Dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Gaat wel goedkomen.
Die scirocco pijlen heb ik gratis gekregen bij m'n vuurwerkquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef Keramiekplaatser het volgende:
@Speedy
Dit zijn ze dus![]()
[afbeelding]
Scherm is ongeveer 40cm, dus supergroot zijn ze niet nee.![]()
Same here.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die scirocco pijlen heb ik gratis gekregen bij m'n vuurwerk![]()
de oude thumping thunders deden het even goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef MOD het volgende:
Lol.
Lees ik net dat verhaal van SpeedyGJ met zn flesjes, moet ik denken aan die Trueno vlinders
Die dingen gaan als een tierelier en had er een gel-potje mee weg geblazen in een gangetje ergens in de stad.
Dat hele gangetje rook weer lekker fris, maar van het potje was niks te bekennen
Zelfs dat zou ik nog wel makkelijk met een nitraat kunnen redden (die ik heb), ook al zijn deze wat minder zwaar dan de orginelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef MOD het volgende:
Lol.
Lees ik net dat verhaal van SpeedyGJ met zn flesjes, moet ik denken aan die Trueno vlinders
Die dingen gaan als een tierelier en had er een gel-potje mee weg geblazen in een gangetje ergens in de stad.
Dat hele gangetje rook weer lekker fris, maar van het potje was niks te bekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |