Daarom probeer ik bij alles dezelfde nickname en wachtwoord, weet ik zeker dat ik deze niet vergeet of je gebruikt ff pen en papierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire en wachtwoorden .
Ben me nickname al weer vergeten gister ook al![]()
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt maar ik zou eens kijken: http://www.sexysims2.com/search.php?searchid=7008744
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik ben gewoon ingelogd maar je link werkt niet...
ik krijg dit te zien: Sorry - no matches. Please try some different terms
![]()
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef berney het volgende:
Nou, ik heb de sims voor de zoveelste keer weer ge:installeerd.De hele tijd net nieuwe downloads binnen gehaald op de tsr en parsimonnios sims(ofzo)
Ik snap niet waar die mooie lange luxaflexen zijn. ik kom ze maar niet tegen, iemand hier een linkje voor mij?
btw, ik ben naar de huisarts geweest en het is inderdaad een kneuzing.heb er zalf voor gekregen.
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die luxaflexen zoek ik ook, zoals die op pagina 1 staan, in Marvellous z'n screens, op dat kantoor.. (of zijn dat nou alleen ramen![]()
)
thanks, het is geen onwil om te zoeken ofzo hoor, maar ik keek bij de decoraties naar luxaflexen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Van een ander ja,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vervelend van die kneuzing, en dat door vuurwerk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen ramen. Ik heb ergens in dit topic al een link naar die ramen gegeven![]()
Hier kan je trouwens luxaflexen downloaden zoals op het plaatje. Kijk maar of je het wat vind..
[afbeelding]
Nu ik heb mijn vuilnisbak eruit geknikkert, ik gebruik nu deze hieronder heb je ook geen last meer van boze minnaarsquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Canisfire het volgende:
Zit er trouwens geen ding of standbeeld in de sims wat pets van de buren stopt bij jou opvisite te gaan? Is nog al vervelend dat die beesten je vuilnis bak omgooien.
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef thewitch het volgende:
Heb het trouwens nog niet meegemaakt dat de honden dat bij mij deden, maar zit wel te wachten tot de wolf met die ogen mijn simmetje bijt wil wel eens zien hoe dat verder gaat![]()
Nu ik begin al bevriend te raken met wolfie, ook zijn mijn sims al vampiers geworden. De sims ontmoeten die graaf altijd in een kleding shop en eenmaal aan de praat kreeg ik de graaf later op bezoek en voordat ik het in de gaten had was mijn vrouwelijke sim gebeten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Ben je er al lang op aan het wachten? Ik heb eeuwen met een sim zitten spelen, alle wolven die er maar zijn ontmoet, maar dan vrienden worden is zoooo lastig! En nu issie nog geen wolfVampier worden duurt ook altijd zo lang omdat je die gasten haast niet tegenkomt in de stad.
Iemand tips? En dan geen cheats, da's te makkelijk![]()
Wel met een screen he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:30 schreef avotar het volgende:
even een terugvindpost
zodra ik doorheb hoe ik ze uit het fotoalbum kan krijgen, komt dat goedquote:
Ja het handige is ook nog de mesh zit altijd bij de download in dus geen moeilijk gedoe over meshes ergens anders vandaan plukken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Heb ik in vorige deel ook gevraagd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef Canisfire het volgende:
http://www.parsimonious.org Mag deze in de op?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke ook, omdat ik zo dom was met uninstalleren de download map niet te backuppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Leuke site is dat he Canisfire! Heb me gisteren helemaal scheel zitten downloaden
Wil ik eventueel wel doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok het allemaal in de WIKI staat en dat we het zelf kunnen aanpassen. Wellicht is het handig als iemand een keer die scheiding maakt, dan kan ie zo overgezet worden.
Jeej Berneyquote:
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Jeej Berneygoeie plan.
Kom liever gewoon helemaal niet op pay-sites. Ga me anders druk zitten maken over dingetjes die ik super mooi vind, maar niet voor wil betalen..
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef berney het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor willen betalen maar ik heb geen creditcard (gelukkig) en met paypal vertrouw ik het niet.
Maar idd, ik kom liever ook niet op pay sites behalve tsr dan.
Dat is mazzel hebben dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vertrouw mensen beter met paypal dan met mn creditcard. de dingetjes die ik voor de sims heb betaald zijn allemaal via paypal gegaan en dat ging allemaal heel goed
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
Paypal zit ook nog bescherming bij geloof ik.
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn man steigert als ie de naam paypal hoort. Vindt hij niet betrouwbaar was eens op tv ofzo.
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is juist heel betrouwbaar, en nog makkelijk ookIk had ook lange tijd mijn twijfels over Paypal, maar ik heb er een paar keer mee betaald voor buitenlandse aankopen en dat scheelt wel heel wat moeite (en geld, want via Postbank geld overschrijven naar het buitenland kost nog eens 5 euro extra
)
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dolgraag. heb wel een paypal account maar mijn hubbie wil gewoon niet.
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef releaze het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch ook niet te doen? Dat doe jij toch? Of kan ie een vrouw die zich bezig houdt met geldzaken moeilijk verdragen ofzo? (maw, laat hem jou eens even volwassen behandelen zeg) (het is mijn zaak niet, ik weet het, maar ik moet het toch ff kwijt)
Geweldig, scheelt me weer een loopje naar fb.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef PeRi het volgende:
Berney ik heb even de OP aangepast met je links en het plaatje.
Die honden met lichtgevende ogen tellen natuurlijk maar er zijn er nog een paar die ook als wolf gezien worden door die wens om een wolf te zien.. Vaak van diezelfde grote als degene met lichtgevende ogen maar dan grijs of wit. Maar volgens mij kunnen alleen die met lichtgevende ogen bijten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:51 schreef Canisfire het volgende:
1: gelden alle wilde honden als wolven of alleen die met die rare ogen?
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Purky het volgende:
Vraagje: Waarom werken mijn gedowloade trappen van MTS2 niet? Ik wil ronde trappen maar van die site doen ze het niet, of ik doe wat fout.. Weet iemand waarom en weet iemand waar je nog meer ronde trappen kan vinden?
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef berney het volgende:
Jongens ik heb wéér eens een probleempje hoor.
Elke keer als ik een papagaai in de kooi doe/liefdevol verzorg eten geef enz. op gegeven moment ligt ie dan dood in de kooi.
Gebeurt bij elke vogel die ik aanschaf.
Er is een kat in de buurt. die komt niet in de kooi.
Mijn sims zeuren er steeds om.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef Elvi het volgende:
Het schijnt dat je dan een bepaald schilderij bij die vogel moet hangen... Geen idee welke eigenlijk omdat ik de vogels en cavia's niet zo boeiend vind
Doe ik ook, ik schaf ze aan. geef ze te vreten. leer ze praten.geef ze te vreten enz enzquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef avotar het volgende:
[..]
en je moet het beestje natuurlijk gewoon steeds eten geven en schoonmaken.. en mee spelen...
Het is een irritant huisdier.. die katten en zo zie je gewoon als ze honger hebben, maar bij vogels geven ze dat niet aan.
En wat is dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:
Voor dat soort trappen heb je de 'Scriptorum' ofzo nodig... Staat op MTS2![]()
Ik heb een hele nieuwe buurt gemaakt om al mijn costum sims in de laten leven dus gaat niet doorquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:19 schreef Troel het volgende:
Alleen de rare ogen. Ik heb geen idee hoe je geesten op kan roepen, maar in het huis van Christiaan is die vrouw (Cora ofzo) wel als Geest aanwezig. Zorg dat je thuis komt bij Christiaan tijdens het avonduur enzo
Heh... Ik mis het wel, elke uitbreiding had tenminste flink wat nieuwe objecten enzo. En Maxis maakte ook zelf hele mooie extra objecten (die van TS2 vind ik maar tegenvallen)quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Purky het volgende:
Ik zou gek worden als ik nu nog Sims 1 zou doen.. In vergelijking is dat ZO lelijkAl mis ik Abracadabra soms wel
Hier the same. Vind het soms leuk om beesten te zien, maar soms word ik er ook moe van. Als ik geen zin heb in beesten zorg ik er sowieso voor dat ik mijn huis alleen voor gezinsleden openstelquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef Canisfire het volgende:
Enige problemen die ik heb zijn zo als Maxis ze bedoelt heeft geloof ik.
Dieren die ongevraagd langskomen en je vuilnisbak overhoop halen.
Ik vind dat een lot waar je bewust kiest voor geen huisdieren ook geen ongenodigde viervoeters als bezoeker moet krijgen.
Ach het is toch gratis... dus uitproberen kan geen kwaadquote:
Ik had vandaag ook een rare dood.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef Purky het volgende:
@ Uppie: Dat je het probeert is al goed
@ Chanty: lol! Wel wat screens plaatsen dan, kijken of ik heimwee krijg
Ik had net een bruiloft van mijn toekomstige-vampier-sim en een lelijke vent om een kind te krijgen maar ach, vond trouwen wel even leuk.. Maar ze waren allebei ziek, griep ofzo, van 't werk meegenomen. Ben ik getrouwd dmv een feest, en komt die limo. Vrouw rent erheen, stapt in, man niet.. Da's al stom maar oke! Dus m'n man pakt post uit de brievenbus en ineens grijpt die naar z'n keel.. doodIk die vrouw uit de limo proberen te halen (die niet wegreed maar wel haar humeur verbeterde) door kruisje te doen enzo.. geen reactie. Magere Hein was alweer foetsie toen ze uitstapte en dus blijft ze weer eenzaam achter.. Pfff! Dus maar niet opgeslagen
Gelukkig had ik het niet erg ver daarvoor opgeslagen, dat scheelt weer.. Wel raar, ineens dood.. Goed, lang verhaal maar oke!
Dus ik ben niet de enige die steeds de papegaaien dood in hun kooi vindquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:16 schreef berney het volgende:
@Purky,
Bij mij vliegen ze of weg of ze gaan dood.
Kijk, momenteel ben ik mijn hus aan het herstylen vanwege dat ik opneuw geïnstalleerd heb en nieuwe downloads heb.
Tussendoor sim ik dan wel, maar goed. ik koop een kooi vul m dus. vul etensbak. speel ermee of leer m praten en dan tussendoor bouw ik dus staat spel op pauze.
Als ik dan vervolgens weer verder wil spelen is die vogel ineens dood.
Ook als ik continue speel gaat die vogel dood, hij vliegt weg uit de kooi die overigens op slot zit.
Vreemd, heb ik weer.
Hoe kom je dan van dat lijk af? Gewoon heel die kooi verwijderen??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef thewitch het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die steeds de papegaaien dood in hun kooi vindze leggen bij mij ook zo het loodje ondanks dat ik ze heel goed verzorg ben een echte dieren liefhebber
ik snap er dus ook echt niets van
Ik kom er achter daar ik vliegen hoor brommen en dan kijk ik en dan liggen die beesten weer op hun rug en het stomste is dat ik ze niet door de sim kan laten verwijderen
![]()
Hi,quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Purky het volgende:
Ik zou gek worden als ik nu nog Sims 1 zou doen.. In vergelijking is dat ZO lelijkAl mis ik Abracadabra soms wel
![]()
Als je Sims 2 nou gewoon koopt en dan alleen dus Sims 2, en als je dat onder de knie hebt bijvoorbeeld Nachtleven of Huisdieren, dan ga je zo stapje voor stapje verder. Het is heus wel de moeite waard als je van dit soort games houdt hoor
Maar ja.. ik ben dan ook echt verslaafd aan De Sims..![]()
Ik heb een paar posts gelezen en ik lees over vampiers, spoken en een rondwandelende magere hein... dan heb jij het hier over realistischerquote:
Yep ik zou anders niet weten hoe er van af moet komen en ik zet er weer een andere kooi neer en de ellende begint weer van voren af aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hoe kom je dan van dat lijk af? Gewoon heel die kooi verwijderen??
Ik heb maar 1 papagaai gehad, en hij leeft nog steeds omdat ik nu met een andere buurt speel.
Papagaaien zijn eigenlijk niet echt mijn ding...![]()
Dat kan ik weer wel door de kooi schoon te maken. Hup nieuwe erin weer hetzelfde verhaal. Nieuwe kooi helpt ook niets.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef thewitch het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die steeds de papegaaien dood in hun kooi vindze leggen bij mij ook zo het loodje ondanks dat ik ze heel goed verzorg ben een echte dieren liefhebber
ik snap er dus ook echt niets van
Ik kom er achter daar ik vliegen hoor brommen en dan kijk ik en dan liggen die beesten weer op hun rug en het stomste is dat ik ze niet door de sim kan laten verwijderen
![]()
Gister was blijkbaar dus de dag van de rare dodenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb ook een probleem als mijn sim robot's maakt kan hij ze alleen verkopen en niet in de wereld plaatsen wat is hier de reden voor ? En nee ze zijn niet altijd stuk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij... tenzij je een geweldig snelle pc hebt![]()
Maar de links die er staan van de gebruikte items bevat wel geweldige spullen![]()
Toevallig ging het daar toen net over... Maar ik bedoel: Alles is gedetailleerder; vrouwen krijgen als ze zwanger worden een dikke buik, er zitte echt vormen aan het lichaam alle meubels, huizen, omgeving is allemaal gewoon veel en veel mooier.!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hi,
Ik heb ook al onwijs lang de sims2, nu onze computer stuk is en we alleen nog maar voor een periode de laptop hebben kan ik niet simsen. Nou was ik met kerst bij een vriendin van me en die kreeg de sims1 van haar stiefvader, met de uitbreiding op vakantie.. Omdat ik zo verslaafss ben aan sims wou ik het persee die avond nog instaleren en uitproberen. Maar vond het eerlijk gezegt onwijs lelijk, net als wat jij zegt. Sims2 is zo realistischer...![]()
![]()
Hé is het je weer gelukt om op Fok! te komen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:11 schreef _-my-_ het volgende:
eventjes een vraagje is misschien al wel gesteld ik vind de insimenator niet meer wil iemand die link geven?
Nee dat Is hem nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef _-my-_ het volgende:
thnx danaa maar ik had die van ergens anders omdat ik le daar niet kan aanemlden is dit ook de insimenator?http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=60241
3X maar geprobeerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:22 schreef _-my-_ het volgende:
jep het is me gelukt Danaa ik ben ook blij zoek dan nog maar wat verder =D
thnx dat je even wil zoeken want die sim is na de 3de keer nog niet zwanger en ik ga me er niet de hele dag mee bezig houden want ik wil dat ze zwanger is
Troelllllllllllll ik gééf dat beest op tijd eten/aandacht ect.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
Als je de papegaai op tijd eten geeft valt het wel mee hoor
Hmm, bijmij zijn ze nog nooit doodgegaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:31 schreef berney het volgende:
[..]
Troelllllllllllll ik gééf dat beest op tijd eten/aandacht ect.![]()
![]()
Heb jij mazzel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, bijmij zijn ze nog nooit doodgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |