Ik heb net supervlinder afgestokenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef RijstNatie het volgende:
ik ga vanavond denk ik een thunderboy proberen, heb er toch 4
Joepie een dure gsm waarmee je kan bellen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:16 schreef viper046 het volgende:
Damn, ik snap niet dat er mensen zoveel geld aan vuurwerk kunnen uitgeven. Dan schiet je op een paar uur toch een dure gsm er door![]()
ja, of een Xbox ofzo..quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:16 schreef viper046 het volgende:
Damn, ik snap niet dat er mensen zoveel geld aan vuurwerk kunnen uitgeven. Dan schiet je op een paar uur toch een dure gsm er door![]()
Die laatstequote:
Ik word.............quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef midje het volgende:
ik wordt geeeeeeek van al die kindjes met rotjes. maar verder is vuurwerk wel ok
Ik ook.... Ben blij dat ik geen grote dingen heb gekocht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef RijstNatie het volgende:
morgen middag zo veel mogelijk afsteken, want in de avond gaat het weer regenen en hard waaien
Jup, ik heb nog maar 1quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
net een thunderboy afgestoken, wat knalt die lekker zeg. Galmde goed door tussen die gebouwen hier
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef maniack28 het volgende:
Dan moet hij er zeker met zn blote billen op gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |