Ik zit nog echt te dubben Peri. Het is mijn linkerhand en van mijn wijsvinger vanaf de knokkel zeg maar t/m bovenste vingerkootje . Hij kleurt blauw. kan m nog bewegen en er zit gevoel in.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:42 schreef PeRi het volgende:
Ik zou wel effe langsgaan hoor Berney bij de huisartsenpost! Echt doen!
Je maakt zelf toch uit of het acuut is of nietquote:Op maandag 1 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
Peri, ik heb gebeld maar hoef niet te komen. :0 Ze vond het niet acuut genoeg. Ik moest mijn vinger goed koelen en een paar dagen zo aanzien en dan alsnog naar de huisarts zelf gaan.
Dus is 't pas accuut als ie er af ligtquote:Op maandag 1 januari 2007 11:51 schreef berney het volgende:
Jongens echt, het is ook niet acuut. Hij heeft goed geklopt vannacht., zit er nog aan. kan m nog bewegen. morgen op zijn vroegst bel ik de huisarts om effe te laten kijken. Eerder niet hoor.
Gelukkig.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dus is 't pas accuut als ie er af ligtHaha, nee geintje hoor.. Snap 't wel
Zolang je maar kunt simmenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:56 schreef berney het volgende:
[..]
Gelukkig.
Bovendien is het mijn linker wijsvinger en simmen doe ik met mijn rechterhand.
Ondanks het feit dat ik linkshandig ben.![]()
Dat zijn de .sims2pack-bestanden die je hebt geïnstalleerdquote:Op maandag 1 januari 2007 11:48 schreef Miepje01 het volgende:
Berney, wat vervelend voor jeDie assistentes vinden het nooit accuut genoeg
![]()
Maar goed, allemaal een gelukkig & gezond nieuw jaar
En ik heb m'n 1e sims probleem van 2007 te pakken..Had dus alle downloads heel mooi in mapjes gezet, maar nu staan er dus nog heel veel package bestanden gewoon los in de download map.. En ik weet zeker dat ik deze daar niet in heb gezet, want gister was het nog niet.. Ook zijn ze er allemaal precies om 20.00 gister avond in gekomen..
Weet iemand hoe dit kan/wat dit is/of ik het gewoon weg kan gooien??
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zijn de .sims2pack-bestanden die je hebt geïnstalleerdSims, huizen, en soms ook muren en vloeren worden zo opgeslagen. Als je ze installeerd komen ze in je 'gewone' download-map en niet in die hendig sjieke andere mapjes die je hebt aangemaakt.
Ik irriteer me er ook altijd aan jaMaar ik weet niet wat wat nou is en kan ze ook niet in de goede mapjes zetten... Maar weggooien zou ik dus iig NIET doen
![]()
in de op staan een rits links naar websites waar je van kan downloadenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:01 schreef paufy het volgende:
hay ik ben nieeuw en ik heb alle toptics een beetje door gekeken en ik vind die screens echt leukk ik wou vragen waar jullie die allemaal vandaan hadeen want ik heb wel modthesims2 maar ik wil nog meer.
thank you allemmaal
Officieel niet, woon er ook niet meer, maar heb er wel zo'n 18 jaar van mijn leven doorgebrachtquote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef thewitch het volgende:
[..]
Aha troel bin ie dan oak a tukker![]()
waar staat dat precies dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:23 schreef releaze het volgende:
[..]
in de op staan een rits links naar websites waar je van kan downloaden
De állereerste post van dit topic op bladzijde 1... Dat hele rijtje... Waar een uitroepteken-plaatje bij staat met de tekst "DOWNLOADSITES" en dan die hele ris met sites...quote:
Elvi, hallo waarom vertel je dat nou weer aan die n00b? Dat moet en zou binnen de club blijven weet je nog? Je verpest het ook altijd!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
De állereerste post van dit topic op bladzijde 1... Dat hele rijtje... Waar een uitroepteken-plaatje bij staat met de tekst "DOWNLOADSITES" en dan die hele ris met sites...
Nou dat is het dus níetWe kunnen je helaas ook niet helpen aan downloadsites want dan moet je eerst het wachtwoord weten van de Sims Secret Fokkers Cave
![]()
Sorry![]()
Sorryquote:Op maandag 1 januari 2007 20:55 schreef releaze het volgende:
[..]
Elvi, hallo waarom vertel je dat nou weer aan die n00b? Dat moet en zou binnen de club blijven weet je nog? Je verpest het ook altijd!
Jezus ik snap niet dat je dat nou gedaan hebt! Vorige week hadden we het er nog over gehad en was je het er helemaal mee eens! Morgen bij de SSFCvergadering hebben we het er wel WEER over. Dan kijken we wel of we de paswoorden moeten veranderen ofzo.quote:
Dat is vreemd, die codes (als je het over de serial hebt) zouden in princiepe aaaaltijd moeten werken.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:05 schreef Canisfire het volgende:
De sims maar weer eens geinstaleerd na een halfjaar.|
Wat denk je ? mijn code uit het boekje werkt niet meer en mijn hotmail die ik toen gebruikte is verlopen.
Nee die code die achter op je boekje staat werkt maar 1 keer om mensen die games downloaden tegen te werken.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:07 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat is vreemd, die codes (als je het over de serial hebt) zouden in princiepe aaaaltijd moeten werken.
Nou nee hoor, ik heb mn simspellen al zoooooo vaak opnieuw geinstalleerd en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die code die achter op je boekje staat werkt maar 1 keer om mensen die games downloaden tegen te werken.
Ja ik bedoel niet bij het instaleren maar bij het registeren bij EA.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik heb mn simspellen al zoooooo vaak opnieuw geinstalleerd en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
maar je hoeft niet te registreren bij ea, dat heb je immers al gedaan. ik geloof dat je in het sims spel dan je username moet opgeven. (weet niet zeker)quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet bij het instaleren maar bij het registeren bij EA.
Daar zit het probleem. Ik heb de sims een halfjaar niet gespeeld en ik zit op meer forum's en vroeger gebruikte ik altijd hetzelfde wachtwoord voor alles inclusief msn maar zinds er een keer iemand was die het leuk vond om in een spel op mijn accaunt intebreken zijn al mijn wachtwoorden van veel dingen veranderd. En de msn die ik heb gebruikt voor de ea registratie van de game kan ik dus ook niet gebruiken ik heb nu dan wel een nieuwe ea accaunt maar als ik iets wil downloaden krijg ik de melding er is een probleem je hebt het product nog niet geristreerd.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef releaze het volgende:
[..]
maar je hoeft niet te registreren bij ea, dat heb je immers al gedaan. ik geloof dat je in het sims spel dan je username moet opgeven. (weet niet zeker)
Nee ik kan het spel nu ook wel gewoon spelen mijn download map is gewoon nergens te bekennen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Marvellous het volgende:
Ja registreren kan maar 1 keer, maar dat is niet nodig om het spel te kunnen spelen.![]()
quote:Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken.
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D.
Dankje wel ik schrok trouwens van de verandering in de comunnity.quote:
Dankje was er al mee bezigquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef Marvellous het volgende:
Er zijn inderdaad sites die donaties vragen voor hun downloads, maar er zijn ook genoeg andere sites die gratis downloads aanbieden. Je moet gewoon ff wat sites afgaan. In de OP staat een lijst met sites waarvan de meeste gratis zijn.
maar er is zoooo verschrikkelijk veel gemaakt ondertussen. het zijn niet alleen meer recolours, maar compleet nieuwe sets, designed from scratch, soms zelfs met custom animation.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dankje wel ik schrok trouwens van de verandering in de comunnity.
Toen het spel net uit was kon je alles gratis downloaden nu is er een soort van donatie systeem bij de meeste sites?
de meeste skins zijn inclusief lippen en ogen, maar met losse ogen, eyeshadow en lippen kan je gewoon veel meer. Ik heb betaald voor een paar skins die oa ook face-in hadden, nou dat was gewoon verschrikkelijk omdat als je andere lippenstift opdeed of andere ogen of gewoon andere makeup het er niet meer uitzag.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er btw ook nog hele skins gratis te krijgen of is het allemaal een paar lippen downloaden bij de ene site en dat cominberen met ogen van de andere site?
Je moest eens weten... In 1999/2000, begon ik met Sims spelen en alles was gewoon gratis. The Sims Resource was een groeiende community, het woordje "subscribe" kwam er niet eens voor. The Well Dressed Sim precies eender. En toen moest je ineens voor die content gaan betalen... Vond ik nogal jammer. Ik weet natuurlijk ook wel dat het maken van zoiets veel tijd in beslag neemt (om over de bandwidth en serverruimte maar te zwijgen), maar het is en blijft custom content voor een spel waar je al voor betaalt. Bovendien kiezen ze er vrijwillig voor om die dingen te maken... Ik vind het gewoon jammer. Ik denk dat een PayPal donatie button toch wel zou werken, mensen die het werk van de maker appreciëren zullen heus wel wat doneren.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dankje wel ik schrok trouwens van de verandering in de comunnity.
Toen het spel net uit was kon je alles gratis downloaden nu is er een soort van donatie systeem bij de meeste sites?
Ja erg jammer allemaal.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moest eens weten... In 1999/2000, begon ik met Sims spelen en alles was gewoon gratis. The Sims Resource was een groeiende community, het woordje "subscribe" kwam er niet eens voor. The Well Dressed Sim precies eender. En toen moest je ineens voor die content gaan betalen... Vond ik nogal jammer. Ik weet natuurlijk ook wel dat het maken van zoiets veel tijd in beslag neemt (om over de bandwidth en serverruimte maar te zwijgen), maar het is en blijft custom content voor een spel waar je al voor betaalt. Bovendien kiezen ze er vrijwillig voor om die dingen te maken... Ik vind het gewoon jammer. Ik denk dat een PayPal donatie button toch wel zou werken, mensen die het werk van de maker appreciëren zullen heus wel wat doneren.
Maar gelukkig hebben we modthesims2 nog![]()
En feeën en emo's/gothsquote:Op maandag 1 januari 2007 22:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja erg jammer allemaal.
Ik zie nu trouwens nog een grote verandering een halfjaar terug was het leuk om zo raar mogelijke sims te hebben denk aan groene schubben huid of blauwe alien skins en nu zie ik alleen maar celebrities ?![]()
Haha ja maar weet iemand hier waar ik gratis blauwe skins kan vinden ?quote:
ik vraag het me af hoor. het overgrote gedeelte van de simmers is geloof ik tiener. die doneren wellicht 1 keer in een emo bui, maar niet structureel. en de kosten zijn nou eenmaal structureel. en als je een beetje bekende sims website heb met heel veel traffic, denk ik dat je toch wel in de honderd(en) dollars p/m zit. om over mts2 nog maar te zwijgen..quote:Op maandag 1 januari 2007 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moest eens weten... In 1999/2000, begon ik met Sims spelen en alles was gewoon gratis. The Sims Resource was een groeiende community, het woordje "subscribe" kwam er niet eens voor. The Well Dressed Sim precies eender. En toen moest je ineens voor die content gaan betalen... Vond ik nogal jammer. Ik weet natuurlijk ook wel dat het maken van zoiets veel tijd in beslag neemt (om over de bandwidth en serverruimte maar te zwijgen), maar het is en blijft custom content voor een spel waar je al voor betaalt. Bovendien kiezen ze er vrijwillig voor om die dingen te maken... Ik vind het gewoon jammer. Ik denk dat een PayPal donatie button toch wel zou werken, mensen die het werk van de maker appreciëren zullen heus wel wat doneren.
Maar gelukkig hebben we modthesims2 nog![]()
er zijn er een aantal.. misschien moet je ff mts2googlen naar enayla oid.. ze heeft een paar alien/feeen blauwe groene skins gemaakt (of het was een ander, maar ze zijn heaps populair en awards voor echt goede content enzo)quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ja maar weet iemand hier waar ik gratis blauwe skins kan vinden ?
google is niet je vriend als je blauwe skins sims2 intypt![]()
merci ik heb er nu trouwens spijt van dat ik de sims er ooit afgegooit heb.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef releaze het volgende:
[..]
er zijn er een aantal.. misschien moet je ff mts2googlen naar enayla oid.. ze heeft een paar alien/feeen blauwe groene skins gemaakt (of het was een ander, maar ze zijn heaps populair en awards voor echt goede content enzo)
Bij Adult sims al gedownload.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:17 schreef releaze het volgende:
oh en op sexysims2 staan anatomically correct skintones, voor het geval dat je niet boobloze skins wil hebben.
een mesh is de vorm van een object. in het begin werden alle spulletjes die standaard in sims2 zaten gerecoloured. Dus dan had je een bank in een ander kleurtje. Maar met een mesh kan je een heel nieuwe vorm bank, of kledingstuk of wat dan ook maken, dus een heel nieuw object die je op zijn beurt OOK weer kan recolouren. dus als je een tegekgave bank ziet, of een gave outfit op mts2, die niet standaard maxis is, dan moet je er een mesh bij downloaden. Soms zit ie al in de aangeboden package, en soms moet je hem van een andere site downloaden (staat bij mts2 en bij veel andere downloadssites waar je die mesh dan precies vandaan kunt halen)quote:Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bij Adult sims al gedownload.
toch bedankt waar staat mesh trouwens voor.
vanwege de vakanties zijn de websites behoorlijk overbelast. bij mij pakt ie ze wel na een tijdje..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef Canisfire het volgende:
Is er een speciale manier om dit te downloaden of zijn die files gewoon down
http://www.sexysims2.com/showthread.php?t=166895
Ooh btw ik heb nu wel nude skins maar ik weet dat er een bestandje was die ook de al bestaande sims menselijke vormen gaf weet jij waar ik die precies kan vinden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:03 schreef releaze het volgende:
[..]
vanwege de vakanties zijn de websites behoorlijk overbelast. bij mij pakt ie ze wel na een tijdje..
in princiepe staat alles dat je download/installeert in je downloadsmap.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh btw ik heb nu wel nude skins maar ik weet dat er een bestandje was die ook de al bestaande sims menselijke vormen gaf weet jij waar ik die precies kan vinden?
Ja die moet ik dus zien te vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef releaze het volgende:
[..]
in princiepe staat alles dat je download/installeert in je downloadsmap.
ik heb zelf wat gedownload waardoor al mn sims genitalien kregen, ik weet niet of je dat bedoelt, maar ik weet niet hoe dat bestandje heet maar staat gewoon tussen mn downloads en dan werkt het!
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die moet ik dus zien te vinden
Canisfire en wachtwoorden .quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
![]()
Daarom probeer ik bij alles dezelfde nickname en wachtwoord, weet ik zeker dat ik deze niet vergeet of je gebruikt ff pen en papierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al![]()
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms
![]()
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef berney het volgende:
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd.De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)
Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?
btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing.heb er zalf voor gekregen.
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen![]()
)
thanks, het is geen onwil om te zoeken ofzo hoor, maar ik keek bij de decoraties naar luxaflexen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Van een ander ja,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Nu ik heb mijn vuilnisbak eruit geknikkert, ik gebruik nu deze hieronder heb je ook geen last meer van boze minnaarsquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Canisfire het volgende:
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef thewitch het volgende:
Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat![]()
Nu ik begin al bevriend te raken met wolfie, ook zijn mijn sims al vampiers geworden. De sims ontmoeten die graaf altijd in een kleding shop en eenmaal aan de praat kreeg ik de graaf later op bezoek en voordat ik het in de gaten had was mijn vrouwelijke sim gebeten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfVampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk![]()
Wel met een screen he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:30 schreef avotar het volgende:
even een terugvindpost
zodra ik doorheb hoe ik ze uit het fotoalbum kan krijgen, komt dat goedquote:
Ja het handige is ook nog de mesh zit altijd bij de download in dus geen moeilijk gedoe over meshes ergens anders vandaan plukken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Heb ik in vorige deel ook gevraagd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef Canisfire het volgende:
http://www.parsimonious.org Mag deze in de op?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke ook, omdat ik zo dom was met uninstalleren de download map niet te backuppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Wil ik eventueel wel doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
Jeej Berneyquote:
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Jeej Berneygoeie plan.
Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.
Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
Dat is mazzel hebben dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookIk had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra
)
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef releaze het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
Geweldig, scheelt me weer een loopje naar fb.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef PeRi het volgende:
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Die honden met lichtgevende ogen tellen natuurlijk maar er zijn er nog een paar die ook als wolf gezien worden door die wens om een wolf te zien.. Vaak van diezelfde grote als degene met lichtgevende ogen maar dan grijs of wit. Maar volgens mij kunnen alleen die met lichtgevende ogen bijten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:51 schreef Canisfire het volgende:
1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Purky het volgende:
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef berney het volgende:
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.
Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.
Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.
Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
Mijn sims zeuren er steeds om.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef Elvi het volgende:
Het schijnt dat je dan een bepaald schilderij bij die vogel moet hangen... Geen idee welke eigenlijk omdat ik de vogels en cavia's niet zo boeiend vind
Doe ik ook, ik schaf ze aan. geef ze te vreten. leer ze praten.geef ze te vreten enz enzquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef avotar het volgende:
[..]
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...
Het is een irritant huisdier.. die katten en zo zie je gewoon als ze honger hebben, maar bij vogels geven ze dat niet aan.
En wat is dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2![]()
Ik heb een hele nieuwe buurt gemaakt om al mijn costum sims in de laten leven dus gaat niet doorquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:19 schreef Troel het volgende:
Alleen de rare ogen. Ik heb geen idee hoe je geesten op kan roepen, maar in het huis van Christiaan is die vrouw (Cora ofzo) wel als Geest aanwezig. Zorg dat je thuis komt bij Christiaan tijdens het avonduur enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |