quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef Black_king het volgende:Bart : "Hoe kan ik mezelf zo onpopulair maken dat ze mij eruitstemmen?"
Je bent al goed bezig zo, Bart....
Hij denk werkelijk dat hij moeite moet doen om onpopulair te worden.....
Natasia is weer met vreten bezig.....kan dat mens nou aan niks anders denken? Een normaal mens gaat meteen wat doen of zo, maar Miss Piggy hangt meteen weer met haar nek om de deur van de Koelkast......wedden dat ze zo weer 108 kilo weegt buiten de Gouden Kooi ?
Ik las dit op een site :
Bekende over Natasia:
'Toevallig ken ik Natasia omdat ze bij me in de buurt heeft gewoond. Laat ik het zo zeggen het is geen actrice, maar een uitkeringstrekker die in haar leven nog nooit gewerkt heeft, altijd met zichzelf bezig tot diep in de nacht uitgaan en een vechtersbaas, zocht overal wat achter, en schold mensen uit die voor haar klaar stonden, maar later het aard van het beestje door hadden. Helaas in die buurt is het doorspekt met dat soort aso's ik zou er geen ruchtbaarheid meer aangeven, die mensen en helaas ook die kinderen, zijn er nou eenmaal in de wereld.'
Uitspraken
Natasia laat weten dat zij het geld niet nodig heeft: “Ik heb het altijd in mijn eentje gered. Wel gun ik het Brian. Er zijn namelijk zo veel donkere vrouwen die hun kind alleen opvoeden en ik weet hoe zwaar zijn moeder het heeft gehad.”
In de afgelopen jaren is ze al zo'n 32 kilo afgevallen. Ze wil nooit meer 108 kilo wegen: "Ik zag er net uit als een tonnetje!"
Tegen Nena: 'Ik neem het jou niet kwalijk dat je bent zoals je bent'.
Over Sylvia:
Laat ik maar de wijste zijn en haar negeren.
Ze komt in mijn groep, mijn domein. Twee kapiteins op een schip werkt niet.
Tegen Angelique: Als er iemand is in het huis die je begrijpt, dan ben ik het wel
Ik heb buikspieren, echt, alleen zie je ze niet
Ik voel me nu nog belangrijker dan ik eigenlijk al ben