Ja, zo een als deze zul je zelden vinden. Ik heb gekeken op marktplaats/speurders enzo, en er staat er geen een op die zo mooi is als deze. Voor een soort van wrak vraagt men al gauw tegen de 1000 euro.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef hardcorebass het volgende:
wat zijn die zundapps ook duur he.. maarja tis maar wat de liefhebber er voor geeft he
Ja, alles aanwezig. Is voor bijna 2000 euro aan opgeknapt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Ferrox het volgende:
bonnetjes van de revisatie?
special paint op een zundapp? zundapps zijn najuist zoveel waard omdat ze helemaal zo zyn als de originele staat.quote:Op zondag 31 december 2006 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaaf, alleen gelijk de achterbrug verchromen, sterwielen eronder, waterkoeling en special paint en hij is mooi
Dat interesseerde ons geen reet toen ik 16 was (20 jaar geleden)quote:Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
special paint op een zundapp? zundapps zijn najuist zoveel waard omdat ze helemaal zo zyn als de originele staat.
Reed jij toen op Zundapp ? Wij reden op Honda MT/MB 8 met 125CCquote:Op zondag 31 december 2006 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat interesseerde ons geen reet toen ik 16 was (20 jaar geleden)
Uiteraard geen standaard zundapp. We reden ook op yamaha's fs1 enzo.quote:Op zondag 31 december 2006 21:42 schreef BYM het volgende:
[..]
Reed jij toen op Zundapp ? Wij reden op Honda MT/MB 8 met 125CC![]()
Slome Dapjes ....., wel leuk was de MobyDapp, met 80CC eronder (Mobylette met Zundapp blok)
Ik denk het niet. Er is al 1750 euro geboden door iemand hier in de straat. Dat vind ik iets te weinig...quote:Op zondag 31 december 2006 23:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Hmm, mijn vader had ook dit model en heeft hem afgelopen jaar voor 750 euro verkocht. Ik denk dat je qua prijs veel te hoog zit....
Hij is zo schitterendquote:Op zondag 31 december 2006 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaaf, alleen gelijk de achterbrug verchromen, sterwielen eronder, waterkoeling en special paint en hij is mooi
Die van mijn vader was inderdaad gewoon om mee te rijden, als verzamelaars zoveel willen geven voor een iets mooiere vind ik dat apart, maar dat mogen ze natuurlijk zelf weten.quote:Op zondag 31 december 2006 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er is al 1750 euro geboden door iemand hier in de straat. Dat vind ik iets te weinig...
Een CS50 in deze staat vind je zelden. Als je het niet gelooft en geinteresseerd bent, kom kijken
Voor 750 euro koop je een CS50 in redelijke staat waar gewoon op gereden wordt. Dat is niet te vergelijken
Ja hoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:08 schreef leolinedance het volgende:
Ben de tags vergeten, kan een modje even [TK] voor de topictitel zetten?
Ah, ook een oude liefde, de Y- FS1, met schijfrotatieinlaat ipv membraan, 60cc met 16mm, en tandwielverhouding 16/36, dat ging als de brandweerquote:Op zondag 31 december 2006 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard geen standaard zundapp. We reden ook op yamaha's fs1 enzo.
Honda MB heb ik ook gehad.
En zo is hetquote:
Wat is er mis met de kleur?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef janrastaman het volgende:
Cs50 is niet zoveel waard, en het is niet de juiste kleur. Het is en blijft gewoon een brommer.
En je kan toch nooit je restauratiekosten eruit halen, ga dan zelf er lekker op touren.. Niet dat hij niet mooi is, maar is hetgewoon niet waard.
1300/1400 eur is goed betaald..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |