Daarom probeer ik bij alles dezelfde nickname en wachtwoord, weet ik zeker dat ik deze niet vergeet of je gebruikt ff pen en papierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al![]()
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms
![]()
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef berney het volgende:
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd.De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)
Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?
btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing.heb er zalf voor gekregen.
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen![]()
)
thanks, het is geen onwil om te zoeken ofzo hoor, maar ik keek bij de decoraties naar luxaflexen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Van een ander ja,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Nu ik heb mijn vuilnisbak eruit geknikkert, ik gebruik nu deze hieronder heb je ook geen last meer van boze minnaarsquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Canisfire het volgende:
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef thewitch het volgende:
Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat![]()
Nu ik begin al bevriend te raken met wolfie, ook zijn mijn sims al vampiers geworden. De sims ontmoeten die graaf altijd in een kleding shop en eenmaal aan de praat kreeg ik de graaf later op bezoek en voordat ik het in de gaten had was mijn vrouwelijke sim gebeten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfVampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk![]()
Wel met een screen he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:30 schreef avotar het volgende:
even een terugvindpost
zodra ik doorheb hoe ik ze uit het fotoalbum kan krijgen, komt dat goedquote:
Ja het handige is ook nog de mesh zit altijd bij de download in dus geen moeilijk gedoe over meshes ergens anders vandaan plukken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Heb ik in vorige deel ook gevraagd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef Canisfire het volgende:
http://www.parsimonious.org Mag deze in de op?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke ook, omdat ik zo dom was met uninstalleren de download map niet te backuppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Wil ik eventueel wel doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
Jeej Berneyquote:
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Jeej Berneygoeie plan.
Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.
Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
Dat is mazzel hebben dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookIk had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra
)
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef releaze het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
Geweldig, scheelt me weer een loopje naar fb.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef PeRi het volgende:
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Die honden met lichtgevende ogen tellen natuurlijk maar er zijn er nog een paar die ook als wolf gezien worden door die wens om een wolf te zien.. Vaak van diezelfde grote als degene met lichtgevende ogen maar dan grijs of wit. Maar volgens mij kunnen alleen die met lichtgevende ogen bijten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:51 schreef Canisfire het volgende:
1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Purky het volgende:
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef berney het volgende:
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.
Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.
Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.
Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |