Top 2000 ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef TIM-846 het volgende:
wat moeten we nu doen als dadelijk de Top Request is afgelopen?
Hardleers goede requestjes insturen naar de normale radioprogramma`s?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef TIM-846 het volgende:
wat moeten we nu doen als dadelijk de Top Request is afgelopen?
Ja, dat zou wel leuk zijn! Misschien moeten we tegen die tijd even een actie opzetten om Veenstra Veenstra het huis in te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ons verheugen op Serious Request 2007 MET Michiel IN het huis![]()
En op nummer 17 Jan Smit - Als de morgen is gekomen..quote:22 DIRE STRAITS BROTHERS IN ARMS
21 MUSE STARLIGHT
20 GUNS N' ROSES NOVEMBER RAIN
19 NELLY FURTADO ALL GOOD THINGS (COME TO AN END)![]()
18 U2 WITH OR WITHOUT YOU
Gewoon gesandwiched tussen U2 en Pearl Jam, sommige dingen moeten gewoon verboden worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En op nummer 17 Jan Smit - Als de morgen is gekomen..
Tsja.. aardig liedje maar staat mij toch echt wat te hoog.
als er maar goed voor betaald isquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En op nummer 17 Jan Smit - Als de morgen is gekomen..
Tsja.. aardig liedje maar staat mij toch echt wat te hoog.
Geniaal nummer.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel leuk zijn! Misschien moeten we tegen die tijd even een actie opzetten om Veenstra Veenstra het huis in te krijgen.
Veenstra Veenstra misschien... die heeft toch geen sociaal levenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef Dos37 het volgende:
Wie doet volgende week trouwens de ochtenshow bij 3FM Giel is nog een week op vakantie wie weet dat.
I second that. Wie doet wat volgende week?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef Dos37 het volgende:
Wie doet volgende week trouwens de ochtenshow bij 3FM Giel is nog een week op vakantie wie weet dat.
Haal dat misschien maar weg, hij gaat de ochtendshow doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra misschien... die heeft toch geen sociaal leven
Mss is groepstherapie een goed ideequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Weet iemand een goed afkickkliniek in de buurt van Arnhem??![]()
Wakker worden met Veenstra Veenstra in mijn eerste stage-week! `t Kan niet beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haal dat misschien maar weg, hij gaat de ochtendshow doen.![]()
(had hij een paar dagen terug op de radio gezegd)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haal dat misschien maar weg, hij gaat de ochtendshow doen.![]()
(had hij een paar dagen terug op de radio gezegd)
Zouden we wellicht een topic over kunnen openen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss is groepstherapie een goed idee.
Deze is zo lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:24 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAa Nelly Furtado!
Zal er zelf weinig van mee krijgen want dan lig ik nog te pitten, heb nog vakantie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Wakker worden met Veenstra Veenstra in mijn eerste stage-week! `t Kan niet beter.
Alweer een super plaat van Nelly Furtado, (mede-? )geschreven door Chris Martin van Coldplay.quote:
Psst:quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Wakker worden met Veenstra Veenstra in mijn eerste stage-week! `t Kan niet beter.
Iemand hier nog vanavond tijdens Ek-Stra weekend?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zouden we wellicht een topic over kunnen openen.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Iemand hier nog vanavond tijdens Ek-Stra weekend?
Is de Paus Rooms Katholiek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Iemand hier nog vanavond tijdens Ek-Stra weekend?
Is een nieuw nummer, 3FM megahit geweest dus meer een gevalletje: juiste tijdstip, juiste plaats...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:25 schreef TIM-846 het volgende:
Ook wel een leuk nummer, maar die hoort toch niet zo hoog te staan
Balkie zegt jaquote:
quote:
Astrid schijnt te stoppen bij de Coen en Sander showquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:33 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat er solliciteren bij 3fm? Dan weet ik bij wie ik moet slijmen.
na mijn Sander-gebash van de afgelopen weken kom ik daar waarschijnlijk niet aan de bakquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Astrid schijnt te stoppen bij de Coen en Sander show
Ik stop er dus binnenkortquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:33 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat er solliciteren bij 3fm? Dan weet ik bij wie ik moet slijmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |