abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 20:27:31 #1
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_44804532
Ik wil mijn tanden graag laten bleken. Ik drink op mijn werk vrij veel koffie waardoor ze voor mijn gevoel best erg aan het verkleuren zijn..
Ik ga er vanuit dat het 0,0 vergoed wordt dus daarom vraag ik hier wat je er ongeveer voor kwijt bent en hoe het precies in z'n werk gaat..
Mensen met ervaring??
  Boks-Chick donderdag 28 december 2006 @ 20:29:25 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44804591
geen persoonlijke ervaringen, maar hoor toch wel regelmatig om me heen dat een hoop van die bleektechnieken schadelijk zijn voor je glazuurlaag enzo.

tevens verkapte tvp
lolwut
  donderdag 28 december 2006 @ 20:49:16 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_44805304
Drink minder koffie
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_44805729
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.

Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_44805768
Gele tanden

hier staan prima tips
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  Boks-Chick donderdag 28 december 2006 @ 21:15:44 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44806202
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sakura het volgende:
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.

Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
lolwut
pi_44814931
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
Helemaal mee eens.

Verder kun je beter gewoon ophouden met koffie drinken, want waarschijnlijk heb je nu aanslag op je tanden in ieder geval deels daarvan. En die gaat dus wel gewoon weg als je minder (liefst geen ) koffie meer drinkt en goed poetst (met gewone tandpasta, geen schuurdingen als pearl drops etc.) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44818308
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
Het heeft me ¤ 149 gekost. Alles is prima bevallen.

Hier een foto van het resultaat.

pi_44820411
De tandarts vertelde mij dat je het bleken na zo'n 2 jaar weer meot herhalen; het is kostbaar en niet blijvend. Ik had een steeds donkerwordende tand, en overwoog om hem te bleken. Nu is hij echter ineens afgebroken en is het bleken niet meer tersprake. Ik zit nu tijdelijk met een plaatje (kunstgebit) en waarschijnlijk wordt het straks een brug of zo.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:49:18 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44820600
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/

[afbeelding]
Mooi!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44826049
quote:

[afbeelding]
Oeh dat ziet er netjes uit!!
♥ Love is Love ♥
pi_45194271
quote:

[afbeelding]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.

Nog meer ervaringen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:25:27 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45195038
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef riX- het volgende:

[..]

Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.

Nog meer ervaringen?
Kennis van mij heeft het ook daar laten doen en was ook erg tevreden

Ik ga het zelf ook laten doen daar over een maandje of wat denk ik
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53401075
Tanden bleken is op zich veilig. Echter loopt het resultaat zoals wel bekend langzaam terug en moet je dit eigenlijk onderhouden met een whitening tandpasta.

Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:

Hier is meer informatie te vinden:
www.mondverzorging.com
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_53405477
www.Perfectsmile.nl

Ik ben er erg enthousiast over !
pi_53430855
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
www.Perfectsmile.nl

Ik ben er erg enthousiast over !
Ik heb gehoord dat na een behandeling bij PS de kleur van de tanden al na enkele maanden snel terug liep.. Wat is jouw ervaring?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53432078
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef apophis4u het volgende:
Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
I had a signature once. It was awful.
pi_53435903
Bij mijn tendarts is het 180 euro

Heb het laatst nog gevraagd, maar heb het er niet voor over
pi_53451728
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
Ben ik benieuwd wat je er 'cheap' aan vindt?

- het is permanent
- beschermt tevens de tanden
- direct een strak recht gebit

Bleken van tanden levert 'wittere tanden' op, maar het effect verschilt per persoon. Met die lumineers kun je zelfs de kleur kiezen.
Maar ben wel benieuwd wat het eigenlijk kost.
pi_53451802
Als je gebit kennelijk zo rot is dat het met bleken etc niet meer netjes te krijgen is, laat het dan gelijk vervangen door kronen. Dan is het stevig, en in een keer goed georganiseerd.
I had a signature once. It was awful.
pi_53451993
Vind je dat niet een klein beetje drastisch?

Zitten volgens mij nogal wat nadelen aan....
pi_53482632
bij mij hielp het niet (1 a 2 tinten) dus ik beveel het niet aan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53484979
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
pi_53485074
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
De bleekgel was natuurlijk niet 500 euro, Met de lamp kun je 8 tinten lichter krijgen, het thuis setje ongeveer 5.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:26:19 #25
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53485293
Hoeveel kostte die bleekgel dan? Ik krijg er een beetje Tell Sell rillingen bij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')