idd. Maar McCain heeft waarschijnlijk wel aardig wat keus, hij is al lang aan het voorbereiden en zal dus wel iemand kiezen die precies goed uitkomt.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:11:34 #62
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45076516
Ik vraag me af waarom Oprah eigenlijk niet voor president gaat, ze is onwijs rijk en geliefd en ze zou gelijk de eerste neger en vrouw in het witte huis zijn.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:31:20 #63
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_45079522
Ik denk dat de democraten eigenlijk niet kunnen verliezen als Hillary Clinton voor het presidentschap gaat. Dat denk ik vooral door de campagne-technieken die in de VS gebruikt worden. Daar wordt vooral geconcentreerd op de negatieve kanten van de ander dan de positieve kansen van zichzelf.

Een vrouwlijke kandidaat zou wel eens een ander soort campagne kunnen veroorzaken. Het lijkt me nogal 'not done' om een vrouw persoonlijk aan te vallen. Zeker in de VS!

Het zal zeker een interessante campagne opleveren als Clinton zich kandidaat stelt.
  zondag 7 januari 2007 @ 23:05:38 #64
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45127994
quote:
Amerikaanse senator Biden presidentskandidaat

WASHINGTON (ANP) - De invloedrijke Amerikaanse senator Joseph Biden heeft zich zondag officieel kandidaat gesteld als kandidaat voor het presidentschap namens de Democratische Partij. Dat hebben Amerikaanse media bericht.

De 64-jarige kersverse voorzitter van de senaatscommissie voor Buitenlandse Zaken had zijn ambities voor de verkiezingen van volgend jaar eerder al geuit.

Biden komt uit de kleine noordoostelijke staat Delaware en zou volgens de huidige peilingen geen kans maken tegen zijn waarschijnlijke Democratische tegenstrevers Barack Obama en Hillary Clinton. Maar hij zei zondag zijn best te zullen doen. ,,Als ik slaag het beste van mij over te brengen, dan maak ik een kans en als ik daar niet in slaag dan verlies ik'', aldus Biden.

De populaire Democraten Obama en Clinton hebben zich tot dusver niet officieel kandidaat gesteld. Naar verluidt willen ze niet allebei kandidaat zijn omdat de partij dan mogelijk erg verdeeld raakt. Er zou worden gewerkt aan de mogelijkheid dat Clinton kandideert voor het presidentschap, met Obama als kandidaat voor het vicepresidentschap.
Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')