Ze hebben misschien een BMW van de bank of te wel geleend?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Wat een sukkels trouwens, die in dikke BMW's naar de voedselbanken en de sociale dienst rijden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze hebben misschien een BMW van de bank of te wel geleend?
Misschien moet je eens een goedkoper internetabonnement nemenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef Alcarin het volgende:
Ik koop geen vuurwerk.
Ik koop ook geen sinterklaaszooi.
Ik koop ook al geen kerstzooi.
Ik heb geen breedbeeldtv. Sterker nog, ik heb niet eens een gewone tv.
En ik heb ook al geen piercings en bontkragen!
En toch heb ik weinig geld, hoe kan dat nou?![]()
Kijk, dat is natuurlijk geen optie! Internet is geen luxe, maar bittere noodzaak.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een goedkoper internetabonnement nemen
Heb je zeker nodig voor je werkquote:Op donderdag 28 december 2006 18:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Kijk, dat is natuurlijk geen optie! Internet is geen luxe, maar bittere noodzaak.
Voor mn studie ja.quote:
Niet iedereen heeft internetquote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
Jawant iedereen in nederland heeft dat he
Sterker: In België wordt het als basisbehoefte beschouwd. Soort van recht op informatie.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Kijk, dat is natuurlijk geen optie! Internet is geen luxe, maar bittere noodzaak.
Bij mij ligt ie als je niks meer hebt en niks meer kan lenen ...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Voor mn studie ja.![]()
Maar even serieus: waar ligt die armoedegrens nou eigenlijk? Iedereen heeft het er over, maar niemand noemt bedragen..?
Ga het vergelijken met Polen of Roemenië en je hoort niemand meer zeiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Voor mn studie ja.![]()
Maar even serieus: waar ligt die armoedegrens nou eigenlijk? Iedereen heeft het er over, maar niemand noemt bedragen..?
Recht van informatie die soms niet waar isquote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sterker: In België wordt het als basisbehoefte beschouwd. Soort van recht op informatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |