Hij had het over walkmansquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet zeggen dat hij leuke, rake dingen bedenkt.
Zoals die afstandsbediening voor mp3-spelers
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Dit zijn geen moppen die hij vertelt.
Precies dat vind ik een goede omschrijving, het is vermakelijk. Er zijn echt wel cabaretiers die slechter zijn....quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Mass het volgende:
Shit, alweer een groot deel gemistsnel de tv aan dan maar!
Vorige maand een try-out van zijn nieuwe show gezien...was best goed...niet super, maar zeker vermakelijk![]()
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat 'ie z'n teksten niet zelf schrijft...
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.
Feitelijk doet hij niks meer dan iedere grappige verpakking of reclame die hij ziet belachelijk maken.
Wilko Terwijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...
(In tegenstelling tot Guido Weijers en Wilko Terwijn.)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat 'ie z'n teksten niet zelf schrijft...
Terwijl bij vele anderen juist nóg een naam staat.quote:Idee, tekst en spel
Javiar Guzman
Vooral in het begin vond ik het niet zo heel erg geweldig, maar er zaten wel erg sterke stukken in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zag bij de aftiteling alleen zijn naam bij de teksten staan, geen medeschrijver....? hmm op zich een leuke show, maar heb niet aan een stuk door gelachen..
Als jij cola zonder prik krijgt, zuip je die dan ook op?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:59 schreef Aoristus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon genieten in plaats van het register open te trekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |