Het is dan ook een super bandquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
13 noteringen dit jaar, dire straits
Had wel meer gemogen héquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
13 noteringen dit jaar, dire straits
Toch staan ze er nog best vaak in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pas het eerste U2 nummer in de lijst. Toch wel opvallend
Ze staan met 13 nummers genoteerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pas het eerste U2 nummer in de lijst. Toch wel opvallend
quote:
Vertelquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:53 schreef PH52 het volgende:
da's er dan weer wel een met een boel herinneringen![]()
Nou ja, als je je nu dan realiseert dat je toen 15 wasquote:
Ja dat is een leuke leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou ja, als je je nu dan realiseert dat je toen 15 was![]()
Als ventje van 14 had ik een vriendin van 16, maar helaas, erg trouw bleek ze niet te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is een leuke leeftijdtoen ik 16 was, had ik al mn eerste vaste vriendje...
![]()
Echt wel... maar die reclame vind ik nog ergerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Jammer dat er elk uur een journaal tussendoor moet komen, hè?
Tegenwoordig zijn ze nog veel jonger volgens mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is een leuke leeftijdtoen ik 16 was, had ik al mn eerste vaste vriendje...
![]()
Ow werkelijk??? Ik zou het in ieder geval nooit weer doen, denk ik...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze nog veel jonger volgens mij
Dru sponsort de Top 2000 volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel... maar die reclame vind ik nog erger
ach, op die leeftijd is 'vast' meestal toch wel tijdelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk??? Ik zou het in ieder geval nooit weer doen, denk ik...
hmmm werd uiteindelijk toch 7 jaar... waarvan 4 jaar samenwonen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ach, op die leeftijd is 'vast' meestal toch wel tijdelijk
ok dat is wel wat anders iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm werd uiteindelijk toch 7 jaar... waarvan 4 jaar samenwonen...
Ach ja het heeft me ook wel een beetje gevormd....quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ok dat is wel wat anders idd![]()
ik ga maar weer es t lijstje van dit uur opzoeken
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een hoop Neil Diamond, of ligt dat aan mij?
En de eerste John Denver die ik tegenkom, mooi nummer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
is gedraaid en gezongen bij mn bruiloft
![]()
heeft niet geholpen
Ja het blijft zeker een mooi nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Máár, het blijft een mooi nummer![]()
gvd
Ik zit hier naast Den Haag CS, en daar zijn ze nou aan het verbouwen, dus ik hoor de radio af en toe niet meer door het geboor![]()
Volgens mij alleen maar met Placido..raar dat ie er niet bij staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het blijft zeker een mooi nummerhij heeft het toch ook gezongen met Plácido Domingo?
Ow dat is erg irritant zeg..
Klopt idd, mooi duo met die lage stem.. Prachtig, hoewel mierzoetquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het blijft zeker een mooi nummerhij heeft het toch ook gezongen met Plácido Domingo?
Hmmm doe maar niet....quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Zullen we 's hard tegen hem SCHREEUWEN!!!!!?
Die is idd ook erg mooi, hadden we ook... in de kerk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Klopt idd, mooi duo met die lage stem.. Prachtig, hoewel mierzoetZoals wel meer van John Denver (Annie's Song bijv.)
You fill up my seenses light a night in the forestquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is idd ook erg mooi, hadden we ook... in de kerk.
Abbaquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Toch een beetje het top2000 gevoel ....
Het hele jaar vind je Neil Diamond echt foute muziek, maar nu denk ik....ach....toch wel aardig......bij Abba heb ik dat ook een beetje
Maar dan alleen bij The Winner takes it all en The day before you camequote:
smaken verschillen... maar bij mij is het geen kwestie van smaak, ik heb gewoon een abba-allergie. Spontane jeuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar dan alleen bij The Winner takes it all en The day before you came
sorry voor mijn vautesmaak wat dat betreft
Lijkt me ook ja. Gelukkig draaiden ze van I want you to want me van Cheap Trick vanmorgen wél de live versie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk toch dat de meeste mensen bij t stemmen wel die met Placido bedoelden..
Ik ben vanmorgen begonnen met Start me Up van the Stonesquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo laat? IK begon te luisteren sinds vanochtend 8 uur.
Gisteren tot 02.00![]()
quote:
Hehe ja ik slaap ook elke keer later dan ik van plan ben, blijf gewoon luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ging een beetje veel te laat naar bed
Dan had ik t niet over jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo laat? IK begon te luisteren sinds vanochtend 8 uur.
Gisteren tot 02.00![]()
Ik werd wakker met Atlantisquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen begonnen met Start me Up van the Stones
om 10 over 6
dagelijksquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft een vraag:
Iemand ooit zand zien branden?
Branden als in je vingers brandenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft een vraag:
Iemand ooit zand zien branden?
Op De Kast na een aardig uur.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:55 schreef Dylanesque het volgende:
knip
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/13331256quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
Hey Jane, hoe gaat ie?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/13331256![]()
![]()
uhm.. Norwegian Wood, iemand?quote:Dit gevoelige werkje verscheen in 1998. Nog niet eerder werd een sitargitaargeluid zo soepel verwerkt in een prachtige popsong.
2x meer dan The Smithsquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
Zie ik nou dat Led Zeppelin er maar 2 keer instaat![]()
5 Led Zeppelin - Stairway to heaven
192 Led Zeppelin - Whole lotta love
Maar meer dan Jeff Buckleyquote:
Tja, kut en kort geslapen. Misschien dat ik ook wat minder cognac had moeten drinken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
Hey Jane, hoe gaat ie?
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
De smiths staan er 3x in, heb ik je net laten zien. Dus niet meer zeuren, hè?
Inderdaad. Kappen met gezeur over de Smiths, laten we het over muziek hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
Overigens vind ik het wel flauw dat iedereen telkens maar over die Smiths begint....
Ik ken t gevoel wel... het drankgevoel dan he?! Niet te luid schreeuwen graag...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, kut en kort geslapen. Misschien dat ik ook wat minder cognac had moeten drinken.Niet dat ik een kater heb of dronken was, maar ze zeggen altijd dat alcohol zorgt dat je onrustiger slaapt. En ik heb ook een beetje wee gevoel in mijn maag. Maar ja...
Janis Ian... mooi liedje.
Hoeveel nummers heeft hij uberhaupt uitgebracht? 5?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/13331256![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoeveel nummers heeft hij uberhaupt uitgebracht? 5?
Nee, ik zie dat Jeff Beck er ook al niet instaat...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?
Ja, hij is mooi. Alhoewel ik 'Het leven was lijden' ook altijd een tof nummer vind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:10 schreef fanneke het volgende:
Nu de mooiste Robert Long plaat...
quote:
Waarom ben ik daar niet verbaasd over gezien je post over Jeff Buckley....quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Norrage het volgende:
Waarom had ik tot hij dood ging nog nooit van Robert Long gehoord?
Wel mooi nummerMaar kan me nou niet echt diep ontroeren/
Problemen met de stream? Ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Men ik word helemaal gek op deze laptop...
Ow werkelijk???quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Norrage het volgende:
Waarom had ik tot hij dood ging nog nooit van Robert Long gehoord?
Wel mooi nummerMaar kan me nou niet echt diep ontroeren/
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk???
Nog behoefte aan songteksten?
Ik heb de radio aan, dat helpt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Problemen met de stream? Ik wel namelijk.
Ik iig niet en sinds 26 december ook niet gehadquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee deze laptop loopt gewoon te vaak vast...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze staan er ook nog met twee friese nummers inquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef djenneke het volgende:
ah, weer eentje van de ik-stem-alleen-op-nederlandse-nummers-maffia
Die post was dan ook een grap. Ik heb alle platen van Jeff in mijn kast liggen (het zijn er dan ook niet zo veelquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar niet verbaasd over gezien je post over Jeff Buckley....
Is dit nummer niet in het Fries dan? Ik versta er geen reet van!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze staan er ook nog met twee friese nummers in![]()
Nope, problemen met de Kastquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dit nummer niet in het Fries dan? Ik versta er geen reet van!
Frank Boeijen wannabe!![]()
Het is geen storing, het is De Kast.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is geen storing, het is De Kast.
Ga jij maar eens goed naar Stef Bos luisteren....quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef Norrage het volgende:
Wat is er mis met de Kast?Vind ze toch één van de betere Nederlandse groepen
(maar ja, ik ken de Nederlandse muziek niet zo goed..zie mijn vorige post
)
Niet dreigen hè!!! (Is Stef Bos een groep?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed naar Stef Bos luisteren....
Let op, na dit nummer van Rare Earth komt wél een tof Nederlands nummer uit de Oude Doosch. (vind ik danquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef Norrage het volgende:
(maar ja, ik ken de Nederlandse muziek niet zo goed..zie mijn vorige post)
Jazzpolitie is ook goed...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet dreigen hè!!! (Is Stef Bos een groep?)
Hey deze ken ik!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Let op, na dit nummer van Rare Earth komt wél een tof Nederlands nummer uit de Oude Doosch. (vind ik dan)
Cabellero, dacht ik (of hoe heet het?).quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef peaceman het volgende:
Welke sigaretten rookt ie?
Jane +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Cabellero, dacht ik (of hoe heet het?).
Nee, dat ben ik....quote:
750 Kinks Waterloo sunset 1967quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:28 schreef PH52 het volgende:
750 Kinks Waterloo sunset 1967
1967 werkweek ( toen nog schoolreis ) naar jeugdherberg in Brabant.
Hoe kwam je aan dat nummer dan , 25 jaar na dato ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
750 Kinks Waterloo sunset 1967
1992, basisschool, gek van dit nummer
Niet terwijl ik naar de radio luister, dan moet-ie uit, en daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef Norrage het volgende:
Dit nummer doet me altijd zo ontzettend denken aan een engelstalig nummer...maar ik kan nooit plaatsen welke? Vooral die riff na het "Als ik god was?" Kan iemand me helpen?
Als je t maar weer schoonmaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik nog even met terugwerkende kracht kotsen op de kast![]()
![]()
Oudersquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan dat nummer dan , 25 jaar na dato ?
Met terugwerkende kracht kotsen lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik nog even met terugwerkende kracht kotsen op de kast![]()
![]()
Zoiets:quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toen wel, benieuwd hoe-ie er nu uit ziet
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht kotsen lijkt me niet fijn
Joh zeur niet zo.... voor je het weet kom je nog aanzetten met The Smiths...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ahnee....hierna de Everly Brothers...Daar kan ik echt zo moe van worden
Weet je wie dat nummer geschreven heeft?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ahnee....hierna de Everly Brothers...Daar kan ik echt zo moe van worden
En dat allemaal nog tijdens je basisschoolperiode,quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ouders![]()
De eerste cd's die ik kreeg waren verzamelalbums, best of the sisxties, best of the seventies, volgens mij omdat ik in toen veel naar Radio 10 Gold luisterde.
Ik kots tenminste niet met terugwerkende kracht. Ik kots tenminste vooruit. Volgens mij is dat prettigerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh zeur niet zo.... voor je het weet kom je nog aanzetten met The Smiths...
Yup.. op de middelbare school ging t ff de top40-kant op (peer pressurequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
En dat allemaal nog tijdens je basisschoolperiode,
Werk enzo. Waar wel de hele dag Radio 2 aan staat. Komt vast doordat het personeel inmiddels voor de helft uit 30-plussers bestaat.quote:
Ja, ik dus!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie gaat dit jaar de Telly Savales-opmerking maken?
say no morequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef Jane het volgende:
If...
Staat de fenomenale versie van Telly Savalas er niet in?
[afbeelding]
Is niet erg hoor.... iedereen weet toch dat jij een newbie bent in dit topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik dus!Was dat een running gag? Wist ik niet eens!
![]()
Ik dcht dat ik dat was?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.... iedereen weet toch dat jij een newbie bent in dit topic
4 Deep Purple Child in timequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:43 schreef Norrage het volgende:
Hoevaak staat DP erin? Nog wel met Smoke On The Water toch?? (en child in time natuurlijk...)
JIj bent DE newbie... Jane EEN newbiequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
JIj bent DE newbie... Jane EEN newbie
http://www.songfacts.com/detail.php?id=4147quote:Ray Davies started writing this a few years before The Kinks recorded it. At first, it was called "Liverpool Sunset," but when The Beatles released "Penny Lane," he changed the words so it wouldn't look like a rip-off. Waterloo Bridge is in London, and the lyrics are about a guy looking out of a window at two lovers meeting at Waterloo Station. Davies used to cross Waterloo Bridge every day when he was a student at Croydon Art School.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik begin steeds een grotere fan van deze band te worden, het afgelopen jaar heb ik me meer in hun werk verdiept en daar zitten allemaal pareltjes tussen, geweldige platen, geweldige band![]()
Hey, de Beatlepeople houden ook van de Kinks, zie ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
Had van mij in de top10 gemogen. Zo simpel, en toch zo briljant.
Hoort er zeker thuis, staat nu nog veels te laag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
top 10 misschien wat overdreven maar wel een zeer mooi nummer..Ik zou hem op nummer 139 zetten. Lijkt me precies goed..(waarom weet ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
Zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Hey, de Beatlepeople houden ook van de Kinks, zie ik.
Ook in die van mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nee, hij hoort in de top 10 (stond ook in de mijne)
http://www.songfacts.com/detail.php?id=4623quote:This was inspired by a 10-year-old fan who asked Parton for an autograph. Parton asked her name and the little girl responded, "Jolene."
Ja hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:56 schreef Norrage het volgende:
Mogen wij Dolly Parton goed vinden?
Nou dat was me dan een vroegrijpe 10-jarigequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:56 schreef Jane het volgende:
[..]
http://www.songfacts.com/detail.php?id=4623
De teksten van Ray Davies zijn ook ontzettend goed, beeldend, humorvol. Hij heeft een scherp observatievemogen en de gave om wat hij ziet ook te verwoorden in mooie teksten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef webfreak het volgende:
Paul Weller noemde "Waterloo Sunset" ooit het beste nummer allertijden, of iets in die trant.
Als Beatles-maniak wou ik zo ver nog niet gaan, maar het nummer heeft zeker de kwaliteit van een Lennon/McCartney compositie, imho
Jaaah,, met LSDquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Na het nieuws gaan we weer goed van start![]()
heeft BZN er 50 nummers instaan?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow ik zie het al, het wordt een Volendam uurtje![]()
Mag ik dan wel de William Shatner-opmerking maken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Na het nieuws gaan we weer goed van start![]()
White Stripes bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef djenneke het volgende:
Weet iemand wie dit nummer laatst zo mooi gecovered had?
You mayquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de William Shatner-opmerking maken?
Luister en huiver als je het niet kent:
http://www.youtube.com/watch?v=D-yy2URAYqU
En dat te bedenken dat Anita Meyer straks ook komt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
4 meer dan sommige niet nader te noemen bands![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
k heb geen geluid hier op mn pc, wat zegt iequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij 'zingt' Lucy In The Sky With Diamonds.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
k heb geen geluid hier op mn pc, wat zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |