speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:17 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een goede samenhangende OP !
En morgen de nieuwste show van Theo Maassenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:18 schreef welkominspace het volgende:
jup
jochem meijer was vorige week ook op tv met yeehaa en die is ook nog vrij nieuw geloof ik
en ik weet het niet zeker maar eric van sauers was er 2 weken geleden ook op geloof ik![]()
DetailsZender:quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Ole het volgende:
Hoe laat en waar?
Niet met Ton Zuurquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef -skippybal- het volgende:
Nu al? Vorig jaar was 'ie ook al op tv....
Dan zal ik het we in het theater hebben gezienquote:
Dat was geheel te verwachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:49 schreef Joepie het volgende:
De promo's voorspellen niet veel goeds, ik kan om geen enkele grap lachen.
heb ik me ook altijd afgevraagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:! Jaaaa! Waar is dat knopje nou eigenlijk voor?
Dit zijn geen moppen die hij vertelt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:53 schreef SjonLok het volgende:
Het is niks meer dan anderhalf uur lang moppentappen. Das wel jammer.
Hij had het over walkmansquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet zeggen dat hij leuke, rake dingen bedenkt.
Zoals die afstandsbediening voor mp3-spelers
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Dit zijn geen moppen die hij vertelt.
Precies dat vind ik een goede omschrijving, het is vermakelijk. Er zijn echt wel cabaretiers die slechter zijn....quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Mass het volgende:
Shit, alweer een groot deel gemistsnel de tv aan dan maar!
Vorige maand een try-out van zijn nieuwe show gezien...was best goed...niet super, maar zeker vermakelijk![]()
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat 'ie z'n teksten niet zelf schrijft...
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik bedoel dit als tegenhanger van een show met een verhaal erin.
Feitelijk doet hij niks meer dan iedere grappige verpakking of reclame die hij ziet belachelijk maken.
Wilko Terwijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer. Zo lang het op een scherpe en leuke manier gebeurt...
(In tegenstelling tot Guido Weijers en Wilko Terwijn.)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Terwijl bij vele anderen juist nóg een naam staat.quote:Idee, tekst en spel
Javiar Guzman
Vooral in het begin vond ik het niet zo heel erg geweldig, maar er zaten wel erg sterke stukken in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zag bij de aftiteling alleen zijn naam bij de teksten staan, geen medeschrijver....? hmm op zich een leuke show, maar heb niet aan een stuk door gelachen..
Als jij cola zonder prik krijgt, zuip je die dan ook op?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:59 schreef Aoristus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon genieten in plaats van het register open te trekken?
Ik heb gewoon gelachen, zonder prikquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij cola zonder prik krijgt, zuip je die dan ook op?
Ik heb ook wel gelachen, om sommige dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelachen, zonder prik
Volgens mij zei hijquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef Aoristus het volgende:
Javier: ik heb een vrouw geslagen
Pastoor: o, da's niet zo mooi, daar zijn andere geloven voor hè
Javier: het was een Jehova
Pastoor:neem een handje hosti's mee, hier ben je veel te oud voor
iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:09 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij
"Je bent toch te oud voor mij"![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:
Hij schrijft ze wel zelf, staat iets terug in het topic.quote:
Ja, hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij schrijft ze wel zelf, staat iets terug in het topic.
Na z'n alcohol-ontwenningskliniekkuur in Madrid is ie misschien wel zelf gaan schrijven?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Om terug te komen op de reacties over tekst schrijven: wat vreemd. Ik zou toch zweren dat ik in het verleden meermaals heb gehoord én gelezen dat 'ie dat voor een groot deel niet zelf deed. Maar goed, wellicht is dat deze show anders of heb ik me vergist
Ja want wat hadtie nou precies gedaan? Zn vriendin gebeukt toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Na z'n alcohol-ontwenningskliniekkuur in Madrid is ie misschien wel zelf gaan schrijven?
Nee geknokt op een Amsterdamse gracht met wat mensen en daarna ook nog eens met de politie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:20 schreef arneaux het volgende:
Ja want wat hadtie nou precies gedaan? Zn vriendin gebeukt toch?
Dat zelfde idee kreeg ik er ook bij. Ik had nog nooit iets van Guzman gezien, maar bij vlagen zag ik echt Theoquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef persoon14362 het volgende:
Hij doet me denken aan Theo Maassen maar dan iets minder leuk vind ik.
Lachend 2006 uit én 2007 in rollenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zelfde idee kreeg ik er ook bij. Ik had nog nooit iets van Guzman gezien, maar bij vlagen zag ik echt Theo
Theo is morgen op TV begrijp ik? Met een nieuwe show? Die ga ik zeker kijken
Was hij niet in elkaar geslagen en daarna door de politie uitgelachen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee geknokt op een Amsterdamse gracht met wat mensen en daarna ook nog eens met de politie.
Bleek dus zwaar alcoholverslaafd te zijn en heeft een paar keer geprobeert af te kicken.
Uiteindelijk is het hem 13 maanden geleden na 4 maanden in een kliniek in Madrid (voorlopig) gelukt en staat ie sindsdien droog.
En toch vind ik dat echt typisch Theo zn ding. Hij kan er ook zo lekker moeilijk bij kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
en het "hier denk ik dan over na"-ding is wel iets wat élke cabaratier tegenwoordig doet.
Ah. Thx.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee geknokt op een Amsterdamse gracht met wat mensen en daarna ook nog eens met de politie.
Bleek dus zwaar alcoholverslaafd te zijn en heeft een paar keer geprobeert af te kicken.
Uiteindelijk is het hem 13 maanden geleden na 4 maanden in een kliniek in Madrid (voorlopig) gelukt en staat ie sindsdien droog.
Nee, hij was zelf agressief geworden na een café-bezoek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
Was hij niet in elkaar geslagen en daarna door de politie uitgelachen ?
Thanx, goede link.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:27 schreef Bupatih het volgende:
Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Handig topic.
Oke dus dat jank verhaal dat hij geslagen zou zijn was dus ook echt een jank verhaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij was zelf agressief geworden na een café-bezoek.
En hij sloeg in het echt ook vrouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij was zelf agressief geworden na een café-bezoek.
hmm ik zag bij vlagen youp.. ;-)quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zelfde idee kreeg ik er ook bij. Ik had nog nooit iets van Guzman gezien, maar bij vlagen zag ik echt Theo
Theo is morgen op TV begrijp ik? Met een nieuwe show? Die ga ik zeker kijken
kreeg vanmorgen nog een telmarketeer aan de telefoonquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:07 schreef Thelonious het volgende:
Zag een stukje over telemarketeers. Deed me erg aan Bill Hicks denken. Vond het maar matig en slap.
Dat was idd wel redelijk herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:55 schreef Mr_Booze het volgende:
Vond het wel leuk vooral over dat strijkijzer.![]()
Verkoper: "Ja die is wel heel duur maar dan heb je ook wel wat en ik heb hem zelf ook."quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat was idd wel redelijk herkenbaar.
Lebbis en Jansen, helaas.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:51 schreef welkominspace het volgende:
zometeen theo maassen en heb net herman finkers gezien filmpjes gehuurd en dan goed het nieuwe jaar in
wei weet er trouwens wie er morgen de oud en nieuw show doet bij de vara?
Lachend 2006 uit én 2007 in rollenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:51 schreef welkominspace het volgende:
zometeen theo maassen en heb net herman finkers gezien filmpjes gehuurd en dan goed het nieuwe jaar in
wei weet er trouwens wie er morgen de oud en nieuw show doet bij de vara?
That's it.quote:# NED1 - Koefnoen met 'Oudejaarsspecial', 31 december, 20:20
# SBS6 - Guido Weijers met 'Oudejaarsversie van XIPNAO', 31 december, 20:00
# NED1 - Lebbis & Jansen met 'Oudejaarsconference', 31 december, 22:20
ga ik voor guido weiers want lebbis en jansen zuigen,ik vind jansen geweldig maar dan komt die lebbis met zijn lelijke kutkop de boel verziekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
[..]
That's it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |