alsof ze weten welke platen ze draaienquote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia en Nena kunnen nog beter draaien dan Bart en Brain, tenminste hebben die een betere platenkeuze om te beginnen.....![]()
Misschien als side-chick jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef Fikkert het volgende:
[..]
alsof ze weten welke platen ze draaien, ze hebben niet eens een koptelefoon dus ze doen maar wat, maar ze vinden het blijkbaar wel leuk dus dan is het alleen oefenen. kunnen ze leuk een muziekprogramma gaan maken
![]()
Niet bij naam nee, maar ze horen toch wat ze draaien.....beter dan die Urban-Club troep van laatste keer van die Suri'squote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef Fikkert het volgende:
[..]
alsof ze weten welke platen ze draaien, ze hebben niet eens een koptelefoon dus ze doen maar wat, maar ze vinden het blijkbaar wel leuk dus dan is het alleen oefenen. kunnen ze leuk een muziekprogramma gaan maken
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef Black_king het volgende:
Natasia en Nathanael praten over Brian.....
Bart blijft langerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef 2live het volgende:
wat blijft lesley lang
En er nog een moeder bij halen ook.......quote:Op donderdag 28 december 2006 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn moeder is het daar niet mee eens
Over wie ging het?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Politieagentje Brian : Wie heeft er keukendienst ? zeur ...zeik ....bemoei
Natasia "Ik heb haar vamiddag geholpen" (wel aardig)
Brian : Ben je gek ?! niet doen, vooral bij haar niet !! (kinderachtige zak)![]()
Over de keukendienst, er staat wat afwas geloof ik.....maar die meiden zijn even met die draaitafels aan het klooien......kan hij niet hebben natuurlijk.....quote:
nou, natasia heeft er net ook al over lopen zeuren..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Politieagentje Brian : Wie heeft er keukendienst ? zeur ...zeik ....bemoei
Natasia "Ik heb haar vamiddag geholpen" (wel aardig)
Brian : Ben je gek ?! niet doen, vooral bij haar niet !! (kinderachtige zak)![]()
Ik was benieuwd WIE er dan keukendienst had?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Over de keukendienst, er staat wat afwas geloof ik.....maar die meiden zijn even met die draaitafels aan het klooien......kan hij niet hebben natuurlijk.....![]()
Precies wat je zegt.....zeuren....de twee zeurders in huisquote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, natasia heeft er net ook al over lopen zeuren..
zoals ze reageren, lijkt mij sylquote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik was benieuwd WIE er dan keukendienst had?
Jammer dat ze zo weer gaan tv kijken, altijd zo heerlijk saai...
Was gisteren, als ze dat aangevraagd hadden, het lukte niet om iedereen te overtuigen, dus is er niets aangevraagd.....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry ik zal wel stom zijn...
maar geen ontslag ronde vandaag?
of is dat pas volgende week?
is door niemand aangevraagd, dus deze maand nietquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand?
En ik dacht dat ze meteen Nathanael en Huub er weer uit wilden hebben ?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef 2live het volgende:
[..]
is door niemand aangevraagd, dus deze maand niet
zelfs daar konden ze het niet over eens wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze meteen Nathanael en Huub er weer uit wilden hebben ?
Tja wat moet hij anders. Zijn aanwezigheid brengt wel het slechtste bij hun naar boven, ze laten zich errug kennen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub zo blijft proberen te socializen met die assholes...
Beetje sneu...
Dit was gewoon de redactie zijn bedoeling.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Bart ook gelijk weer toen NL terug kwam van buiten met Huub: lacherig 'was het gezellig?' Bah zeg.
Willen ze weer ruzie in de tent.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Met oud en nieuw krijgt iemand een kwartier telefoon tijd, ze moeten weer unaniem stemmen.
Idd, dit gaat niet werken en 15min bellen is ook weer niet zo bijzonder (en dan nog afvragen of je erdoorheen komt als je naar een mobiel wilt bellen rond dat tijdstip)quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Willen ze weer ruzie in de tent.
Hadden ze gisteren niet moeten komen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |