May i have this dance?quote:
Whehehe, verkeerd begrepen en ik ga er bloedserieus op inquote:Op donderdag 28 december 2006 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf 17 jaar geleden
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe, verkeerd begrepen en ik ga er bloedserieus op in![]()
Hier heb je hem, 1 is genoeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Ferdo het volgende:
Even OP zoeken...
Mooiquote:Op donderdag 28 december 2006 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uk - Rendez vous 6.02
3 plekken gestegen
van 943 naar 940
Wat erg he?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef Ferdo het volgende:
Kan iemand even wat RedBull in de wiki-server van FOK! gieten?
Restecpquote:Op donderdag 28 december 2006 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier heb je hem
[afbeelding]
Welkom in het topic over de echte lijst der lijsten, de Radio 2 Top 2000!!!
Luister mee:
Breedband
Smalband
De lijst is hier terug te vinden en hier te downloaden. (rechter muisknop en dan 'Doel opslaan als...')
Vanaf Tweede Kerstdag tot 31-12-2006 24:00 is het 24 uur per dag te beluisteren op radio 2. De voorgaande topics zijn:
Top 2000 jaargang 8 topic 17
Top 2000 jaargang 8 topic 16
Top 2000, jaargang 8 topic 15
Top 2000 jaargang 8 topic 14
Top 2000 jaargang 8 topic 13: High Noon
Top 2000 jaargang 8 topic 12: Nacht..
Top 2000 jaargang 8 topic 11
Top 2000 jaargang 8 topic 10
Top 2000 jaargang 8 topic 9
Top 2000 jaargang 8 topic 8
Top 2000 jaargang 8 topic 7
Top 2000, jaargang 8 topic 6
Top 2000, jaargang 8 topic 5
Top 2000, jaargang 8 topic 4
Top 2000, jaargang 8 topic 3
Top 2000, jaargang 8 topic 2
TOP 2000 (Vanaf 6 november stemmen voor versie 2006)
De openingspost is hier terug te lezen en aan te passen.
Geweldig nummer inderdaadquote:
www.rubber.ukquote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Kan geen plaotjie vinden van UK ?
Ik ook niet...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit echt niet...
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk Kate Bush !!
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit echt niet...
Ik zie haar bosch niet.quote:
Dit pakje heb ik nooit begrepenquote:
Met George?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit pakje heb ik nooit begrepen![]()
Als ik me 't goed herinner, danste ze met haar broer in deze clip. Lekker ding.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur vol
Jane en Dwerg waren toen ook erg veel aanwezig...
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jane begon ik gisteren te missen bij het eerste nummer van de Cats![]()
peaceman, MrBadGuy, yvonne (quote:Op donderdag 28 december 2006 10:17 schreef yvonne het volgende:
Waar is Jane?!
Volgens mij had ze ooit een van de kikkers als avatar
quote:
Jane, heel veel sterkte!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
peaceman, MrBadGuy, yvonne () en misschien anderen die zich afvragen waar ik blijf...
Ik zal dit jaar niet echt aanwezig zijn in de Top2000 topics. Sinds 13 december ligt mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat er niets meer te doen is. Tussendoor luister ik voor afleiding af en toe naar de Top2000, maar uitgebreid FOK!ken zit er uiteraard niet in.
Jullie veel plezier iig.
Dat is minder pretigquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
peaceman, MrBadGuy, yvonne () en misschien anderen die zich afvragen waar ik blijf...
Ik zal dit jaar niet echt aanwezig zijn in de Top2000 topics. Sinds 13 december ligt mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat er niets meer te doen is. Tussendoor luister ik voor afleiding af en toe naar de Top2000, maar uitgebreid FOK!ken zit er uiteraard niet in.
Jullie veel plezier iig.
Jane heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
kaatje Bos
136 plekken gezakt
van 803 naar 939
Wat akeligquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Jullie veel plezier iig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit pakje heb ik nooit begrepen![]()
Als ik me 't goed herinner, danste ze met haar broer in deze clip. Lekker ding.
Onjuist dus.quote:The music video featured Bush and dancer Michael Hervieu, in a tightly choreographed piece.
Kan best...Is officieel een Ierse mannen naam. Heb hem van The bleu Lagoon....de kok Paddyquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij Paddy heet. Weet 't niet zeker.
Ow meid... veel sterkte! We missen je wel hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
Zenk joequote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef Ferdo het volgende:
Onjuist dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Running_Up_That_Hill
Sterkte Jane.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Jullie veel plezier iig.
Dank je wel allemaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow meid... veel sterkte! We missen je wel hoor!![]()
En ja the Cats komen ook weer voorbij
Sterkte...Snap ik zeker.. Hoop dat het toch beter zal gaan met je vader.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
Ik lees op Google dat broer Bush idd Paddy heet, maar hij was dus niet die danser.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan best...Is officieel een Ierse mannen naam. Heb hem van The bleu Lagoon....de kok Paddy![]()
Als we iets voor je kunnen betekenen, mail je me maar oke?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel allemaal.
Enne... geloof het of niet, maar in de weinige uren die ik gehoord heb, heb ik de Cats idd al meerdere malen voorbij horen komen. Pfff, gelukkig maar! Sommige dingen gaan nooit voorbij...
quote:936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
934 Creedence Clearwater Revival Long as I can see the light 1970
933 John Lennon Jealous guy 1971
932 Mecano Hijo de la luna 1990
931 Snowy White Bird of paradise 1984
930 Scene Iedereen is van de wereld 1991
929 Foreigner Cold as ice 1977
928 Johnny Logan What's another year 1980
927 Cyndi Lauper True colors 1986
926 Prince Sign o'the times 1987
925 Maroon 5 This love 2004
924 Carpenters Yesterday once more 1973
923 Adamo Dolce Paola 1965
922 Santana Europa (Earth's cry heaven's smile) 1977
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als we iets voor je kunnen betekenen, mail je me maar oke?
ik ken er maar 1 vanquote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
4 nummers achter elkaar die de moeite van nog even op blijven waard zijn.
Echt?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Bij Sarstedt gaat hij weer even uitDan blijft zo'n vreselijk liedje weer drie dagen door je hoofd zingen.
dat is heul geen vreselijk liedjequote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Bij Sarstedt gaat hij weer even uitDan blijft zo'n vreselijk liedje weer drie dagen door je hoofd zingen.
Dat dacht ik nu ook.... na John Lennon naar bed en nog even dr. G kijken op Discovery.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
935 Trammps Shout 1975
Ik vind m ook mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat is heul geen vreselijk liedje![]()
ik bedoelde dat Kate Bush is gezaktquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis niet het beste nummer vind ik.
Beegees
Maar natuurlijk, dat hoef je toch niet te vragen.....quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien mag ik me vanavond toch even onder jullie scharen, ter afleiding?
Hij is mooi van Peter Sarstedtquote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Tuurlijk mag je je onder ons begeven, graag zelfs. al is het maar even dat we je van de harde werkelijkheid kunnen afleiden..... Jij hoort in deze topics! Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel!Ik zou niet weten wat op dit moment, maar gek genoeg helpt het al veel als iemand zoiets (simpels?) zegt.
Ben sinds 13 december bijna onafgebroken bij mijn moeder geweest, maar ben nu even thuis. Bijkomen enzo... Met mijn vader gaat het niet goedkomen, dat weten we al, maar hoe lang het duurt weten we niet.
En Tragedy, hoe toepasselijk! (Alhoewel ik niet iedereen hier een depressie aan wil praten, natuurlijk.)
Joh, het is fijn dat je erbij bent.. Meeleven is iets anders dan depressie. Lekker even afleiding zoeken..en muziek luisteren.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel!Ik zou niet weten wat op dit moment, maar gek genoeg helpt het al veel als iemand zoiets (simpels?) zegt.
Ben sinds 13 december bijna onafgebroken bij mijn moeder geweest, maar ben nu even thuis. Bijkomen enzo... Met mijn vader gaat het niet goedkomen, dat weten we al, maar hoe lang het duurt weten we niet.
En Tragedy, hoe toepasselijk! (Alhoewel ik niet iedereen hier een depressie aan wil praten, natuurlijk.)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter nog wat met zaadplaat
2 plekken gehaald, tis iets, hij heeft de weg naar de uitgang gevonden
Goede smaak.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
935 Trammps Shout 1975
!!!!!Smiths!!!....en nu gebeurt er iets ergs?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je onder ons begeven, graag zelfs. al is het maar even dat we je van de harde werkelijkheid kunnen afleiden..... Jij hoort in deze topics! Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....
![]()
![]()
![]()
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....
![]()
![]()
![]()
van welke jaargang ben jij trouwens?quote:
Jane heel veel sterkte, vreselijk is ditquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
Die zingt ook bij Them heb ik gehoordquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?
Ik vroeg me trouwens wel af of de zanger van de Rolling Stones als was langsgekomen...![]()
iets met van morisson. ik heb gelurkt vorig jaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?
Ik vroeg me trouwens wel af of de zanger van de Rolling Stones als was langsgekomen...![]()
Van 1957quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
van welke jaargang ben jij trouwens?
Ja, maar don't look at me to blame.... kan je msn-en waar je nu bent?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ouwe muts!quote:
Baas boven baas.quote:
Ja, ben nu thuis. Maar ik ben wel een beetje bang om teveel mensen te woord te moeten staan als ik msn aanzet. Het is vreselijk goed bedoeld, dat weet ik ook wel... maar ik ben nu juist eventjes in mijn eigen huis voor een beetje 'rust'... Misschien zo even... ik weet nog niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar don't look at me to blame.... kan je msn-en waar je nu bent?
Hmm alhoewel het feiten zijn...vaak deprimerend!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR - Long as I can see the light
132 plekken gezakt
van 802 naar 934
Jaja...quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Mijn broer drumde dit nummer op zolder en ik blerde dan mee met een bus haarlak of zo als mic.
In de jaren 60 dan
Dan blok je even iedereen behalve mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ben nu thuis. Maar ik ben wel een beetje bang om teveel mensen te woord te moeten staan als ik msn aanzet. Het is vreselijk goed bedoeld, dat weet ik ook wel... maar ik ben nu juist eventjes in mijn eigen huis voor een beetje 'rust'... Misschien zo even... ik weet nog niet...
vertiepsingquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Jaja...
Creedence Clearwater Revival - Long as I can see the light (1970)![]()
Ja, sorry hoor.quote:
Ja, op 1027.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:16 schreef Radjesh het volgende:
HmzStaat die van Roxy Music er ook in?
![]()
Is al geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:16 schreef Radjesh het volgende:
HmzStaat die van Roxy Music er ook in?
![]()
Die van Roxy Music is inderdaad ook erg mooi...quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:16 schreef paddy het volgende:
Kan wel door de beugelMaar vond die van Roxy Music toch mooier
Ik heb een zwak voor beiden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heel mooi, maar ik ben van de McCartney-kant
Ik ook, maar Lennon heeft solo een paar top-nummers gemaakt en dit is er wmb één van.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hey, was je er weerquote:
Tijdens de Beatles periode waren ze beiden in top vorm en ontliepen ze elkaar niet veel (al heb ik daar ook een lichte McCartney voorkeur, maar slechts heel licht), maar solo kies ik echt voor Sir Paul. John heeft een aantal geweldige nummers gemaakt na het uit elkaar gaan van The Beatles, maar Paul heeft daar een grote voorsprong inquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lennon heeft solo een paar top-nummers gemaakt en dit is er wmb één van.
Kind van de maan. Voor de rest weet ik 't ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef paddy het volgende:
Vind deze ook heel leukIk versta er alleen geen bal van
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
En George Harrison is natuurlijk ook geweldig, staat ook te laag in deze top 2000.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
En George Harrison is natuurlijk ook geweldig, staat ook te laag in deze top 2000.
Kijk in zulke fora kom ik niet, dus dat mis ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ik![]()
Eenschquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tijdens de Beatles periode waren ze beiden in top vorm en ontliepen ze elkaar niet veel (al heb ik daar ook een lichte McCartney voorkeur, maar slechts heel licht), maar solo kies ik echt voor Sir Paul. John heeft een aantal geweldige nummers gemaakt na het uit elkaar gaan van The Beatles, maar Paul heeft daar een grote voorsprong in![]()
Dat kan best. Al ben ik dan niet eens 40-plus! (nog even nog steeds nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ik![]()
Whahaha, was een tijdelijk subforum, snotneusquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kijk in zulke fora kom ik niet, dus dat mis ik![]()
Zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef ThunderChild het volgende:
Op dit nummer heb ik nog lekker zitten schuivelen . . .![]()
Weet ik, maar ik had daar niks te zoeken zoals je ook al opmerktquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whahaha, was een tijdelijk subforum, snotneus
Rolstoeldansen.quote:
Twents?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef ThunderChild het volgende:
Op dit nummer heb ik nog lekker zitten schuivelen . . .![]()
Bewijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kan best. Al ben ik dan niet eens 40-plus! (nog even nog steeds niet)
Da's nieuw voor mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
wistten jullie dat deze gast nog mee heeft gedaan in pink floyd?
Ga vooral doorquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:30 schreef ThunderChild het volgende:
Ik moet kennelijk alles uitleggen hier . . .![]()
![]()
Oh, je had nog gauw het woordje 'niet' erbij gezetquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
The Lau is wel grappig, maar haalt het natuurlijk niet bij De Dijk.
Wie werkt er dan ook tussen kerst en nieuwjaar ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Morgen alleen een uurtje in de auto luisteren smorgens, op het werk lukt het weer niet![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Morgen alleen een uurtje in de auto luisteren smorgens, op het werk lukt het weer niet
Ehhh, nou, alleen ik, als ik zo om me heen kijk op de wegquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:32 schreef ThunderChild het volgende:
Wie werkt er dan ook tussen kerst en nieuwjaar ??![]()
![]()
Bluezz, wat jammer dat op je werk niet meer lukt om naar de Top 2000 te luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga vooral door
Oh, ik moet naar bed
Morgen alleen een uurtje in de auto luisteren smorgens, op het werk lukt het weer niet
De rest zit verstandig lekker thuis . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Ehhh, nou, alleen ik, als ik zo om me heen kijk op de weg
Trustuh all![]()
Kan hem wel aanzetten maar aan een balie in een ziekenhuis werkt dat nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Bluezz, wat jammer dat op je werk niet meer lukt om naar de Top 2000 te luisteren![]()
Ik werk ook hoor. Lekker rustig op de weg!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trustuh all, en veel luisterplezier nog
stond op nr 1 toen ik ben geboren en johnny verjaart op dezelfde dag als ik doequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Johnny Logan - What's another year, prachtig nr
921 plaatsen gestegen
van 1649 naar 928
Ja, schat, iemand moet de kost verdienen bij ons.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Nee dat gaat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan hem wel aanzetten maar aan een balie in een ziekenhuis werkt dat niet
Echt weg is nu.
Wat grappig!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
stond op nr 1 toen ik ben geboren en johnny verjaart op dezelfde dag als ik doe
Welk liedje stond op 1 op jouw geboortedag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:36 schreef Adelante het volgende:
stond op nr 1 toen ik ben geboren en johnny verjaart op dezelfde dag als ik doe
Ja, ik had dat topic gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet ik pas een uurtje ofzo
Welk liedje stond op 1 op jouw geboortedag?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, schat, iemand moet de kost verdienen bij ons.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk liedje stond op 1 op jouw geboortedag?
Oeps, je had hem al ondekt.
Uiteraard, ik moet het van mijn looks hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef paddy het volgende:
Jij zit zeker dan alleen maar mooi te wezen ?
We posten vaak min of meer hetzelfde, maar dat is nu weer even voorbij, want mijn lief is vast ons bedje aan het voorverwarmen.quote:Moet je mij meteen even wegwijzen...waar je zei dat ze hetzelfde postte als jijKon het niet vinden (nieuwsgierig is)
Oooh, dat is dit. Nummer ken ik wel, nooit geweten wie dat waren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Na deze komt zo 'n beetje de slechtste plaat van de Top 2000. 'This love', van de super overschatte band Maroon 5. Wat heb ik een hekel aan die band zeg!
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Na deze komt zo 'n beetje de slechtste plaat van de Top 2000. 'This love', van de super overschatte band Maroon 5. Wat heb ik een hekel aan die band zeg!
Soort van Soulmates dus? Hebben wij ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet het van mijn looks hebben.
[..]
We posten vaak min of meer hetzelfde, maar dat is nu weer even voorbij, want mijn lief is vast ons bedje aan het voorverwarmen.
En mist daardoor die vreselijke piepert die nu zingt, die ik haat.
Ik heb vandaag toch wel genoten van Manuelaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beter
Frans Bauer, Mariane Weber, Jan Smit en topper Borsato met Roodquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beter
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Dat woord is voor ons uitgevonden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef paddy het volgende:
Soort van Soulmates dus? Hebben wij ook.
Dat zijn allemaal Hollandse klassiekers, en die koesteren we dan ook! Itt al die moderne, Engelstalige troep.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:49 schreef peaceman het volgende:
The Smiths zijn ook veel slechter natuurlijk!
Nou, welterusten dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
mensne, ik ga slapen, morgenvroeg er weer op
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
mensne, ik ga slapen, morgenvroeg er weer op
Zijn? Warenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Djeez het volgende:
The Carpenters zijn cool! Staat Top of the world er nog in trouwens ?
Ja..helemaal herkenbaar !quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat woord is voor ons uitgevonden.![]()
Nog afgezien van de heftige kinky seks.![]()
Hij heeft wel een paar mooie nummers op z'n conto, maar deze hoort daar absoluut niet bij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef Djeez het volgende:
Adamo, lekker fout!
Adamo doet me altijd denken aan het stukje van Youp van't Hek, over Datura, Adamo en Rocco Granata.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar mooie nummers op z'n conto, maar deze hoort daar absoluut niet bij.
Is echt allemaal te veel infoquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Santana, heb ik ook alles van.
Maar na de LP Black Magic Woman heb ik nooit meer op een LP-cover gerukt.![]()
quote:
Mm...De radio doet het nog goed hierquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook lekker pitten, want er moet morgen nog een tuinschuur in elkaar gezet worden.
Truste allemaal, tot veel later vandaag!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Dit nummer van The Stones scoorde altijd wel leuk bij mij om een meid in bed te doen belanden.
Gewoon even opzetten tijdens een bezoekje, en ja...
Dat is dan iig een effect wat je bij de Smiths niet zal hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Dit nummer van The Stones scoorde altijd wel leuk bij mij om een meid in bed te doen belanden.
Gewoon even opzetten tijdens een bezoekje, en ja...
Trusteh, ouwetje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga ook pitten, truste allemaalen tot morgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |