Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sakura het volgende:
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.
Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
Het heeft me ¤ 149 gekost. Alles is prima bevallen.
Hier een foto van het resultaat.
[afbeelding]
Oeh dat ziet er netjes uit!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
[afbeelding]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[afbeelding]
Kennis van mij heeft het ook daar laten doen en was ook erg tevredenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef riX- het volgende:
[..]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.
Nog meer ervaringen?
Ik heb gehoord dat na een behandeling bij PS de kleur van de tanden al na enkele maanden snel terug liep.. Wat is jouw ervaring?quote:Op zondag 23 september 2007 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
www.Perfectsmile.nl![]()
![]()
Ik ben er erg enthousiast over !
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef apophis4u het volgende:
Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik benieuwd wat je er 'cheap' aan vindt?quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
De bleekgel was natuurlijk niet 500 euro, Met de lamp kun je 8 tinten lichter krijgen, het thuis setje ongeveer 5.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |