Jane, heel veel sterkte!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
peaceman, MrBadGuy, yvonne () en misschien anderen die zich afvragen waar ik blijf...
Ik zal dit jaar niet echt aanwezig zijn in de Top2000 topics. Sinds 13 december ligt mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat er niets meer te doen is. Tussendoor luister ik voor afleiding af en toe naar de Top2000, maar uitgebreid FOK!ken zit er uiteraard niet in.
Jullie veel plezier iig.
Dat is minder pretigquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
peaceman, MrBadGuy, yvonne () en misschien anderen die zich afvragen waar ik blijf...
Ik zal dit jaar niet echt aanwezig zijn in de Top2000 topics. Sinds 13 december ligt mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat er niets meer te doen is. Tussendoor luister ik voor afleiding af en toe naar de Top2000, maar uitgebreid FOK!ken zit er uiteraard niet in.
Jullie veel plezier iig.
Jane heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
kaatje Bos
136 plekken gezakt
van 803 naar 939
Wat akeligquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Jullie veel plezier iig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit pakje heb ik nooit begrepen![]()
Als ik me 't goed herinner, danste ze met haar broer in deze clip. Lekker ding.
Onjuist dus.quote:The music video featured Bush and dancer Michael Hervieu, in a tightly choreographed piece.
Kan best...Is officieel een Ierse mannen naam. Heb hem van The bleu Lagoon....de kok Paddyquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij Paddy heet. Weet 't niet zeker.
Ow meid... veel sterkte! We missen je wel hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
Zenk joequote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef Ferdo het volgende:
Onjuist dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Running_Up_That_Hill
Sterkte Jane.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Jullie veel plezier iig.
Dank je wel allemaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow meid... veel sterkte! We missen je wel hoor!![]()
En ja the Cats komen ook weer voorbij
Sterkte...Snap ik zeker.. Hoop dat het toch beter zal gaan met je vader.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie veel plezier iig.
Ik lees op Google dat broer Bush idd Paddy heet, maar hij was dus niet die danser.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan best...Is officieel een Ierse mannen naam. Heb hem van The bleu Lagoon....de kok Paddy![]()
Als we iets voor je kunnen betekenen, mail je me maar oke?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel allemaal.
Enne... geloof het of niet, maar in de weinige uren die ik gehoord heb, heb ik de Cats idd al meerdere malen voorbij horen komen. Pfff, gelukkig maar! Sommige dingen gaan nooit voorbij...
quote:936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
934 Creedence Clearwater Revival Long as I can see the light 1970
933 John Lennon Jealous guy 1971
932 Mecano Hijo de la luna 1990
931 Snowy White Bird of paradise 1984
930 Scene Iedereen is van de wereld 1991
929 Foreigner Cold as ice 1977
928 Johnny Logan What's another year 1980
927 Cyndi Lauper True colors 1986
926 Prince Sign o'the times 1987
925 Maroon 5 This love 2004
924 Carpenters Yesterday once more 1973
923 Adamo Dolce Paola 1965
922 Santana Europa (Earth's cry heaven's smile) 1977
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als we iets voor je kunnen betekenen, mail je me maar oke?
ik ken er maar 1 vanquote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
4 nummers achter elkaar die de moeite van nog even op blijven waard zijn.
Echt?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Bij Sarstedt gaat hij weer even uitDan blijft zo'n vreselijk liedje weer drie dagen door je hoofd zingen.
dat is heul geen vreselijk liedjequote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Bij Sarstedt gaat hij weer even uitDan blijft zo'n vreselijk liedje weer drie dagen door je hoofd zingen.
Dat dacht ik nu ook.... na John Lennon naar bed en nog even dr. G kijken op Discovery.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
4 nummers achter elkaar die de moeite van nog even op blijven waard zijn.
Ik vind m ook mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat is heul geen vreselijk liedje![]()
ik bedoelde dat Kate Bush is gezaktquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis niet het beste nummer vind ik.
Beegees
Maar natuurlijk, dat hoef je toch niet te vragen.....quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien mag ik me vanavond toch even onder jullie scharen, ter afleiding?
Hij is mooi van Peter Sarstedtquote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Tuurlijk mag je je onder ons begeven, graag zelfs. al is het maar even dat we je van de harde werkelijkheid kunnen afleiden..... Jij hoort in deze topics! Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel!Ik zou niet weten wat op dit moment, maar gek genoeg helpt het al veel als iemand zoiets (simpels?) zegt.
Ben sinds 13 december bijna onafgebroken bij mijn moeder geweest, maar ben nu even thuis. Bijkomen enzo... Met mijn vader gaat het niet goedkomen, dat weten we al, maar hoe lang het duurt weten we niet.
En Tragedy, hoe toepasselijk! (Alhoewel ik niet iedereen hier een depressie aan wil praten, natuurlijk.)
Joh, het is fijn dat je erbij bent.. Meeleven is iets anders dan depressie. Lekker even afleiding zoeken..en muziek luisteren.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je wel!Ik zou niet weten wat op dit moment, maar gek genoeg helpt het al veel als iemand zoiets (simpels?) zegt.
Ben sinds 13 december bijna onafgebroken bij mijn moeder geweest, maar ben nu even thuis. Bijkomen enzo... Met mijn vader gaat het niet goedkomen, dat weten we al, maar hoe lang het duurt weten we niet.
En Tragedy, hoe toepasselijk! (Alhoewel ik niet iedereen hier een depressie aan wil praten, natuurlijk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |