Bart heeft een klein neusjequote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef Black_king het volgende:
Die nase toch ?
Uit het grote prive jaaroverzicht ?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:00 schreef Black_king het volgende:
Natas gaat zo weer voorlezen......
Wij snappen elkaarquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vraagt die Natasia nu gewoon of die kids 2 knuffels voor haar willen meenemen uit het Dolfinarium...
![]()
Zwemmen met dolfijnen is goed tegen stressquote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vraagt die Natasia nu gewoon of die kids 2 knuffels voor haar willen meenemen uit het Dolfinarium...
![]()
nammequote:Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena aka Neem-me
Als je me gek noemt duurt een jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Ben er echt kapot stuk vanquote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je gek, is nu even maar morgen of overmorgen niet meer hoor
Maar haar borstjes zijn zo kleinquote:
tja,.. maar wel nep !!!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar haar borstjes zijn zo klein
Braakquote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is toch gewoon BURP
Ja maar het zijn echt siliconenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar haar borstjes zijn zo klein
Yup, ik ga zo maar een goed TV-programma kijken.....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
on topic: Ik zie een Braak en een paard en een slesley. Ik zie een Naaistia voorlezend aan een vissekom
Begint het om 19.30 ?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yup, ik ga zo maar een goed TV-programma kijken.....![]()
Tja, zal toch een beetje naief zijn om kijkcijfers te winnen bij de kleintjes. kankerhoerig gedoe. 1 camera is toch voldoende voor die rommel.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef Gigageil het volgende:
Ik snap echt niet dat DGK-redactie dit gelul toestaat van die tuthola met haar koters......als er iets nergens op slaat is dit het wel, en dat elke dag weer aan.....![]()
Ja graag!!!!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
WE moeten echt weer ontopic
Ach; vergeleken bij BB-6 is het de hemel op aarde....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Het is vandaag weer knap saai.
Dat geroddel over ilona en Huub komt me ook alweer de oren uit.
Dat voorlezen is ook niks aan en straks moeten we weer kijken hoe ze traint en als klapstuk de roddelende heren weer.
Het word zo voorspelbaar en dat is jammer.
Hij denk werkelijk dat hij moeite moet doen om onpopulair te worden.....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef Black_king het volgende:
Bart : "Hoe kan ik mezelf zo onpopulair maken dat ze mij eruitstemmen?"
Je bent al goed bezig zo, Bart....
Kunen we het tafreeltje Bert/Sleslie aan toevoegen. Wordt tijd dat ze haar ontslag naar buiten brengen!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Het is vandaag weer knap saai.
Dat geroddel over ilona en Huub komt me ook alweer de oren uit.
Dat voorlezen is ook niks aan en straks moeten we weer kijken hoe ze traint en als klapstuk de roddelende heren weer.
Het word zo voorspelbaar en dat is jammer.
Daar had je tenminste elke week de stemming en de exit.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ach; vergeleken bij BB-6 is het de hemel op aarde....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |