quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa Proclaimers!
SPRING SPRING SPRING
Waarom moet ik ineens aan Dolf Janssen denkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa Proclaimers!
SPRING SPRING SPRING
Hottest men in showbiz
[afbeelding]
Wat een nummers zeg, en er komen nog een heleboel goede platen.quote:26 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS![]()
25 JAMES MORRISON WONDERFUL WORLD
24 PINK FLOYD COMFORTABLY NUMB
23 COLDPLAY CLOCKS (mooiste nummer voor mij van de afgelopen jaren (vanaf 2000 tot nu))
22 DIRE STRAITS BROTHERS IN ARMS
21 MUSE STARLIGHT
20 GUNS N' ROSES NOVEMBER RAIN
19 NELLY FURTADO ALL GOOD THINGS (COME TO AN END) Nelly Furtado![]()
![]()
Omdat ie ook heel vaak loopt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan Dolf Janssen denken
Of je even drie superplaten achter elkaar draaitquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:37 schreef -Hans- het volgende:
24 PINK FLOYD COMFORTABLY NUMB
23 COLDPLAY CLOCKS
22 DIRE STRAITS BROTHERS IN ARMS
Er zijn er nog meer hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:45 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie deze ( http://michielveenstra.nl/media/db_images/big/36007.jpg ) al gezien.
Pimp my badeend.
quote:
haha prachtig, die had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer hoor.
[afbeelding]
51 weken lang aftellen voordat we weer kunnen spreken van dagenlang leuke, afwisselende liedjes die niet vier keer per dag gedraaid worden tenzij het gaat om ludieke acties a la Toppertje of de Fratelli's. *zucht*quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef TIM-846 het volgende:
wat moeten we nu doen als dadelijk de Top Request is afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |