abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:11:33 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44842659
quote:
Lucius vuurwerkleverancier voor selectie
Na afloop liet Danny Buijs weten dat aanvoerder Lucius zijn bijnaam Boem-Boem eer aan heeft gedaan. Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft hij de gehele selectie pakketjes vuurwerk geleverd voor de jaarwisseling, zo liet Buijs weten.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:12:55 #102
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_44842693
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:53 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zie het al. Máar 22.
Zwaarder geschut komt morgen (doorgelonte project)
pi_44842747
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Zwaarder geschut komt morgen (doorgelonte project)
Waar in Dokkum steek je die rotzooi af?
pi_44843165
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag weer leuk bezig geweest

Ik vond vanavond een flesje die iets meer dan half vol gevult was met drinken
[adhd verhaal]
Dude.
Nou, leuk dat je daar zo blij om kan zijn.

Maar laat dat filmen maar, dat boeit echt niemand.
pi_44843381
Enige wat ik heb (of samen met mijn vrienden) is 10kg carbid en 14400 babypijltjes (100 pakjes dus).

Carbid is om lekker carbid te schieten (nitraatjes zijn kinderspel, knalt toch niet man)
En die 14400 pijltjes is om dit te doen wat wij 2 jaar geleden ook al hebben gedaan, geeft erg leuk effect.

http://www.youtube.com/watch?v=Q8FItVpmNM4

Rest van die troep hoef ik niet meer hoor, kom op zeg 1000 rotjes afsteken in die kou. Ben ik al 6 jaar overheen gegroeid .
pi_44843480
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag weer leuk bezig geweest

Ik vond vanavond een flesje die iets meer dan half vol gevult was met drinken
Mijn maat beweerde dat hij die met een rotje kon opblazen dus hij proberen maar dat flesje bleef mooi rechtop staat
Dus ik dan maar met een nitraat, en komt hij aan dat een nitraat dan ook niet lukt nou daar komen we achter dus ik de nitraat aansteken, in het flesje gedaan, weg rennen en BAM, in 1X weg wat een kracht
We zijn terug gelopen, het drinken was letter enkele meters verweg geknalt, het flesje zelf knalde in de bosjes wat je natuurlijk amper ziet ook al hadden we licht, het ging zo snel. Het flesje is letter door de kracht door midden geblazen, dat niet alleen, het werdt ook nog eens uitgerekt, het leek net als of het gesmolten was, damn was wel een super mooi gezicht. Heb wel enorm veel spijt dat ik dit niet heb gefilmt, want ja, 1 KM terug lopen om de camera te halen doe je niet zomaar want je krijgt zo'n kick om het te doen, maar dit hadden we niet verwacht morgen even paar flesjes kopen natuurlijk wel opdrinken water erin doen en lache maar natuurlijk wordt het ook gefilmt
Rondvliegend glas gaan filmen, levensgevaarlijk .
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:41:31 #107
34663 SpeedyGJ
pi_44843683
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef frenkck het volgende:
Enige wat ik heb (of samen met mijn vrienden) is 10kg carbid en 14400 babypijltjes (100 pakjes dus).

Carbid is om lekker carbid te schieten (nitraatjes zijn kinderspel, knalt toch niet man)
En die 14400 pijltjes is om dit te doen wat wij 2 jaar geleden ook al hebben gedaan, geeft erg leuk effect.

Rest van die troep hoef ik niet meer hoor, kom op zeg 1000 rotjes afsteken in die kou. Ben ik al 6 jaar overheen gegroeid .
Gaaf filmpje hoe heb je dit gedaan?
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef frenkck het volgende:

[..]

Rondvliegend glas gaan filmen, levensgevaarlijk .
Heb het wel over plasticflesjes
pi_44843915
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Gaaf filmpje hoe heb je dit gedaan?
[..]

Heb het wel over plasticflesjes
Eigenlijk is het heel simpel, je neemt een grote plaat dus zorgt voor een houten ondergrond van 1 bij 1 meter. Timmer je er wat zijschotjes tegenaan zodat je een bak krijgt. Dan in elke hoek 4 houtjes omhoog en dan weer van alle hoekpunten een dun latje hout maken. Onderop leg je handdoeken want die doordrenk je even van te voren met benzine oid (in het filmpje was brandspiritus en dat fikt niet zo best). Bovenop die latjes die aan de zijkanten van de bak zitten, span je gaas ter hoogte van het kruithulsje van het pijltje. Je kan het beste rechthoekig groot gaas nemen (zo'n 5 bij 10 cm ofzo) want daar past 1 pakje van 144 precies in. Dat scheelt veel tijd. Je hebt dan zo'n 100 vakjes nodig ofzo, dus kan je zo uitrekenen.

Dan dus van te voren even tussen de pijltjes door die handdoek nat maken en aansteken.

Werkte bij ons bets wel goed, al waren we wel 5 minuten aan het kloten om het goed aan te krijgen door de brandspiritus (fikt slecht). Maar er bleven bijna geen pijltjes over en alles ging best wel tegelijk. Was wel ziekelijk effect, in het echt nog veeel mooier .

Dit jaar komt er wel weer een filmpje, maar als al die pijltjes erin zitten ziet het er wel ziekelijk uit gewoon 1 vierkante meter aan babypijltjes.

We hebben hem dit jaar ook op 4 pootjes gezet, zodat hij beetje boven de grond staat en luchtgaten onderin gemaakt. denk dat hij dit jaar een stuk beter zal branden en dat het nog beter tegelijk aan gaat.
pi_44844032
Asian Thunders zijn uitgebreid dit jaar
Plaats van 8, Kreeg ik een pakje waar er 10 in zaten

Hopen dat de 3 (of 4?) pakken die ik bestelt ook 10 per pakje zijn

-Edit- Voor de zelfde prijs natuurlijk

[ Bericht 14% gewijzigd door Lampje_NL op 29-12-2006 23:59:14 (info erbij) ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:02:05 #110
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44844348
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:48 schreef frenkck het volgende:

[..]

Eigenlijk is het heel simpel, je neemt een grote plaat dus zorgt voor een houten ondergrond van 1 bij 1 meter. Timmer je er wat zijschotjes tegenaan zodat je een bak krijgt. Dan in elke hoek 4 houtjes omhoog en dan weer van alle hoekpunten een dun latje hout maken. Onderop leg je handdoeken want die doordrenk je even van te voren met benzine oid (in het filmpje was brandspiritus en dat fikt niet zo best). Bovenop die latjes die aan de zijkanten van de bak zitten, span je gaas ter hoogte van het kruithulsje van het pijltje. Je kan het beste rechthoekig groot gaas nemen (zo'n 5 bij 10 cm ofzo) want daar past 1 pakje van 144 precies in. Dat scheelt veel tijd. Je hebt dan zo'n 100 vakjes nodig ofzo, dus kan je zo uitrekenen.

Dan dus van te voren even tussen de pijltjes door die handdoek nat maken en aansteken.

Werkte bij ons bets wel goed, al waren we wel 5 minuten aan het kloten om het goed aan te krijgen door de brandspiritus (fikt slecht). Maar er bleven bijna geen pijltjes over en alles ging best wel tegelijk. Was wel ziekelijk effect, in het echt nog veeel mooier .

Dit jaar komt er wel weer een filmpje, maar als al die pijltjes erin zitten ziet het er wel ziekelijk uit gewoon 1 vierkante meter aan babypijltjes.

We hebben hem dit jaar ook op 4 pootjes gezet, zodat hij beetje boven de grond staat en luchtgaten onderin gemaakt. denk dat hij dit jaar een stuk beter zal branden en dat het nog beter tegelijk aan gaat.
No offense hoor... maar als je dit in een woonwijk doet ben je op zich nog best ziek bezig... veel pijltjes vliegen horizontaal weg, dat kan levensgevaarlijk zijn. 1 pijltje in je oog en ....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:06:53 #111
34663 SpeedyGJ
pi_44844528
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:48 schreef frenkck het volgende:

[..]

Aha oke thnx
pi_44844783
Vandaag (Zaterdag) Ophalen over 14 uur
Morgen knalluhhhhhhhhhh
pi_44844820
Ja idd dit deed ik vroeger en er zo over vertellen als een klein kind ook
pi_44844901
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

No offense hoor... maar als je dit in een woonwijk doet ben je op zich nog best ziek bezig... veel pijltjes vliegen horizontaal weg, dat kan levensgevaarlijk zijn. 1 pijltje in je oog en ....
Dat gaat wel goed hoor, we doen het in een buitengebied. Bovendien zijn alle pijltjes recht omhoog gericht door het gaas wat erin gespannen is. Hierdoor vliegen er heel weinig pijltjes horizontaal.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:28:37 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44845153
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dat gaat wel goed hoor, we doen het in een buitengebied. Bovendien zijn alle pijltjes recht omhoog gericht door het gaas wat erin gespannen is. Hierdoor vliegen er heel weinig pijltjes horizontaal.
Ok... toch... veiligheid voor alles.. ik zou het niet op mn geweten willen hebben als mijn buurmeisje een vuurpijl in dr oog krijgt door mij
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_44845409

Deze pot heb ik vandaag nog ff gekocht. Iemand ervaring ermee?

Hier alle legale pijlen die ik heb. Heb de lontbeschermers er vast afgehaald en ze in een grote tas gedaan, zodat dat zondag niet meer hoeft Niet echt duidelijke foto, maar ik zat dan ook met de camera in de tas.

Zal morgen of zondag een foto maken met alles wat ik heb. (inc. de pijlen duidelijk erop)
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:38:55 #117
34663 SpeedyGJ
pi_44845466
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[afbeelding]

Deze pot heb ik vandaag nog ff gekocht. Iemand ervaring ermee?

[afbeelding]

Hier alle legale pijlen die ik heb. Heb de lontbeschermers er vast afgehaald en ze in een grote tas gedaan, zodat dat zondag niet meer hoeft Niet echt duidelijke foto, maar ik zat dan ook met de camera in de tas.

Zal morgen of zondag een foto maken met alles wat ik heb. (inc. de pijlen duidelijk erop)
Ben ik blij dat ik niet bij jou in de buurt woon pijlen met windkracht 7, dat kan nog wel eens gevaarlijk worden over die pot heb ik verder geen ervaring mee.
pi_44845598
Zal wel wat meevallen met die pijlen
pi_44845704
En met die windkracht ook wel

Zon % 30
Kans op neerslag 50
max temp 8
max temp 10
wind richting ZW
windkracht 5
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:53:23 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44845933
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Lampje_NL het volgende:

Zon % 30
Kans op neerslag 50
max temp 8
max temp 10
wind richting ZW
windkracht 5
uhm... ik zou niet aan SpeedyGJ en mijn visie twijfelen... Speedy en ik zijn beide weeramateur, bovendien studeer ik er ook voor (meteorologie). Windkracht 5 a 6 is op zichzelf niet voldoende om voor gevaarlijke situaties te zorgen... maar vergeet niet dat we te maken hebben met stevige buien.. ik zal niet in details treden, maar het is aannemelijk dat we rond de jaarwisseling te maken krijgen met windstoten tot zo'n 80 km/u. Dat is echt niet misselijk hoor.... ik zal kijken of ik zondagmiddag ergens nog een verwachting kan plaatsen met de laatste uitvoer.

En tussen aanhalingstekens, de nacht van zaterdag op zondag kunnen we nog meer dan dit verwachten, waarschijnlijk met name in het NW van het land, windstoten boven 100km/u en windkracht 9 a 10 mogelijk.... het draait allemaal om details, maar de potentie is er
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:54:49 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44845980
zo vanmiddag ff wat pijlen en een rocketbox van 200 shots gekocht, ik hoop dat het weer een beetje goed blijft, maar als ik die amateurs zo hoor
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:59:25 #122
34663 SpeedyGJ
pi_44846098
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Lampje_NL het volgende:

Zon % 30
Kans op neerslag 50
max temp 8
max temp 10
wind richting ZW
windkracht 5
Je moet wel weten dat die windkracht gemiddeld over het land is, maar tijdens buien kan het toch wel wat veller uitpakken, vooral in het binnenland. De pijlen die hij heeft lijken mij redelijk licht, en al mochten ze mooi de lucht ingaan, de boeket die eruit knalt verwaait meteen waardoor de lol er dan alsnog eraf is. Je kan dan beter een knalpijl de lucht inschieten.
pi_44846265
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:59 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Je moet wel weten dat die windkracht gemiddeld over het land is, maar tijdens buien kan het toch wel wat veller uitpakken, vooral in het binnenland. De pijlen die hij heeft lijken mij redelijk licht, en al mochten ze mooi de lucht ingaan, de boeket die eruit knalt verwaait meteen waardoor de lol er dan alsnog eraf is. Je kan dan beter een knalpijl de lucht inschieten.
30 en 40 grams pijlen.

edit: oh je bedoelt waarschijnlijk het bruto gewicht. Ze zijn niet zo zwaar nee.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:14:06 #124
34663 SpeedyGJ
pi_44846519
Wel zonde zeg als je die met oud en nieuw gaat opknallen als het hier niet te doen is dan berg ik het goed op voor volgend jaar
pi_44846644
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef frenkck het volgende:

Zoiets zou je eigenlijk eens voor de gein met lawinepijlen moeten maken
Of met mooie sierpijlen, lijkt me wel gaaf om te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')