Damn ik wist niet dat Golfer en Beschouw een identieke tweeling wasquote:Op donderdag 28 december 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
Wegens succes verlengd!
deel 1: Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
De foto's
Beschouw
[afbeelding]
golfer
[afbeelding]
Ik vond hem ook al zo verrekte veel op mij lijken.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Damn ik wist niet dat Golfer en Beschouw een identieke tweeling was
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
En nee, zelf geen zin om een foto te maken
Kan je fototoestel zeker niet aan, zo veel lelijkheid?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
knip
Ben noch lelijk, noch knapquote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je fototoestel zeker niet aan, zo veel lelijkheid?![]()
Je bedoelde 'm zo niet, maar het zal ongetwijfeld kloppen als een bus. We weten best dat we lelijk zijn, maar zie jij hierboven de Mister VBL Beauty Verkiezing in de TT staan, ouwe teletekstsupporter?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelde 'm zo niet, maar het zal ongetwijfeld kloppen als een bus. We weten best dat we lelijk zijn, maar zie jij hierboven de Mister VBL Beauty Verkiezing in de TT staan, ouwe teletekstsupporter?
En wij zijn geen kloonsquote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
SCHtommeling, je hebt Beschouw nog niet verbeterd. (2x mijn foto).
Lukt niet meerquote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
SCHtommeling, je hebt Beschouw nog niet verbeterd. (2x mijn foto).
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Godver, doe je daar al die moeite voor. Kan een modje het niet doen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Godver, doe je daar al die moeite voor. Kan een modje het niet doen?
quote:
Die heb ik voor San Paulo gekocht.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:38 schreef MaxPower het volgende:
Die sjaal van Glenn past echt fantastisch bij mijn winterjas. Waar is die te koop?
Door dat spleetje zie je al genoeg, een joodquote:Op donderdag 28 december 2006 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
Geen idee waarom ik meedoe met deze onzin, maar goed.
[afbeelding]
Mijn kop hoeft niet herkenbaar op internet, dit kon nog net.quote:
Kut, had speciaal voor jou ook mijn Spurs-sjaaltje wel even kunnen opzoeken!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Door dat spleetje zie je al genoeg, een jood
Gangster.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
Geen idee waarom ik meedoe met deze onzin, maar goed.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef du_ke het volgende:
Blijft wel een supermooi topic dit.
Zou een plee kunnen zijn dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 07:08 schreef twi het volgende:
Het is gewoon een grote witte bak met een rand waar je 'm aan vast kunt houden
dapperquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef HAL9000S het volgende:
Oh, ik ben dronaement trouwensDie gast met een sjaal van de minst succesvolle ploeg uit de eredivisie.
*schop!
Heb je er geen van je oude amateurclub/jeugdclub?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Suijk het volgende:
Ik heb op zich wel tijd deze week om ook zo'n suffe foto te maken. Om af te wijken van de rest zou ik het niet met m'n Ajax sjaal moeten doen maar met eentje van Omniworld, maar die heb ik niet.
Daar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijven die Bosschenaren?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef maril het volgende:
Wazig maar goed Lazerus en moi waren wel in voor een geintje, Dinges en Polleke wilde niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wenkbrauwen bijscheren..?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:11 schreef SCH het volgende:
Yeahinho, je hebt je wenkbrauwen even bijgeschoren voor de foto
Positief gok ik, ze zijn mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wenkbrauwen bijscheren..?
Ik weet van niets, maar is dat positief of negatief bedoeld?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet van niets, maar is dat positief of negatief bedoeld?![]()
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoeptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:42 schreef twi het volgende:
Van wenkbrauwen bijscheren weet hij misschien niets, van Photoshoppen weet 'ie des te meer
Nounou, zo knap ben je ook weer nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoept![]()
.
Dan heb je mooie vrouwelijke wenkbrauwen van jezelfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoept![]()
.
Je denk toch niet dat ik een vergiet op me kop ga zetten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waar blijven die Rotterdammers?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hoeven er niet eens een vergiet op te zetten.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waar blijven die Rotterdammers?
Ik heb al gepost. Zonder FCDB sjaal natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijven die Bosschenaren?
Support your localsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al gepost. Zonder FCDB sjaal natuurlijk
Doe je bestquote:Op maandag 8 januari 2007 09:59 schreef dolledingo het volgende:
zo.. genoeg mensen zijn me inmiddels voor gegaan, straks ook maar even een vergiet opzoeken.![]()
Ja en een geheugen als een vergiet.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef SCH het volgende:
Heb jij dan een hoofd tong80?
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat wilde je daarmee gaan doen dan... je hoofd/sjaal/vergiet eronder leggen?![]()
quote:
Hier ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ik heb wel een vergiet en een sjaal, maar geen camera.
Is het niet mogelijk om bij een fotograaf langs te gaan en een foto te laten nemen die hij online zet en die je via een code kan opvragenquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef dolledingo het volgende:
hoi![]()
[afbeelding]
ja.. het is een vergiet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |