speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:17 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een goede samenhangende OP !
En morgen de nieuwste show van Theo Maassenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:18 schreef welkominspace het volgende:
jup
jochem meijer was vorige week ook op tv met yeehaa en die is ook nog vrij nieuw geloof ik
en ik weet het niet zeker maar eric van sauers was er 2 weken geleden ook op geloof ik![]()
DetailsZender:quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Ole het volgende:
Hoe laat en waar?
Niet met Ton Zuurquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef -skippybal- het volgende:
Nu al? Vorig jaar was 'ie ook al op tv....
Dan zal ik het we in het theater hebben gezienquote:
Dat was geheel te verwachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:49 schreef Joepie het volgende:
De promo's voorspellen niet veel goeds, ik kan om geen enkele grap lachen.
heb ik me ook altijd afgevraagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:! Jaaaa! Waar is dat knopje nou eigenlijk voor?
Dit zijn geen moppen die hij vertelt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:53 schreef SjonLok het volgende:
Het is niks meer dan anderhalf uur lang moppentappen. Das wel jammer.
Hij had het over walkmansquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet zeggen dat hij leuke, rake dingen bedenkt.
Zoals die afstandsbediening voor mp3-spelers
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Dit zijn geen moppen die hij vertelt.
Precies dat vind ik een goede omschrijving, het is vermakelijk. Er zijn echt wel cabaretiers die slechter zijn....quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Mass het volgende:
Shit, alweer een groot deel gemistsnel de tv aan dan maar!
Vorige maand een try-out van zijn nieuwe show gezien...was best goed...niet super, maar zeker vermakelijk![]()
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat 'ie z'n teksten niet zelf schrijft...
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.
Feitelijk doet hij niks meer dan iedere grappige verpakking of reclame die hij ziet belachelijk maken.
Wilko Terwijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...
(In tegenstelling tot Guido Weijers en Wilko Terwijn.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |