abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44948289
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al
Daarom probeer ik bij alles dezelfde nickname en wachtwoord, weet ik zeker dat ik deze niet vergeet of je gebruikt ff pen en papier is echt een goede uitvinding
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:48:15 #202
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44948369
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms

Oh yes i did!
pi_44949437
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd. De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)

Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?

btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing. heb er zalf voor gekregen.
pi_44949516
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms

dat krijg ik nu ook te zien kan zijn dat ik met dit account via firefox ben ingelogd
pi_44952790
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef berney het volgende:
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd. De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)

Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?

btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing. heb er zalf voor gekregen.
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen )

Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
pi_44952883
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen )
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven

Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..

[ Bericht 16% gewijzigd door Marvellous op 02-01-2007 21:06:42 ]
pi_44953385
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven

Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
thanks, het is geen onwil om te zoeken ofzo hoor, maar ik keek bij de decoraties naar luxaflexen.
pi_44953593
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
Van een ander ja,
pi_44963322
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:30:53 #210
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44964713
even een terugvindpost
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44964973
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:

[..]

[afbeelding]

, klopt, heb even terug gezocht, en die had ik inderdaad gedownload, alleen als ik ze uitpak staan ze als .iff bestanden Vandaar dat ze dus niet in mijn spel staan

En bedankt voor de link van de luxaflexen
pi_44965173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Canisfire het volgende:
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Nu ik heb mijn vuilnisbak eruit geknikkert, ik gebruik nu deze hieronder heb je ook geen last meer van boze minnaars of vrienden die de vuilnisbak omgooien.

Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat

http://www.simwardrobe.com/ bij de Home Life Improvements kun je deze vinden
pi_44966484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef thewitch het volgende:

Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolf Vampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk
pi_44966843
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Purky het volgende:

[..]

Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolf Vampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk
Nu ik begin al bevriend te raken met wolfie, ook zijn mijn sims al vampiers geworden. De sims ontmoeten die graaf altijd in een kleding shop en eenmaal aan de praat kreeg ik de graaf later op bezoek en voordat ik het in de gaten had was mijn vrouwelijke sim gebeten.
pi_44967142
Ik wil deze graag in mijn spel doen bij the carnival, maar nu kan ik hem nergens meer vinden

Ik heb deze hier weg http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=157181 wie weet waar ik hem kan vinden in welke map moet ik kijken

pi_44968474
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:30 schreef avotar het volgende:
even een terugvindpost
Wel met een screen he.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:58:11 #217
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44973076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef berney het volgende:

[..]

Wel met een screen he.
zodra ik doorheb hoe ik ze uit het fotoalbum kan krijgen, komt dat goed
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44974083
btw die robots die moet je zelf maken met open for business ?
Dus toch wel met dat speelgoed robot maakding ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:37:05 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_44974396
Ja, inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44976003
http://www.parsimonious.org Mag deze in de op?

[ Bericht 35% gewijzigd door Canisfire op 03-01-2007 16:32:33 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44976463
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
pi_44976537
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Ja het handige is ook nog de mesh zit altijd bij de download in dus geen moeilijk gedoe over meshes ergens anders vandaan plukken.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44979529
Jep, die site is goehoed. Heb me daar ook wel eens uren vermaakt
pi_44979956
quote:
Heb ik in vorige deel ook gevraagd.

Het verbaasde mij zeer dat die er niet bij stond nog.

Ook zou ik graag een scheiding willen van paysite en gratis downloadsites
pi_44980031
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Ikke ook, omdat ik zo dom was met uninstalleren de download map niet te backuppen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:28:34 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_44980046
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44980076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
Wil ik eventueel wel doen.
pi_44980122
tvp
pi_44980259
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef berney het volgende:

[..]

Wil ik eventueel wel doen.
Jeej Berney goeie plan.

Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
pi_44980384
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Jeej Berney goeie plan.

Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.

Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:42:18 #231
81237 releaze
best of both worlds
pi_44980487
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef berney het volgende:

[..]

Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.

Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
pi_44980815
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:42 schreef releaze het volgende:

[..]

ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
Dat is mazzel hebben dan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:00:59 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_44981047
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44981787
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.

ik ben bezig met de linken. krijg alleen niet de linken gekopiet/plakken als ik post.
pi_44981952
zoiets dus,
Als jullie willen kan ik ook nog gaan schiften op skin/kledingsites. de simsiters site krijg ik een heel andere site te zien die heb ik er maar uitgehaald. Graag zonnodig aanvullingen/eventueel correcties.

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Helaene
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims

Elke dag updates

* Reflexsimsforum
* SimsArena

Het plaatje wat in de op buiten de lay-out piept heb ik ietsjes verkleind en staat hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door berney op 03-01-2007 20:00:49 ]
pi_44982094
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef berney het volgende:

[..]

Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ook Ik had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra )
pi_44982152
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ook Ik had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra )
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:16:39 #238
81237 releaze
best of both worlds
pi_44983868
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef berney het volgende:

[..]

Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
pi_44983987
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef releaze het volgende:

[..]

Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
Geeft niks hoor.

Ik bankier zelf ook dus dat is niet de reden. hij vindt het gewoon onbetrouwbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door berney op 03-01-2007 21:10:44 ]
pi_44995174
Laat hem dan eens eindelijk uit de goot kruipen... paypal is de goedkoopste, betrouwbaarste en snelste manier om geld via internet over te maken.
"van horen zeggen" telt niet aangezien ze op TV nog altijd de grootste bullshit over games en internet verkondigen en mensen nogal de neiging hebben hun "horrorverhalen" flink aan te dikken. PayPal is net zo veilig zoniet veiliger dan een CC nummer over het internet invoeren.
*piep*
pi_44996524
Ey kan iemand mij even wat vertellen?
Ik ben maar weer eens helemaal overnieuw begonnen met een nieuwe buurt.
Ik heb twee broers bij elkaar gedownload geknipt en geplakt.
Maar nu heeft een van de twee de kennis wens.
Nu heb ik twee vragen 1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
2: Mijn sim wil graag een geest zien nu heb ik zijn broer zijn beste vriend in huis genomen en laten sterven om vervolgens de grafsteen in het tuinhuisje te zetten maar er komt maar geen geest.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:19:03 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_44997102
Alleen de rare ogen. Ik heb geen idee hoe je geesten op kan roepen, maar in het huis van Christiaan is die vrouw (Cora ofzo) wel als Geest aanwezig. Zorg dat je thuis komt bij Christiaan tijdens het avonduur enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:52:46 #243
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44997310
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Whatever I want.
pi_44997764
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef PeRi het volgende:
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Geweldig, scheelt me weer een loopje naar fb.
pi_44997827
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 03:51 schreef Canisfire het volgende:
1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
Die honden met lichtgevende ogen tellen natuurlijk maar er zijn er nog een paar die ook als wolf gezien worden door die wens om een wolf te zien.. Vaak van diezelfde grote als degene met lichtgevende ogen maar dan grijs of wit. Maar volgens mij kunnen alleen die met lichtgevende ogen bijten.
pi_44998308
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:07:29 #247
47102 Elvi
miemkwien
pi_44999188
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Purky het volgende:
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2
pi_44999407
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.

Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.

Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.

Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:18:41 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_44999442
Het schijnt dat je dan een bepaald schilderij bij die vogel moet hangen... Geen idee welke eigenlijk omdat ik de vogels en cavia's niet zo boeiend vind
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:25:54 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44999624
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef berney het volgende:
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.

Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.

Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.

Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...

Het is een irritant huisdier.. die katten en zo zie je gewoon als ze honger hebben, maar bij vogels geven ze dat niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')