abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44843636
wat zijn geachtengangen?
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_44844621
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:40 schreef Angelotus het volgende:
wat zijn geachtengangen?
ik heb geen idee ..
pleased to meet you
pi_44848617
Wat een kleine kutkinderen om even de boel te stangen. Lekker stoer doen ten koste van de gristenen, daar scoor je natuurlijk mee op de debielenzender TMF!

Dat die eikel maar in een cel belanden, en die lafaards bij TMF ook.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44848655
Ali B
Tmf
Staphorst
Moslims als het naast een moskee was gebeurd
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:16:34 #155
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44850527
ik hoop echt dat morgen veel mensen daar vuurwerk afsteken van buiten stapkut
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:17:55 #156
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44852569
ik word niet goed van die kop van ali b overal op tv.

laat hem maar een tijdje brommen, dan kunnen we weer naar tv kijken zonder die zelfvoldane rotkop te zien.

yo, peace
pi_44853210
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop echt dat morgen veel mensen daar vuurwerk afsteken van buiten stapkut
dat snap ik nou niet.

als dat hele dorp daar het er nu over eens is met elkaar dat de zondag een rustdag hoort te zijn, zitten ze daar toch niemand mee in de weg?

het zou anders zijn als een minderheid zou gaan bepalen (of een kleine meerderheid) dat de rest zich maar moet aanpassen aan hun in onze ogen achterlijkheid.
dat is niet het geval, de burgemeester heeft verzocht rekening te houden met de zondagrust, niet een verbod afgeroepen op het afsteken van vuurwerk na middernacht.

wat kan mij het nou rotten wat een stel geloofszeloten onder elkaar beslissen en doen en dit geval eventueel laten

en wb Ali B. , tja vuurwerk afsteken in de week voor oud en nieuw is niet toegestaan, dus word je betrapt en oom agent is toevallig ongesteld heb je pech, dat gebeurt hier in de buurt ook met gastjes die complete atoombommen af laten gaan en de pliesie rijdt toevallig in de buurt rond.

het is alleen wel lullig als ze dit doen en zo lijkt het wel, om hun gram te halen, pak dan TMF aan en niet de succesvolle malloot van een Ali
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:18:57 #158
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44857620
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 03:23 schreef StefanP het volgende:
Wat een kleine kutkinderen om even de boel te stangen. Lekker stoer doen ten koste van de gristenen, daar scoor je natuurlijk mee op de debielenzender TMF!
Is idd erg makelijk scoren en dn maken ze nog een lompe fout ook daar niet te controleren of er net een begrafenis is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44857670
Op frontpage was toch een kerel die bij die begravenis was?

Die heeft er helemaal niks van gemerkt zegt ie zelf
pi_44858196
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef BaraCuda het volgende:
Op frontpage was toch een kerel die bij die begravenis was?

Die heeft er helemaal niks van gemerkt zegt ie zelf
Begrafenis was ook 2 uur later bleek later, dus ze hadden alleen het rotzooi gezien. Maar TMF en Ali "respect man" B. weten niet echt wat de echte betekenis van respect is. Het is in staphorst afgestoken om maar een reden: mensen te irriteren. Leven en laten leven is een begrip die niet echt door dringt bij TMF en Ali B.

En dan Ali B. gisteren ook nog op tv "Ik vind het zo erg, ik ben eigenlijk tegen vuurwerk blablabla..."
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:43:09 #161
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_44860526
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan Ali B. gisteren ook nog op tv "Ik vind het zo erg, ik ben eigenlijk tegen vuurwerk blablabla..."
wat is het ook eigenlijk een ongelovelijke windvaan
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_44860802
Volgens Marokkaanse bronnen is de executie van Ali B. vannacht om 4 uur Nederlandse tijd.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:15:35 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44861557
Als TMF dezelfde stunt in Tilburg uitgehaald zou hebben had geen haan er naar gekraaid, sterker nog het was waarschijnlijk gewoon in de krant gekomen als leuke aktie... Maar goed, ze kozen voor Staphorst.

Ze hadden daardoor wel wat extra ophef verwacht natuurlijk, maar het is ronduit dom om geen vergunningen aan te vragen. Ik leg de 'schuld' dan ook volledig bij TMF wat dat betreft.

AliB kon niet weten dat TMF de vergunningen niet geregeld had, dus geef TMF een flinke boete en laat Ali lekker lopen.

Ik vind het overigens walgelijk van de gemeente dat ze de begrafenis van die 19-jarige gebruiken in hun media-offensief t.o.v. Ali B. Die begrafenis was een paar uur ná het hele voorval. Je kunt jezelf dan ook afvragen wíe er in dit geval eigenlijk het meest smakeloos bezig zijn geweest.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:17:40 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44861638
Ohja, was Staphoorst niet dat dorpje wat vuurwerk met oud en nieuw verboden heeft, want, zondag?
Schattig.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44861763
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Als TMF dezelfde stunt in Tilburg uitgehaald zou hebben had geen haan er naar gekraaid, sterker nog het was waarschijnlijk gewoon in de krant gekomen als leuke aktie... Maar goed, ze kozen voor Staphorst.

Ze hadden daardoor wel wat extra ophef verwacht natuurlijk, maar het is ronduit dom om geen vergunningen aan te vragen. Ik leg de 'schuld' dan ook volledig bij TMF wat dat betreft.

AliB kon niet weten dat TMF de vergunningen niet geregeld had, dus geef TMF een flinke boete en laat Ali lekker lopen.

Ik vind het overigens walgelijk van de gemeente dat ze de begrafenis van die 19-jarige gebruiken in hun media-offensief t.o.v. Ali B. Die begrafenis was een paar uur ná het hele voorval. Je kunt jezelf dan ook afvragen wíe er in dit geval eigenlijk het meest smakeloos bezig zijn geweest.
Dus AliB is een befehl ist befehl mannetje, geef hem geld en hij doet het wel.
Sorry, eigen verantwoordelijkheid houdt ook in dat je nakijkt wat je doet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44862054
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:17 schreef Yildiz het volgende:
Ohja, was Staphoorst niet dat dorpje wat vuurwerk met oud en nieuw verboden heeft, want, zondag?
Schattig.
ze hebben het niet verboden, er is gevraagd rekening te houden met de zondagsrust.

aangezien volgens mij iedere inwoner daar kerkgaand is en dus zwaar in de Here, begrijp ik niet wie daar van die 'bekrompenheid' verder last heeft.

ze leggen toch niets op aan andersdenkenden, er zijn daar niet eens andersdenkenden, volgens mij.
laat die mensen lekker, zolang ze dat gezemel niet in jouw of mijn buurt proberen te verkopen cq op te leggen zal het ons toch een rotzorg zijn of niet?

ik vraag me enkel af waarom Ali zich voor deze stunt heeft geleend, want ik lees net dat hij een pesthekel heeft aan vuurwerk en aangezien de knul het altijd heeft over rezzzzzzzzzzzzpekt weetje, zal het toch ook niet zijn om andersdenkenden dwars te zitten....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:31:16 #167
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44862120
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44862712
Dan steken ze het in Staphorst toch om 00:00:01 op maandag af? Probleem opgelost.
pi_44864430
Ali B is boos
quote:
Het 25-jarige rapidool
Ik las flapdrol!
quote:
De rapper zegt dat hij helemaal niet wist dat er geen vuurwerk mocht worden afgestoken.
Zo kan elke moordenaar of weet ik veel wat onder z'n straf uitkomen .
quote:
Ali B brengt oudejaarsavond door in Marokko: ''Daar wordt tenminste geen vuurwerk afgestoken.''
Wat een saai land zeg!!! Laten we er Nederlandse F16's heen sturen om de boel daar op te vrolijken a la TMF-style!
pi_44868095
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef pingu_ het volgende:
Dan steken ze het in Staphorst toch om 00:00:01 op maandag af? Probleem opgelost.
dacht ik ook al .. puur technisch bekeken valt het afsteken van vuurwerk niet meer op zondag toch .. ?
pleased to meet you
pi_44872041
de bekendste troetelmarokkaan van nederland weet niet dat je niet voor oudjaarsdag vuurwerk mag afsteken Gewoon een boete, niemand staat boven de wet.
pi_44875920
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef moussie het volgende:

[..]

dacht ik ook al .. puur technisch bekeken valt het afsteken van vuurwerk niet meer op zondag toch .. ?
Vuurwerk hoort alleen op nieuwjaarsdag ja En je mag het al vanaf morgenochtend 10 uur afsteken tot 's nachts twee uur Doe daar 's wat aan, van 4 uur 's middags tot 4 uur 's nachts.. Vuurwerk overdag
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zondag 31 december 2006 @ 06:08:07 #173
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44882280
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef longinus het volgende:

[..]

Dus AliB is een befehl ist befehl mannetje, geef hem geld en hij doet het wel.
Sorry, eigen verantwoordelijkheid houdt ook in dat je nakijkt wat je doet.
TFM was fout Ali B lijkt me niet ik zou er ook van uitgegaan zijn dat ze een vergunning hadden. Hoewel aan de andere kant lijkt het me vreemd dat de lui die je te kakken wil zetten een vergunning afgeven.

Staphost is fout met de begravenis te gebruiken.

Dat is wel zon beetje mijn mening

Ow leuk dat Yilditz precies doet met christen wat ik altijd over moslims zeg.En dan moet ie altijd zo uit de hoogte doen als ik zon opmerking maak. Kortom alle leuke dingen staan weer in dit topic.
mai pen rai
  zondag 31 december 2006 @ 09:18:02 #174
3542 Gia
User under construction
pi_44882568
Ik vind dit wel weer te ver gaan. Ali B hoeft niet geweten te hebben dat er een begrafenis aan de gang was. Indien hij dit WEL wist, vind ik wel dat hij dit even had moeten overleggen met TMF.
Er zijn excuses gemaakt en ze betalen voor de opruimkosten. Ik vind vervolgen behoorlijk overdreven.
  zondag 31 december 2006 @ 18:24:49 #175
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44898196
quote:
HOOFDDORP - De politie en burgemeester van Staphorst hebben ten onrechte het bericht verspreid dat zanger Ali B vuurwerk zou hebben afgestoken in de buurt van een rouwstoet. De advocaat van Ali B, Lauk Woltring, liet zaterdag weten dat de reputatie van de bekende rapper door de beschuldiging bewust beschadigd wordt. De zanger overweegt juridische stappen tegen de gemeente te nemen.

Ali B stak woensdag op het marktplein van Staphorst vuurwerk af om de nieuwe zender TMF Radio te lanceren. De rapper ging er van uit dat de muziekzender toestemming voor het afsteken van het vuurwerk had gevraagd. Volgens zijn advocaat zou de tourmanager van Ali B dit ter plekke bevestigd hebben gekregen. Na afloop bleek echter dat die toestemming er niet was.

Regionale media berichtten dat tijdens het afsteken van het vuurwerk op enkele honderden meters afstand een begrafenis aan de gang was. Volgens Ali B was dat niet zo. Hij kwam te weten dat de bewuste begrafenis later in de middag in Staphorst plaats zou vinden en dat de rouwstoet op dat moment in Meppel was.
http://www.nu.nl/news/930(...)horst_van_smaad.html

Oke, de spelers en mijn mening:
TMF: Zo fout als wat. Boete en de zooi opruimen. De verantwoordelijken moeten dezelfde straf krijgen als iederander die dit soort vuurwerk afsteken, buiten oud en nieuw. (Was het eigenlijk illegaal vuurwerk?)
Ali B: Misschien ontschuldig, maar in iedergeval moet hij nooit meer zeuren over respect. Want dat heeft hij zelf ook niet.
Staphorst: Een erg zeilige actie om de begrafenis erbij te halen. Je mag toch niet liegen als Christen? Maar wel in hun recht als ze TMF willen aanklagen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')