ok dat is wel wat anders iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm werd uiteindelijk toch 7 jaar... waarvan 4 jaar samenwonen...
Ach ja het heeft me ook wel een beetje gevormd....quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ok dat is wel wat anders idd![]()
ik ga maar weer es t lijstje van dit uur opzoeken
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een hoop Neil Diamond, of ligt dat aan mij?
En de eerste John Denver die ik tegenkom, mooi nummer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
is gedraaid en gezongen bij mn bruiloft
![]()
heeft niet geholpen
Ja het blijft zeker een mooi nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Máár, het blijft een mooi nummer![]()
gvd
Ik zit hier naast Den Haag CS, en daar zijn ze nou aan het verbouwen, dus ik hoor de radio af en toe niet meer door het geboor![]()
Volgens mij alleen maar met Placido..raar dat ie er niet bij staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het blijft zeker een mooi nummerhij heeft het toch ook gezongen met Plácido Domingo?
Ow dat is erg irritant zeg..
Klopt idd, mooi duo met die lage stem.. Prachtig, hoewel mierzoetquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het blijft zeker een mooi nummerhij heeft het toch ook gezongen met Plácido Domingo?
Hmmm doe maar niet....quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Zullen we 's hard tegen hem SCHREEUWEN!!!!!?
Die is idd ook erg mooi, hadden we ook... in de kerk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Klopt idd, mooi duo met die lage stem.. Prachtig, hoewel mierzoetZoals wel meer van John Denver (Annie's Song bijv.)
You fill up my seenses light a night in the forestquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is idd ook erg mooi, hadden we ook... in de kerk.
Abbaquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Toch een beetje het top2000 gevoel ....
Het hele jaar vind je Neil Diamond echt foute muziek, maar nu denk ik....ach....toch wel aardig......bij Abba heb ik dat ook een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |