Sorry dat ik een camera met 8 megapixel heb.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2.816 x 2.112 pixels
Dat kon niet wat kleiner?
Ik denk dat het gewoon door gehad, hoe dan ook. En anders steek je je potten toch onder een garage af.quote:
Ja, het gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon door gehad, hoe dan ook. En anders steek je je potten toch onder een garage af.
Vorig jaar zouden we met oud en nieuw ook echt kutweer krijgen maar dat is toen ook niet door gegaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen, dat er best een situatie kan voorkomen waarbij vuurwerk afsteken gewoon niet te doen is, maar schijnbaar is dat nog nooit gebeurd!
inderdaad. Gisteren op rtl weer voorspelde ze dat het rond de jaarwisseling niet zou regenen maar lokaal kan het natuurlijk verschillen. Wel zal het bijna zeker gaan waaien, windkracht 7 ongeveer. Dat is toch wel hardquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Vorig jaar zouden we met oud en nieuw ook echt kutweer krijgen maar dat is toen ook niet door gegaan.
Windkracht 7 aan zee... 5 tot 6 in het binnenland... maar dat baart me geen zorgen. Een constante wind is niet erg, daar kan je op berekend zijn, maar indien het regent zijn er flinke windstoten (sommige plekken tot 100km/u) mogelijk. Om in te gaan op waarom dat zo zou zijn is te veel voor dit topic, maar feit is dat als het uitkomt het mijns inziens niet verantwoord is om vuurwerk af te steken. Vuurpijlen, maar ook potten kunnen dan de verkeerde kant op gaan met alle gevolgen van dien (zeker in een woonwijk, waar alles dicht op elkaar staat)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
inderdaad. Gisteren op rtl weer voorspelde ze dat het rond de jaarwisseling niet zou regenen maar lokaal kan het natuurlijk verschillen. Wel zal het bijna zeker gaan waaien, windkracht 7 ongeveer. Dat is toch wel hard
wat een kankerjostiquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Een wondertol:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8083742939252943176&hl=nl
Behoorlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
wat een kankerjosti
moest je er zelf om lachen?
Ik heb hem ook, alleen ik heb nog een paar busjes gas liggen dus kan ze zo bijvullenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef jakkop het volgende:
Even een tip: Die aansteker waar ik het over had, NIET KOPEN! Hij is nu al leeg/op.![]()
Jep ik heb deze staanquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:26 schreef Qunix het volgende:
Iemand hier die trouwens zo'n 500grams cake heeft gekocht?
Dies nice, maar dit zijn er zeker twee naast elkaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:09 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jep ik heb deze staan
http://www.vuurwerkfilmpj(...)5line15_metallic.wmv
[afbeelding]
Nee, het is er eentje. Hij schiet 15 x 15 rijen tegelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:13 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dies nice, maar dit zijn er zeker twee naast elkaar?
Ik zag hem vanochtend in de winkel, wat een groot ding, zeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:28 schreef Lampje_NL het volgende:
75 euro Fvivif
Heb je hem al gezien ? filmpje/in rl ?
Ik heb hem bij een demo gezien, En ik kan je zeggen hij is vet maar voor die prijs nam ik hem niet mee
Is dat ongeveer hetzelfde als shocks?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:51 schreef fvivif het volgende:
En natuurlijk nog een zooi kloot vuurwerk ik maak nog wel een foto.
Edit : hier alvast een foto van de asian thunder.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef NrSiX het volgende:
tvp
Ik heb geen idee wat schocks zijn, maar die asiantunder zijn gewoon single shot dingen er zijn er 8 verschillende van.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfde als shocks?
Daar ga ik ook nog een boel van halen...
en nog ff wat knalpijltjes, dan heb ik het wel weer gehad
Ja, zijn allemaal ong zelfde. (Thunderkings, Asian Thunders, Shocks, Knock Out ed.)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Jaloersquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:51 schreef fvivif het volgende:
En natuurlijk nog een zooi kloot vuurwerk ik maak nog wel een foto.
Edit : hier alvast een foto van de asian thunder.
[afbeelding]
Jep ongeveer hetzelfde, je hebt ook nog Thunder Kings.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
En als een pot verkeerd afgaat kun je altijd de winkel aanklagen en anders niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef luidspreker het volgende:
Wopper1, ik deel je mening. Is veel uitgebreider en langer
Waarom Diamond? Omdat ik gewoon geen zin heb in gekloot met importeren of via via handelen. En ja, ik betaal met diamond (te) veel voor de kwaliteit die je krijgt, maar ik wil gewoon zeker weten dat het vuurwerk wat ik aansteek het goed doet :-). En dat het niet zo lang duurt neem ik maar voor lief.
ps. voor de kenners. Die diamonds kun je gewoon aansteken of moet je nog die rode laag ervan halen van boven..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef Zebbie het volgende:
Gewoon wat klein grut gehaald, maar wel leuk om je een dag mee te vermaken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn wel heel erg veel pijltjes e.d.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef Zebbie het volgende:
Gewoon wat klein grut gehaald, maar wel leuk om je een dag mee te vermaken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zomaar hard waaien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Las net op internet dat het met oud en nieuw hard gaat waaien
Ja, dat is het aantal wat daar op de foto staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef RijstNatie het volgende:
Vroeger haalde ik ook altijd voor 100gulden die kleine troep
had wel eens 15 sloffen kanonslagen gehaald, wat deed mn duim zeer zeg
Omg, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag weer leuk bezig geweest
Ik vond vanavond een flesje die iets meer dan half vol gevult was met drinken![]()
Mijn maat beweerde dat hij die met een rotje kon opblazendus hij proberen maar dat flesje bleef mooi rechtop staat
Dus ik dan maar met een nitraat, en komt hij aan dat een nitraat dan ook niet luktnou daar komen we achter
dus ik de nitraat aansteken, in het flesje gedaan, weg rennen en BAM, in 1X weg
wat een kracht
![]()
We zijn terug gelopen, het drinken was letter enkele meters verweg geknalt, het flesje zelf knalde in de bosjes wat je natuurlijk amper zietook al hadden we licht, het ging zo snel. Het flesje is letter door de kracht door midden geblazen, dat niet alleen, het werdt ook nog eens uitgerekt, het leek net als of het gesmolten was, damn
was wel een super mooi gezicht. Heb wel enorm veel spijt dat ik dit niet heb gefilmt, want ja, 1 KM terug lopen om de camera te halen doe je niet zomaar
want je krijgt zo'n kick om het te doen, maar dit hadden we niet verwacht
morgen even paar flesjes kopen
natuurlijk wel opdrinken
water erin doen en lache maar
natuurlijk wordt het ook gefilmt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |