Ik weet het niet, en wil het niet weten ookquote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Ipho het volgende:
wer is geq?
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet het niet, en wil het niet weten ook![]()
![]()
![]()
Sorry D_A.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, wel wat bagger hier. Hmm. No1uknow probeer het binnen beperken te houden
Niet zo baggeren ivo, het is wel een brommertopic hier!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
^haha No1uknow word gepwnt.
Hebben we nu onze privé mod? Dan komt ie een paar niet-spam topics te laatquote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hebben we nu onze privé mod? Dan komt ie een paar niet-spam topics te laat
Wat bagger jij nou.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hebben we nu onze privé mod? Dan komt ie een paar niet-spam topics te laat
Ik heb ff een paar vette foto's gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Mari's Stakker zegt: breezerslet
Nog even en ik mag rijden op mijn brommert, maar moet nog leren examen maken he![]()
heiden ga weg!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
BAN!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
heiden ga weg!jij rijd geen nozembrommer.. ksss! kssss!
werd tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef no1uknow het volgende:
Eindelijk rust in het brommertopic.
Tering eej.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef no1uknow het volgende:
[[url=http://img166.imagevenue.com/loc386/th_43762_Foto_3_123_386lo.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc450/th_43767_Foto_5_123_450lo.jpg]afbeelding][/url]
JeWeEtTohG
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc317/th_43776_Foto_4_123_317lo.jpg]afbeelding][/url]
HatEn iSz VeRlaAttheNn!!^..
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc421/th_43781_Foto_6_123_421lo.jpg]afbeelding][/url]
zOenTtjuHh vo0r aLL DieEjMenSsee
[[url=http://img144.imagevenue.com/loc494/th_43782_Foto_7_123_494lo.jpg]afbeelding][/url]
omgwtfbbq
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[[url=http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/pub/IMG_2055_klein.jpg]afbeelding][/url]
en nog klikbaar ook
Morgen ff een ingescheurd rubbertje vervangen bij Zundapp Harry, en dan gaat ie in de verkoopquote:Op woensdag 27 december 2006 20:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ey ik kan wel taxeren voor je. Tegen een kleine vergoeding natuurlijk
Heb jou al lang niet meer gezien volgens mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:01 schreef hardcorebass het volgende:
hee leeft het brommer topic nog..
Dequote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef no1uknow het volgende:
[[url=http://img166.imagevenue.com/loc386/th_43762_Foto_3_123_386lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc450/th_43767_Foto_5_123_450lo.jpg]afbeelding][/URL]
JeWeEtTohG
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc317/th_43776_Foto_4_123_317lo.jpg]afbeelding][/URL]
HatEn iSz VeRlaAttheNn!!^..
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc421/th_43781_Foto_6_123_421lo.jpg]afbeelding][/URL]
zOenTtjuHh vo0r aLL DieEjMenSsee
[[url=http://img144.imagevenue.com/loc494/th_43782_Foto_7_123_494lo.jpg]afbeelding][/URL]
omgwtfbbq
Kut palo kloonquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:07 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik mag Whiteguy wel
EN HAAL DAT LELEKE KINDERFIETSTJE NOU EENS UIT DE OP
Doe dan een echte nozembrommer(TZR) in de OP
Da's tenminste nog een brommer die niet je avond eten door elkaar klutst.
Edit, verkeerde account, kut![]()
Ik ga weg vanaf eindhovenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van werken..![]()
Zometeen ff na eindhoven.![]()
Kom even langs Hattem danquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van werken..![]()
Zometeen ff na eindhoven.![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, kunnen we dit niet gaan samen doen met het SC topic is de vraag?
Denk het niet, ik ga eigenlijk gewoon helemaal niet om met die mensen, en denk niet echt dat de mensen daar zitten te wachten op brommerpraat, plus dat er nog met enige regelmaat mensen komen met vragen over brommers oid. En als er iemand foto's post van brommers zullen die andere er ook weing om geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
D_A, anders geef de baggers hier een notitie ofzo, na een waarschuweing? Of hoe zo'n ding, zo'n note, of weet ik veel hoe dat heet. Je weet wel wat ik bedoel.![]()
dacht het dus niet he.. dit gaat over brommertsquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik kan de fipo niet meer pakkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hee maar Joy, wat is opinie over deze sc-rel in wording?
Dan is de helft hier weg, over brommers lullen trek ik nog wel maar om nou met 13 jarigen over hun eerste puistjes te lullen red ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja was bas zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan is de helft hier weg, over brommers lullen trek ik nog wel maar om nou met 13 jarigen over hun eerste puistjes te lullen red ik niet![]()
Bovendien zijn er zat topics op Fok! waar het er ook aan toe gaat zoals hier, wat slap gelul met als algemene thema bv brommers, motoren, pokeren enz.
Dit soort stoners moeten ze bannenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef fs180 het volgende:
vrooom vrooom
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:33 schreef Ipho het volgende:
Wacht maar tot die je remkabel door knipt
wat moet je weten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef Ferrox het volgende:
blowen....
maar no way dat dit samen gaat met de SC, echt geen zin om te gaan praten met bruggers over hun eerste x ongesteld/eerste peuk/eerste what ever
hier wordt ook nog over brommers gepraat
iemand enig idee hoe een bing 17 in mekaar zit?![]()
mn pa is zo grappig geweest om de benzine kabel er helemaal uit te halen.![]()
kheb em nou gezegd dat ie moet kappen met fucken, anders staat zn auto binnenkort op bakstenen![]()
Maar goed kwil mn brommert ff klaar hebben
en owja, kwas de afgelopen dagen warkn
Je doet het zelf net zo hard kneusquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ga eigenlijk gewoon helemaal niet om met die mensen, en denk niet echt dat de mensen daar zitten te wachten op brommerpraat, plus dat er nog met enige regelmaat mensen komen met vragen over brommers oid. En als er iemand foto's post van brommers zullen die andere er ook weing om geven.
Het gebagger loopt overigens wel de laatste tijd de spuigaten uit in dit topic, dat ben ik met je eens, vind ik ook wel jammer.. Van die LAPOFIPOOMGTRIPOEINSZWEIPOLIZEI1234!$#@%#@ posts, daar heb ik zelf ook een hekel aan maarja..
hoe fix ik mn gaskabel er inquote:
Niet precies dezelfde, andere voorkant, volgens mij een 750quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:29 schreef Zuen het volgende:
BazzieK was je vandaag op wegmisbruikers?Er was een jonge gast op een ZXR precies als de jouwe die reed 170 waar ie nog geen 70 mocht, rijbewijs ingenomen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef no1uknow het volgende:
OMG! ik heb met dat meisje gezoend
Ik heb nog nooooooooooooooooooooooit zoooo goed gezoent
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:31 schreef BazzieK het volgende:
Dan is de helft hier weg, over brommers lullen trek ik nog wel maar om nou met 13 jarigen over hun eerste puistjes te lullen red ik niet![]()
![]()
Dusssssssssssssssquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:41 schreef Ipho het volgende:
Ja was bas zegt.
Ik ga niet in een topic posten waar iemand vraagt of die een keer kan proberen te roken. Of iemand die zijn eerste sex heeft gehad
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Wie heeft er intresse in een anaal geinjecteerde betonstrijker?
Je mag zelf raden hoe ik hem af ga steken.
Ik zal een hint geven: Om hem af te steken zal ik je reet enkele tientallen meters over het asfalt schuren.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven: Om hem af te steken zal ik je reet enkele tientallen meters over het asfalt schuren.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef Devolution het volgende:
Je hebt het al die topics opgespaard, of niet Geq?
Dat liep ik gister al de hele tijd te doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef mstr het volgende:
Whehe, even een heksenkringetje in elkaar gefixed
mooi zoquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Ferrox het volgende:
FS180ode
![]()
écht geweldig, ik weet nu pcies wat ik moet doen
kheb em ff opengehad, en snapte niet echt wat ik nu moest doen.
écht geweldig![]()
![]()
![]()
mijn dagplanning voor morgen:
8.30- kapper
9.30-vuurwerk fixen
10.00- naar de mediamarkt in groningen om garantie te claimen voor mn muis
12.00- vuurwerk+melkbus![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef no1uknow het volgende:
edit: dat meisje wilt ook een brommer kopen
hoi geqquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Wie heeft er intresse in een anaal geinjecteerde betonstrijker?
Je mag zelf raden hoe ik hem af ga steken.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hihi, kusje voor de hatersss!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hihi, kusje voor de hatersss!
Heb jij wel een brommer knul?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Semi-automaat?
Echte mannen heb een vol manueele handbak
Ik ben zo onderhand de godfather in deze slowchat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb jij wel een brommer knul?Je liep ookal geen stage.
Ja, maar ik gun je de aandacht niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Slarioux, heb je mijn DIG-kloon al gevonden? Speciaal voor jou gemaakt
Je lult.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, maar ik gun je de aandacht niet.
HAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAhaAHAAAHAAaHAAAquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand de godfather in deze slowchat.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand de godfather in deze slowchat.
Op oudejaarsdagquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:06 schreef Ipho het volgende:
IK BEN MORGEN JARIG
Dan hebben je ouders in maart geneuktquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:06 schreef Ipho het volgende:
IK BEN MORGEN JARIG
Het is te hopen. Anders ben ik geadopteerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders in maart geneukt [afbeelding]
gezien die kop issie nog heul niet geborenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
gezien die kop issie nog heul niet geboren![]()
Volgens mij ben jij de eenige miskraam hierquote:
precies.. iedereen weet dat ik dan ben natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAhaAHAAAHAAaHAAA![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:35 schreef Ipho het volgende:
Slecht weer morgen harde wind enzo. Oppassen dus met de vuurpeilen. 1 rukwind van de verkeerde kant en we hebben opeens Duitsland aangevallen. Voor je het weet staan die moffen hier weer geulen te graven.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:00 schreef hardcorebass het volgende:
dadelyk smoken zoals de laatste 3 weken al, en jackass 2 kyken...![]()
Kenkervetquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Zou echt prachtig zijn, iedereen in dienst, ga ik bij de luchtmobiele brigade de hele dag op een KTM raggen![]()
maarja die Duitsers kunnen ook wel KTM rijden![]()
![]()
Zag je 'm net overvliegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanuit zoetermeer? Flinke vuurpijl.
Mijn god, en ook gewoon supersport inhalen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef no1uknow het volgende:
Check deze: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8946400429200130749&q=supermoto
Die gast is gek
waar haal je het gore lef vandaanquote:Op zondag 31 december 2006 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaat wel over skooterst hier hè
Ah ik rij op alcohol! Nou oké dan weet ik genoegquote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Ferrox het volgende:
[..]
waar haal je het gore lef vandaan![]()
ik rij geen tupperware, ik rij op Zundapp![]()
Ik heb 3 nachten echt nauwlijks geslapen, echt heeel weinig, en dan nog 2 dagen gewerkt. Ja daar wordt je wel moe van.quote:
In den haag is het ook alweer een veldslag.quote:Op zondag 31 december 2006 10:28 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK Bazziek's log
6:30 slapen
10:00 wakker worden door kenkerveul vuurwerk
![]()
Dalijk verjaardag bij kenissen die in een kakbuurt wonen waar er af en toe als toonbeeld van rebellisme een rotje wordt afgestokenquote:Op zondag 31 december 2006 10:30 schreef Sloavink het volgende:
[..]
In den haag is het ook alweer een veldslag.
Neem een lawinepijl mee.quote:Op zondag 31 december 2006 10:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dalijk verjaardag bij kenissen die in een kakbuurt wonen waar er af en toe als toonbeeld van rebellisme een rotje wordt afgestokenDan maar daar even slapen
Valt alleen zo op als je ineens gaat slapen op een verjaardag
Nee joh, eindelijk rustquote:
same.quote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, eindelijk rust
Heb overigens dit jaar geen vuurwerk gekocht, knalwerk is kut en siervuurwerk was ik te gierig voor![]()
Ik voel me echt oud worden manquote:
Ik voel me ook oud tegenwoordig.quote:Op zondag 31 december 2006 10:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik voel me echt oud worden manVroeger stond ik om 8 uur heigend klaar om om 10 uur af te gaan steken en kreeg ik een pseudo orgasme bij ieder rotje dat ik afstak zeg maar
Nu wordt ik om 10 uur wakker door vuurwerk, scheld ik de jeugd uit pak een paracetamol en kan niet wachten tot ik aan de drank kan
"Echt" uitgaan is dan ook kut. Overal staat de muziek te hard aangezien de 14 jarige sletjes die er rondlopen niks intelligents te bieden hebben en als je je omdraait staat er een 16 jarig marokkaantje tegen je aan te rijden en ruzie te zoeken en dan kan je of weglopen en dan heel de avond tegen zon kutallochtoon met een zelfingenomen glimlach aankijken of em finaal de grond instampen en dan maar hopen dat de plisie niet komt of er een andere laffe mocro je even in je rug steekt.quote:Op zondag 31 december 2006 12:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik voel me ook oud tegenwoordig.Ik kom in de weekenden niet meer verder dan het huis van me vriendin of het lokale cafe, ben al 2 of 3 maanden niet meer 'echt' uitgeweest.
Dus ook weer iedere keer netjes voor 2 uur thuis, 's morgens iedere dag weer werken.
Echt slecht mja. En voor vuurwerk voel ik me ook te oud idd.
![]()
![]()
Precies ja! En vooral ook dat de muziek te hard staat, daar klaag ik ook al altijd over.quote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
"Echt" uitgaan is dan ook kut. Overal staat de muziek te hard aangezien de 14 jarige sletjes die er rondlopen niks intelligents te bieden hebben en als je je omdraait staat er een 16 jarig marokkaantje tegen je aan te rijden en ruzie te zoeken en dan kan je of weglopen en dan heel de avond tegen zon kutallochtoon met een zelfingenomen glimlach aankijken of em finaal de grond instampen en dan maar hopen dat de plisie niet komt of er een andere laffe mocro je even in je rug steekt.
Dan maar niet "echt" uit
hoiquote:Op zondag 31 december 2006 10:16 schreef Sloavink het volgende:
Ben er weer! Weekje snowboarden geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van ongeveer een jaar geleden? Niks meer mee gedaanquote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef mstr het volgende:
Geq, hoe is het eigenlijk met dat ene meisje?
Gefixxt.quote:
dat was je 2 jaar geleden alquote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Zo herkenbaar. Ben je eindelijk oud genoeg zelf je vuurwerk op te gaan halen, vind je het geen kut meer aan
em daar kwam je net pas achter?quote:Op zondag 31 december 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ik vind het al 2 jaar lang geen kut meer aan
word er bij jou ook al zo geknalt?quote:
rip dimi's rustige levenquote:Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, moeder is zojuist vertrokken.. voor de laaste keer. Tsja, dan is het nu toch echt officieel he..![]()
Sterkte..quote:Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, moeder is zojuist vertrokken.. voor de laaste keer. Tsja, dan is het nu toch echt officieel he..![]()
Ook ik kan serieus zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 20:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee bedankt, ik ben al een tijdje geen single meer nu..Dus hartelijk bedankt.
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:32 schreef BazzieK het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
Doe morgen wel even bijlezen en reageren, ben nu te suf
Mwah ik slow chat met mijn rechter hand dussssquote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef Geqxon het volgende:
En, welke brommer slowchatter gaat in 2007 het eerst neuken?
Neuken?quote:Op maandag 1 januari 2007 02:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah ik slow chat met mijn rechter hand dussss![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kots nooit. Niemand die het gelooft maar ik kan nog zoveel ophebben nooit zal ik kotsen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Ferrox het volgende:
bwehehe, das lijkt me een leuk feestje
iemand anders die zn plee al volgekotst heeft vanochtend?
Dan kots ik ook niet. Als ik bijv. eerst me helemaal lam zuip met bier en dan shotjes ga nemen dan lig ik na 10 minuten kotsend op de stoep. En dat gebeurd vaak met mij.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik kots nooit. Niemand die het gelooft maar ik kan nog zoveel ophebben nooit zal ik kotsen.
Als het maar alleen bij bier blijft, en niet ander spul door elkaar neem dan zal ikd enk wel kotsen maar goed.
Pwned voor alle Maxi rijdersquote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
WAAAAAAAHAHAHAHHAHAHHA!D: D:D D:D
D:!! !@$#@LP DW
Toen stopte ik met lezenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:19 schreef Ferrox het volgende:
ik ga oma verblijden met mijn
Wel een geil n-frame btwquote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00Bquote:fa·brie·ken (ov.ww.)
1 [scherts., inf.] in elkaar zetten => knutselen
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Ik ben linksquote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Zo, wie durft te zeggen dat hij met behulp van het puchmeisje zijn rechter pols eens even goed heeft getrained?
Dat heb ik laten doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Zo, wie durft te zeggen dat hij met behulp van het puchmeisje zijn rechter pols eens even goed heeft getrained?
ik heb een puchmeisje die dat voor me doet..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |