abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44909008
Gelukkig Nieuwjaar!
pi_44909952
. De Sims 2 vind ik echt te tof. Geweldig spel. Enige nadeel is dat je meestal na een halfuurtje spelen geen zin meer hebt. Maar dan nog vind ik het briljant.
tvp!
pi_44910168
Ik wens iedereen een fijn simjaar en een gezond 2007.

Helaas is die voor mij niet zo goed begonnen,

Ik haat vuurwerk nog meer dan ik al deed. stond gewoon in de deuropening toen ik ineens iets "hards" tegen mij aankreeg. Goddank was onze dochter binnen en raakte ïets" mijn hand die in mijn jaszak zat.....ik schrok ervan natuurlijk en in een reflex stootte ik het van me af. gevolg een zwaar gekneusde hand ik zit nog in dubio dokterstwacht of niet......
  maandag 1 januari 2007 @ 10:42:42 #134
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44910174
Ik zou wel effe langsgaan hoor Berney bij de huisartsenpost! Echt doen!

Dat 2007 maar een fijn Sims jaar mag worden .
Whatever I want.
pi_44910317
quote:
Op maandag 1 januari 2007 10:42 schreef PeRi het volgende:
Ik zou wel effe langsgaan hoor Berney bij de huisartsenpost! Echt doen!
Ik zit nog echt te dubben Peri. Het is mijn linkerhand en van mijn wijsvinger vanaf de knokkel zeg maar t/m bovenste vingerkootje . Hij kleurt blauw. kan m nog bewegen en er zit gevoel in.
  maandag 1 januari 2007 @ 11:06:47 #136
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44910329
Gaan! Nu! Gaan. Voor je het weet wordt het nóg erger. Blauw is slecht en is eng, vind ik. En anders ga je maar voor niks !
Whatever I want.
pi_44910581
Peri, ik heb gebeld maar hoef niet te komen. :0 Ze vond het niet accuut genoeg. Ik moest mijn vinger goed koelen en een paar dagen zo aanzien en dan alsnog naar de huisarts zelf gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door berney op 01-01-2007 13:40:49 ]
  maandag 1 januari 2007 @ 11:40:09 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_44910597
Naar de dokter gaan Berney! Straks valt je vinger eraf en kan je niet meer Simmen!

Maar echt serieus; ga nou maar... Waarom zou je niet gaan? Die artsen zijn er niet voor niks
  maandag 1 januari 2007 @ 11:41:05 #139
47102 Elvi
miemkwien
pi_44910614
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
Peri, ik heb gebeld maar hoef niet te komen. :0 Ze vond het niet acuut genoeg. Ik moest mijn vinger goed koelen en een paar dagen zo aanzien en dan alsnog naar de huisarts zelf gaan.
Je maakt zelf toch uit of het acuut is of niet
pi_44910637
Ben het met Peri eens! Een beetje zekerheid kan geen kwaad.

Op een nieuw sim-jaar!
pi_44910665
Berney, wat vervelend voor je Die assistentes vinden het nooit accuut genoeg

Maar goed, allemaal een gelukkig & gezond nieuw jaar

En ik heb m'n 1e sims probleem van 2007 te pakken.. Had dus alle downloads heel mooi in mapjes gezet, maar nu staan er dus nog heel veel package bestanden gewoon los in de download map.. En ik weet zeker dat ik deze daar niet in heb gezet, want gister was het nog niet.. Ook zijn ze er allemaal precies om 20.00 gister avond in gekomen.. Weet iemand hoe dit kan/wat dit is/of ik het gewoon weg kan gooien??
pi_44910694
Jongens echt, het is ook niet accuut. Hij heeft goed geklopt vannacht., zit er nog aan. kan m nog bewegen. morgen op zijn vroegst bel ik de huisarts om effe te laten kijken. Eerder niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door berney op 01-01-2007 13:41:24 ]
pi_44910745
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:51 schreef berney het volgende:
Jongens echt, het is ook niet acuut. Hij heeft goed geklopt vannacht., zit er nog aan. kan m nog bewegen. morgen op zijn vroegst bel ik de huisarts om effe te laten kijken. Eerder niet hoor.
Dus is 't pas accuut als ie er af ligt Haha, nee geintje hoor.. Snap 't wel
pi_44910777
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Dus is 't pas accuut als ie er af ligt Haha, nee geintje hoor.. Snap 't wel
Gelukkig.

Bovendien is het mijn linker wijsvinger en simmen doe ik met mijn rechterhand.

Ondanks het feit dat ik linkshandig ben.
pi_44910786
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:56 schreef berney het volgende:

[..]

Gelukkig.

Bovendien is het mijn linker wijsvinger en simmen doe ik met mijn rechterhand.

Ondanks het feit dat ik linkshandig ben.
Zolang je maar kunt simmen
pi_44910877
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:56 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Zolang je maar kunt simmen
pcies.
pi_44910976
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Dat we in 2007 nog veel meer mooie Simscreenshots, uitbreidingspakketten en Simsdownloads mogen zien/hebben!

En voor mij gelijk ook een nieuwe voornemen: extra geheugen erbij kopen om het eens fatsoenlijk zonder haperen te kunnen spelen!
  maandag 1 januari 2007 @ 13:01:14 #148
47102 Elvi
miemkwien
pi_44911768
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:48 schreef Miepje01 het volgende:
Berney, wat vervelend voor je Die assistentes vinden het nooit accuut genoeg

Maar goed, allemaal een gelukkig & gezond nieuw jaar

En ik heb m'n 1e sims probleem van 2007 te pakken.. Had dus alle downloads heel mooi in mapjes gezet, maar nu staan er dus nog heel veel package bestanden gewoon los in de download map.. En ik weet zeker dat ik deze daar niet in heb gezet, want gister was het nog niet.. Ook zijn ze er allemaal precies om 20.00 gister avond in gekomen.. Weet iemand hoe dit kan/wat dit is/of ik het gewoon weg kan gooien??
Dat zijn de .sims2pack-bestanden die je hebt geïnstalleerd Sims, huizen, en soms ook muren en vloeren worden zo opgeslagen. Als je ze installeerd komen ze in je 'gewone' download-map en niet in die hendig sjieke andere mapjes die je hebt aangemaakt.

Ik irriteer me er ook altijd aan ja Maar ik weet niet wat wat nou is en kan ze ook niet in de goede mapjes zetten... Maar weggooien zou ik dus iig NIET doen
pi_44912616
Mensen voor dat probleem heb ik een map van alles gemaakt en prop de bestanden daarin en schift ze af en toe uit.

Wel een gedoe maar ja.
pi_44914537
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat zijn de .sims2pack-bestanden die je hebt geïnstalleerd Sims, huizen, en soms ook muren en vloeren worden zo opgeslagen. Als je ze installeerd komen ze in je 'gewone' download-map en niet in die hendig sjieke andere mapjes die je hebt aangemaakt.

Ik irriteer me er ook altijd aan ja Maar ik weet niet wat wat nou is en kan ze ook niet in de goede mapjes zetten... Maar weggooien zou ik dus iig NIET doen
Dat heb ik gemerkt ja, dat je ze iig niet moet weg gooien
Had dat even wel gedaan, maar toen was alles zo ongeveer weg Dus alles weer vanuit de prullenbak terug gezet.
pi_44917066
Ik heb goed nieuws.

Alles van de sims geuninstalleerd. Wat ik in mijn hoofd heb.......
Het goede nieuws is, ik kan mijn vinger ietsjes beter bewegen. Ja, morgen bel ik alsnog de dokter.
Het slechte nieuws is, ik ben mijn downloadsmap kwijt of zit die bij de back up van simpe?

ennieway, ik ga wééér eens opnieuw installeren.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:01:48 #152
164423 paufy
love you If you love me :P!
pi_44918859
hay ik ben nieeuw en ik heb alle toptics een beetje door gekeken en ik vind die screens echt leukk ik wou vragen waar jullie die allemaal vandaan hadeen want ik heb wel modthesims2 maar ik wil nog meer.
thank you allemmaal
  maandag 1 januari 2007 @ 20:23:47 #153
81237 releaze
best of both worlds
pi_44923001
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:01 schreef paufy het volgende:
hay ik ben nieeuw en ik heb alle toptics een beetje door gekeken en ik vind die screens echt leukk ik wou vragen waar jullie die allemaal vandaan hadeen want ik heb wel modthesims2 maar ik wil nog meer.
thank you allemmaal
in de op staan een rits links naar websites waar je van kan downloaden
  maandag 1 januari 2007 @ 20:25:18 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_44923045
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef thewitch het volgende:

[..]

Aha troel bin ie dan oak a tukker
Officieel niet, woon er ook niet meer, maar heb er wel zo'n 18 jaar van mijn leven doorgebracht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 januari 2007 @ 20:49:21 #155
164423 paufy
pi_44923791
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:23 schreef releaze het volgende:

[..]

in de op staan een rits links naar websites waar je van kan downloaden
waar staat dat precies dan?
pi_44923851
Openingspost, de eerste post op pagina 1 dus.
  maandag 1 januari 2007 @ 20:52:38 #157
47102 Elvi
miemkwien
pi_44923919
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef paufy het volgende:

[..]

waar staat dat precies dan?
De állereerste post van dit topic op bladzijde 1... Dat hele rijtje... Waar een uitroepteken-plaatje bij staat met de tekst "DOWNLOADSITES" en dan die hele ris met sites...

Nou dat is het dus níet We kunnen je helaas ook niet helpen aan downloadsites want dan moet je eerst het wachtwoord weten van de Sims Secret Fokkers Cave
Sorry
  maandag 1 januari 2007 @ 20:55:11 #158
164423 paufy
pi_44924009
thank you allemaal ik ga wel kijken
  maandag 1 januari 2007 @ 20:55:38 #159
81237 releaze
best of both worlds
pi_44924020
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

De állereerste post van dit topic op bladzijde 1... Dat hele rijtje... Waar een uitroepteken-plaatje bij staat met de tekst "DOWNLOADSITES" en dan die hele ris met sites...

Nou dat is het dus níet We kunnen je helaas ook niet helpen aan downloadsites want dan moet je eerst het wachtwoord weten van de Sims Secret Fokkers Cave
Sorry
Elvi, hallo waarom vertel je dat nou weer aan die n00b? Dat moet en zou binnen de club blijven weet je nog? Je verpest het ook altijd!
  maandag 1 januari 2007 @ 20:56:39 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_44924046
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:55 schreef releaze het volgende:

[..]

Elvi, hallo waarom vertel je dat nou weer aan die n00b? Dat moet en zou binnen de club blijven weet je nog? Je verpest het ook altijd!
Sorry
Mag ik nog wel lid blijven??
  maandag 1 januari 2007 @ 21:03:54 #161
81237 releaze
best of both worlds
pi_44924249
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Sorry
Mag ik nog wel lid blijven??
Jezus ik snap niet dat je dat nou gedaan hebt! Vorige week hadden we het er nog over gehad en was je het er helemaal mee eens! Morgen bij de SSFCvergadering hebben we het er wel WEER over. Dan kijken we wel of we de paswoorden moeten veranderen ofzo.
  maandag 1 januari 2007 @ 21:05:33 #162
81237 releaze
best of both worlds
pi_44924304
En laten we er maar verder over praten via de pm, anders is het voor die niet leden ook weer zo'n 'umm wtf?' moment. Meer kwaad dan goeds zeg ik je.

pi_44924310
De sims maar weer eens geinstaleerd na een halfjaar.|
Wat denk je ? mijn code uit het boekje werkt niet meer en mijn hotmail die ik toen gebruikte is verlopen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 21:07:08 #164
81237 releaze
best of both worlds
pi_44924358
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:05 schreef Canisfire het volgende:
De sims maar weer eens geinstaleerd na een halfjaar.|
Wat denk je ? mijn code uit het boekje werkt niet meer en mijn hotmail die ik toen gebruikte is verlopen.
Dat is vreemd, die codes (als je het over de serial hebt) zouden in princiepe aaaaltijd moeten werken.
pi_44924391
Haha, wat zijn jullie gemeen zeg . Vanuit Friesland iedereen een gelukkig 2007 toegewenst.

Ik ga zo ook maar eens ff een nieuwjaarsfeestje vieren met mn Simmetjes. Zelf leuk feestje gehad, dus dat gun ik ze wel Maar eerst wat van sexysims downloaden hehe...
  maandag 1 januari 2007 @ 21:16:58 #166
81237 releaze
best of both worlds
pi_44924687
Trouwens die carnival, ik heb echt met open mond zitten kijken naar de werkende achtbaan! Echter kreeg ik wel een foutmelding toen ik het kaveltje wilde laden (als je de boolprop cheat niet aanhebt dan zal ie wellicht vastlopen, kweenie) maar ik klikte op reset geloof ik en toen opende hij hem alsnog. Heb mn simmetjes alleen maar laten rollercoasteren, dus weet niet hoe het voor de rest zit
pi_44924987
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:07 schreef releaze het volgende:

[..]

Dat is vreemd, die codes (als je het over de serial hebt) zouden in princiepe aaaaltijd moeten werken.
Nee die code die achter op je boekje staat werkt maar 1 keer om mensen die games downloaden tegen te werken.
Maar zoveel maakt het ook niet uit haal mijn downloads wel van andere sites.
Wat ik me wel afvraag je moet downloads toch in de map downloads zetten ? Maar die zie ik helemaal niet
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44925063
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nee die code die achter op je boekje staat werkt maar 1 keer om mensen die games downloaden tegen te werken.
Nou nee hoor, ik heb mn simspellen al zoooooo vaak opnieuw geinstalleerd en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
pi_44925096
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Nou nee hoor, ik heb mn simspellen al zoooooo vaak opnieuw geinstalleerd en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
Ja ik bedoel niet bij het instaleren maar bij het registeren bij EA.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 21:30:25 #170
81237 releaze
best of both worlds
pi_44925146
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja ik bedoel niet bij het instaleren maar bij het registeren bij EA.
maar je hoeft niet te registreren bij ea, dat heb je immers al gedaan. ik geloof dat je in het sims spel dan je username moet opgeven. (weet niet zeker)
pi_44925204
Ja registreren kan maar 1 keer, maar dat is niet nodig om het spel te kunnen spelen.
pi_44925281
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef releaze het volgende:

[..]

maar je hoeft niet te registreren bij ea, dat heb je immers al gedaan. ik geloof dat je in het sims spel dan je username moet opgeven. (weet niet zeker)
Daar zit het probleem. Ik heb de sims een halfjaar niet gespeeld en ik zit op meer forum's en vroeger gebruikte ik altijd hetzelfde wachtwoord voor alles inclusief msn maar zinds er een keer iemand was die het leuk vond om in een spel op mijn accaunt intebreken zijn al mijn wachtwoorden van veel dingen veranderd. En de msn die ik heb gebruikt voor de ea registratie van de game kan ik dus ook niet gebruiken ik heb nu dan wel een nieuwe ea accaunt maar als ik iets wil downloaden krijg ik de melding er is een probleem je hebt het product nog niet geristreerd.

Nu maakt het me allemaal verder niet uit.
Wat ik wil graag wil weten waar moet ik mijn downloads van andere sites inzetten ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44925348
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Marvellous het volgende:
Ja registreren kan maar 1 keer, maar dat is niet nodig om het spel te kunnen spelen.
Nee ik kan het spel nu ook wel gewoon spelen mijn download map is gewoon nergens te bekennen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44925395
Ik heb het op mn mobiel
pi_44925428
quote:
Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken.
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D.
pi_44925488
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef Marvellous het volgende:

[..]
Dankje wel ik schrok trouwens van de verandering in de comunnity.
Toen het spel net uit was kon je alles gratis downloaden nu is er een soort van donatie systeem bij de meeste sites?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44925608
Er zijn inderdaad sites die donaties vragen voor hun downloads, maar er zijn ook genoeg andere sites die gratis downloads aanbieden. Je moet gewoon ff wat sites afgaan. In de OP staat een lijst met sites waarvan de meeste gratis zijn.
pi_44925630
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef Marvellous het volgende:
Er zijn inderdaad sites die donaties vragen voor hun downloads, maar er zijn ook genoeg andere sites die gratis downloads aanbieden. Je moet gewoon ff wat sites afgaan. In de OP staat een lijst met sites waarvan de meeste gratis zijn.
Dankje was er al mee bezig
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 21:42:36 #179
81237 releaze
best of both worlds
pi_44925637
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Toen het spel net uit was kon je alles gratis downloaden nu is er een soort van donatie systeem bij de meeste sites?
maar er is zoooo verschrikkelijk veel gemaakt ondertussen. het zijn niet alleen meer recolours, maar compleet nieuwe sets, designed from scratch, soms zelfs met custom animation.
pi_44925944
Ik zie het ja. de skins zien er ook veel echter uit gaaf zo als het zich ontwikkeld heeft.
Ik zie dat ik University eigenlijk ook wel moet halen. Ik heb Pets en gaan het maken gekocht omdat ik dacht dat ik dan ook wel de young adults mode zou krijgen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44926067
Zijn er btw ook nog hele skins gratis te krijgen of is het allemaal een paar lippen downloaden bij de ene site en dat cominberen met ogen van de andere site?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 22:00:14 #182
81237 releaze
best of both worlds
pi_44926275
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er btw ook nog hele skins gratis te krijgen of is het allemaal een paar lippen downloaden bij de ene site en dat cominberen met ogen van de andere site?
de meeste skins zijn inclusief lippen en ogen, maar met losse ogen, eyeshadow en lippen kan je gewoon veel meer. Ik heb betaald voor een paar skins die oa ook face-in hadden, nou dat was gewoon verschrikkelijk omdat als je andere lippenstift opdeed of andere ogen of gewoon andere makeup het er niet meer uitzag.
pi_44926415
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Je moest eens weten... In 1999/2000, begon ik met Sims spelen en alles was gewoon gratis. The Sims Resource was een groeiende community, het woordje "subscribe" kwam er niet eens voor. The Well Dressed Sim precies eender. En toen moest je ineens voor die content gaan betalen... Vond ik nogal jammer. Ik weet natuurlijk ook wel dat het maken van zoiets veel tijd in beslag neemt (om over de bandwidth en serverruimte maar te zwijgen), maar het is en blijft custom content voor een spel waar je al voor betaalt. Bovendien kiezen ze er vrijwillig voor om die dingen te maken... Ik vind het gewoon jammer. Ik denk dat een PayPal donatie button toch wel zou werken, mensen die het werk van de maker appreciëren zullen heus wel wat doneren.

Maar gelukkig hebben we modthesims2 nog
pi_44926531
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:04 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Je moest eens weten... In 1999/2000, begon ik met Sims spelen en alles was gewoon gratis. The Sims Resource was een groeiende community, het woordje "subscribe" kwam er niet eens voor. The Well Dressed Sim precies eender. En toen moest je ineens voor die content gaan betalen... Vond ik nogal jammer. Ik weet natuurlijk ook wel dat het maken van zoiets veel tijd in beslag neemt (om over de bandwidth en serverruimte maar te zwijgen), maar het is en blijft custom content voor een spel waar je al voor betaalt. Bovendien kiezen ze er vrijwillig voor om die dingen te maken... Ik vind het gewoon jammer. Ik denk dat een PayPal donatie button toch wel zou werken, mensen die het werk van de maker appreciëren zullen heus wel wat doneren.

Ja erg jammer allemaal.
Ik zie nu trouwens nog een grote verandering een halfjaar terug was het leuk om zo raar mogelijke sims te hebben denk aan groene schubben huid of blauwe alien skins en nu zie ik alleen maar celebrities ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44926553
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:07 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja erg jammer allemaal.
Ik zie nu trouwens nog een grote verandering een halfjaar terug was het leuk om zo raar mogelijke sims te hebben denk aan groene schubben huid of blauwe alien skins en nu zie ik alleen maar celebrities ?
En feeën en emo's/goths
pi_44926649
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En feeën en emo's/goths
Haha ja maar weet iemand hier waar ik gratis blauwe skins kan vinden ?
google is niet je vriend als je blauwe skins sims2 intypt
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 22:11:37 #187
81237 releaze
best of both worlds
pi_44926660
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:04 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

ik vraag het me af hoor. het overgrote gedeelte van de simmers is geloof ik tiener. die doneren wellicht 1 keer in een emo bui, maar niet structureel. en de kosten zijn nou eenmaal structureel. en als je een beetje bekende sims website heb met heel veel traffic, denk ik dat je toch wel in de honderd(en) dollars p/m zit. om over mts2 nog maar te zwijgen..
  maandag 1 januari 2007 @ 22:12:56 #188
81237 releaze
best of both worlds
pi_44926718
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haha ja maar weet iemand hier waar ik gratis blauwe skins kan vinden ?
google is niet je vriend als je blauwe skins sims2 intypt
er zijn er een aantal.. misschien moet je ff mts2googlen naar enayla oid.. ze heeft een paar alien/feeen blauwe groene skins gemaakt (of het was een ander, maar ze zijn heaps populair en awards voor echt goede content enzo)
pi_44926829
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef releaze het volgende:

[..]

er zijn er een aantal.. misschien moet je ff mts2googlen naar enayla oid.. ze heeft een paar alien/feeen blauwe groene skins gemaakt (of het was een ander, maar ze zijn heaps populair en awards voor echt goede content enzo)
merci ik heb er nu trouwens spijt van dat ik de sims er ooit afgegooit heb.
Wat een leuke families ik wel niet had in het verleden en al die skins zijn ook weg natuurlijk.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 22:17:59 #190
81237 releaze
best of both worlds
pi_44926896
oh en op sexysims2 staan anatomically correct skintones, voor het geval dat je niet boobloze skins wil hebben.
pi_44926948
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:17 schreef releaze het volgende:
oh en op sexysims2 staan anatomically correct skintones, voor het geval dat je niet boobloze skins wil hebben.
Bij Adult sims al gedownload.
toch bedankt waar staat mesh trouwens voor.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 1 januari 2007 @ 22:29:37 #192
81237 releaze
best of both worlds
pi_44927344
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Bij Adult sims al gedownload.
toch bedankt waar staat mesh trouwens voor.
een mesh is de vorm van een object. in het begin werden alle spulletjes die standaard in sims2 zaten gerecoloured. Dus dan had je een bank in een ander kleurtje. Maar met een mesh kan je een heel nieuwe vorm bank, of kledingstuk of wat dan ook maken, dus een heel nieuw object die je op zijn beurt OOK weer kan recolouren. dus als je een tegekgave bank ziet, of een gave outfit op mts2, die niet standaard maxis is, dan moet je er een mesh bij downloaden. Soms zit ie al in de aangeboden package, en soms moet je hem van een andere site downloaden (staat bij mts2 en bij veel andere downloadssites waar je die mesh dan precies vandaan kunt halen)
pi_44927346
Oke bedankt
Nou ik heb weer shitload gedownload en dan ga ik nu zo altijd met al die spulletjes een gezin creeren.
Waar ik vervolgens na een week niet meer naar omkijk
Ik vind stiekem het maken van een familie leuker dan het spelen er mee.

[ Bericht 85% gewijzigd door Canisfire op 01-01-2007 22:40:03 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44931244
Is er een speciale manier om dit te downloaden of zijn die files gewoon down
http://www.sexysims2.com/showthread.php?t=166895
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:03:01 #195
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933156
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef Canisfire het volgende:
Is er een speciale manier om dit te downloaden of zijn die files gewoon down
http://www.sexysims2.com/showthread.php?t=166895
vanwege de vakanties zijn de websites behoorlijk overbelast. bij mij pakt ie ze wel na een tijdje..
pi_44934217
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:03 schreef releaze het volgende:

[..]

vanwege de vakanties zijn de websites behoorlijk overbelast. bij mij pakt ie ze wel na een tijdje..
Ooh btw ik heb nu wel nude skins maar ik weet dat er een bestandje was die ook de al bestaande sims menselijke vormen gaf weet jij waar ik die precies kan vinden?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:05:28 #197
81237 releaze
best of both worlds
pi_44938432
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:59 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ooh btw ik heb nu wel nude skins maar ik weet dat er een bestandje was die ook de al bestaande sims menselijke vormen gaf weet jij waar ik die precies kan vinden?
in princiepe staat alles dat je download/installeert in je downloadsmap.

ik heb zelf wat gedownload waardoor al mn sims genitalien kregen, ik weet niet of je dat bedoelt, maar ik weet niet hoe dat bestandje heet maar staat gewoon tussen mn downloads en dan werkt het!
pi_44941336
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef releaze het volgende:

[..]

in princiepe staat alles dat je download/installeert in je downloadsmap.

ik heb zelf wat gedownload waardoor al mn sims genitalien kregen, ik weet niet of je dat bedoelt, maar ik weet niet hoe dat bestandje heet maar staat gewoon tussen mn downloads en dan werkt het!
Ja die moet ik dus zien te vinden
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44943447
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja die moet ik dus zien te vinden
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
pi_44945447
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44948289
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al
Daarom probeer ik bij alles dezelfde nickname en wachtwoord, weet ik zeker dat ik deze niet vergeet of je gebruikt ff pen en papier is echt een goede uitvinding
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:48:15 #202
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44948369
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:

[..]

ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms

Oh yes i did!
pi_44949437
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd. De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)

Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?

btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing. heb er zalf voor gekregen.
pi_44949516
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms

dat krijg ik nu ook te zien kan zijn dat ik met dit account via firefox ben ingelogd
pi_44952790
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef berney het volgende:
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd. De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)

Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?

btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing. heb er zalf voor gekregen.
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen )

Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
pi_44952883
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen )
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven

Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..

[ Bericht 16% gewijzigd door Marvellous op 02-01-2007 21:06:42 ]
pi_44953385
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven

Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
thanks, het is geen onwil om te zoeken ofzo hoor, maar ik keek bij de decoraties naar luxaflexen.
pi_44953593
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
Van een ander ja,
pi_44963322
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:30:53 #210
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44964713
even een terugvindpost
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44964973
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:

[..]

[afbeelding]

, klopt, heb even terug gezocht, en die had ik inderdaad gedownload, alleen als ik ze uitpak staan ze als .iff bestanden Vandaar dat ze dus niet in mijn spel staan

En bedankt voor de link van de luxaflexen
pi_44965173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Canisfire het volgende:
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Nu ik heb mijn vuilnisbak eruit geknikkert, ik gebruik nu deze hieronder heb je ook geen last meer van boze minnaars of vrienden die de vuilnisbak omgooien.

Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat

http://www.simwardrobe.com/ bij de Home Life Improvements kun je deze vinden
pi_44966484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef thewitch het volgende:

Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolf Vampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk
pi_44966843
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Purky het volgende:

[..]

Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolf Vampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk
Nu ik begin al bevriend te raken met wolfie, ook zijn mijn sims al vampiers geworden. De sims ontmoeten die graaf altijd in een kleding shop en eenmaal aan de praat kreeg ik de graaf later op bezoek en voordat ik het in de gaten had was mijn vrouwelijke sim gebeten.
pi_44967142
Ik wil deze graag in mijn spel doen bij the carnival, maar nu kan ik hem nergens meer vinden

Ik heb deze hier weg http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=157181 wie weet waar ik hem kan vinden in welke map moet ik kijken

pi_44968474
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:30 schreef avotar het volgende:
even een terugvindpost
Wel met een screen he.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:58:11 #217
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44973076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef berney het volgende:

[..]

Wel met een screen he.
zodra ik doorheb hoe ik ze uit het fotoalbum kan krijgen, komt dat goed
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44974083
btw die robots die moet je zelf maken met open for business ?
Dus toch wel met dat speelgoed robot maakding ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:37:05 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_44974396
Ja, inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44976003
http://www.parsimonious.org Mag deze in de op?

[ Bericht 35% gewijzigd door Canisfire op 03-01-2007 16:32:33 ]
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44976463
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
pi_44976537
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Ja het handige is ook nog de mesh zit altijd bij de download in dus geen moeilijk gedoe over meshes ergens anders vandaan plukken.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44979529
Jep, die site is goehoed. Heb me daar ook wel eens uren vermaakt
pi_44979956
quote:
Heb ik in vorige deel ook gevraagd.

Het verbaasde mij zeer dat die er niet bij stond nog.

Ook zou ik graag een scheiding willen van paysite en gratis downloadsites
pi_44980031
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Ikke ook, omdat ik zo dom was met uninstalleren de download map niet te backuppen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:28:34 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_44980046
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44980076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
Wil ik eventueel wel doen.
pi_44980122
tvp
pi_44980259
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef berney het volgende:

[..]

Wil ik eventueel wel doen.
Jeej Berney goeie plan.

Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
pi_44980384
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Jeej Berney goeie plan.

Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.

Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:42:18 #231
81237 releaze
best of both worlds
pi_44980487
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef berney het volgende:

[..]

Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.

Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
pi_44980815
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:42 schreef releaze het volgende:

[..]

ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
Dat is mazzel hebben dan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:00:59 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_44981047
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44981787
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.

ik ben bezig met de linken. krijg alleen niet de linken gekopiet/plakken als ik post.
pi_44981952
zoiets dus,
Als jullie willen kan ik ook nog gaan schiften op skin/kledingsites. de simsiters site krijg ik een heel andere site te zien die heb ik er maar uitgehaald. Graag zonnodig aanvullingen/eventueel correcties.

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Helaene
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims

Elke dag updates

* Reflexsimsforum
* SimsArena

Het plaatje wat in de op buiten de lay-out piept heb ik ietsjes verkleind en staat hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door berney op 03-01-2007 20:00:49 ]
pi_44982094
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef berney het volgende:

[..]

Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ook Ik had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra )
pi_44982152
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ook Ik had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra )
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:16:39 #238
81237 releaze
best of both worlds
pi_44983868
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef berney het volgende:

[..]

Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
pi_44983987
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef releaze het volgende:

[..]

Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
Geeft niks hoor.

Ik bankier zelf ook dus dat is niet de reden. hij vindt het gewoon onbetrouwbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door berney op 03-01-2007 21:10:44 ]
pi_44995174
Laat hem dan eens eindelijk uit de goot kruipen... paypal is de goedkoopste, betrouwbaarste en snelste manier om geld via internet over te maken.
"van horen zeggen" telt niet aangezien ze op TV nog altijd de grootste bullshit over games en internet verkondigen en mensen nogal de neiging hebben hun "horrorverhalen" flink aan te dikken. PayPal is net zo veilig zoniet veiliger dan een CC nummer over het internet invoeren.
*piep*
pi_44996524
Ey kan iemand mij even wat vertellen?
Ik ben maar weer eens helemaal overnieuw begonnen met een nieuwe buurt.
Ik heb twee broers bij elkaar gedownload geknipt en geplakt.
Maar nu heeft een van de twee de kennis wens.
Nu heb ik twee vragen 1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
2: Mijn sim wil graag een geest zien nu heb ik zijn broer zijn beste vriend in huis genomen en laten sterven om vervolgens de grafsteen in het tuinhuisje te zetten maar er komt maar geen geest.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:19:03 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_44997102
Alleen de rare ogen. Ik heb geen idee hoe je geesten op kan roepen, maar in het huis van Christiaan is die vrouw (Cora ofzo) wel als Geest aanwezig. Zorg dat je thuis komt bij Christiaan tijdens het avonduur enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:52:46 #243
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44997310
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Whatever I want.
pi_44997764
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef PeRi het volgende:
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Geweldig, scheelt me weer een loopje naar fb.
pi_44997827
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 03:51 schreef Canisfire het volgende:
1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
Die honden met lichtgevende ogen tellen natuurlijk maar er zijn er nog een paar die ook als wolf gezien worden door die wens om een wolf te zien.. Vaak van diezelfde grote als degene met lichtgevende ogen maar dan grijs of wit. Maar volgens mij kunnen alleen die met lichtgevende ogen bijten.
pi_44998308
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:07:29 #247
47102 Elvi
miemkwien
pi_44999188
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Purky het volgende:
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2
pi_44999407
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.

Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.

Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.

Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:18:41 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_44999442
Het schijnt dat je dan een bepaald schilderij bij die vogel moet hangen... Geen idee welke eigenlijk omdat ik de vogels en cavia's niet zo boeiend vind
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:25:54 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44999624
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef berney het volgende:
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.

Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.

Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.

Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...

Het is een irritant huisdier.. die katten en zo zie je gewoon als ze honger hebben, maar bij vogels geven ze dat niet aan.
pi_44999796
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef Elvi het volgende:
Het schijnt dat je dan een bepaald schilderij bij die vogel moet hangen... Geen idee welke eigenlijk omdat ik de vogels en cavia's niet zo boeiend vind
Mijn sims zeuren er steeds om.
pi_44999843
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef avotar het volgende:

[..]

en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...

Het is een irritant huisdier.. die katten en zo zie je gewoon als ze honger hebben, maar bij vogels geven ze dat niet aan.
Doe ik ook, ik schaf ze aan. geef ze te vreten. leer ze praten.geef ze te vreten enz enz

En nog gaan ze dood, of de kooi gaat open(doen ze zelf) en vliegen ze eruit en gaan ze er vandoor.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:37:41 #253
164638 Callis
Whoozz that?
pi_44999918
ik vind sims pets echt een gelweidge toevoegin haha is lachûh gedaan!

(speel het thuis altijd erg verslavend..)
pi_45000336
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2
En wat is dat?

@ berney: Vliegen jou papegaaien altijd weg? Bij mij vliegen ze de kooi uit, schrok me de eerste keer helemaal kapot, was bang dat ie weg zou vliegen Maar blijft bij mij altijd gewoon op de kavel.
Ik heb nergens last van me m'n papegaaien, blijven altijd leven enzo.. Misschien word het opgelost als de nieuwe patch er is.. Hoop 't voor je iig!
pi_45002618
@Purky,

Bij mij vliegen ze of weg of ze gaan dood.

Kijk, momenteel ben ik mijn hus aan het herstylen vanwege dat ik opneuw geïnstalleerd heb en nieuwe downloads heb.

Tussendoor sim ik dan wel, maar goed. ik koop een kooi vul m dus. vul etensbak. speel ermee of leer m praten en dan tussendoor bouw ik dus staat spel op pauze.

Als ik dan vervolgens weer verder wil spelen is die vogel ineens dood.

Ook als ik continue speel gaat die vogel dood, hij vliegt weg uit de kooi die overigens op slot zit.

Vreemd, heb ik weer.
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:43:06 #256
47102 Elvi
miemkwien
pi_45007291
http://www.ogularama.com/index.php hier nog n leuke download-site. Er is niet veel, maar wel een aantal toffe objecten! Ook van Ikea

Edit: http://www.sims2hut.com/downloads.html en hier mooie huizen
pi_45007543
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:19 schreef Troel het volgende:
Alleen de rare ogen. Ik heb geen idee hoe je geesten op kan roepen, maar in het huis van Christiaan is die vrouw (Cora ofzo) wel als Geest aanwezig. Zorg dat je thuis komt bij Christiaan tijdens het avonduur enzo
Ik heb een hele nieuwe buurt gemaakt om al mijn costum sims in de laten leven dus gaat niet door
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45008813
@ berney: Da's echt wel heel vaag dan. Hopelijk komt de nieuwe patch snel en is het opgelost. Ik hoor veel mensen die problemen hebben met iets in hun huisdieren uitbreiding maar ik heb nog nergens last van gehad.. Raar dat dat zo kan verschillen.
pi_45008900
Enige problemen die ik heb zijn zo als Maxis ze bedoelt heeft geloof ik.
Dieren die ongevraagd langskomen en je vuilnisbak overhoop halen.
Ik vind dat een lot waar je bewust kiest voor geen huisdieren ook geen ongenodigde viervoeters als bezoeker moet krijgen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45009222
Opzich heb je daar gelijk in Canisfire maar ik neem af en toe geen hond/kat op een lot en dan hoop ik juist dat er beesten langskomen die je dan kan 'adopteren'.. en je spel weet dan niet of je nou wel of geen huisdieren in huis wil nemen als ze langs komen dus eigenlijk zou daar een functie voor moeten komen om aan of uit te zetten dan Of een bord van verboden voor dieren en dat ze dan echt niet komen.. Maar wie weet komt dat nog..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')