Daar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijven die Bosschenaren?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef maril het volgende:
Wazig maar goed Lazerus en moi waren wel in voor een geintje, Dinges en Polleke wilde niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wenkbrauwen bijscheren..?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:11 schreef SCH het volgende:
Yeahinho, je hebt je wenkbrauwen even bijgeschoren voor de foto
Positief gok ik, ze zijn mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wenkbrauwen bijscheren..?
Ik weet van niets, maar is dat positief of negatief bedoeld?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet van niets, maar is dat positief of negatief bedoeld?![]()
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoeptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:42 schreef twi het volgende:
Van wenkbrauwen bijscheren weet hij misschien niets, van Photoshoppen weet 'ie des te meer
Nounou, zo knap ben je ook weer nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoept![]()
.
Dan heb je mooie vrouwelijke wenkbrauwen van jezelfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je gelooft het waarschijnlijk nooit, maar aan deze brakke webcamfoto heb ik helemaal níets gefotosoept![]()
.
Je denk toch niet dat ik een vergiet op me kop ga zetten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waar blijven die Rotterdammers?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hoeven er niet eens een vergiet op te zetten.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waar blijven die Rotterdammers?
Ik heb al gepost. Zonder FCDB sjaal natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijven die Bosschenaren?
Support your localsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al gepost. Zonder FCDB sjaal natuurlijk
Doe je bestquote:Op maandag 8 januari 2007 09:59 schreef dolledingo het volgende:
zo.. genoeg mensen zijn me inmiddels voor gegaan, straks ook maar even een vergiet opzoeken.![]()
Ja en een geheugen als een vergiet.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef SCH het volgende:
Heb jij dan een hoofd tong80?
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat wilde je daarmee gaan doen dan... je hoofd/sjaal/vergiet eronder leggen?![]()
quote:
Hier ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ik heb wel een vergiet en een sjaal, maar geen camera.
Is het niet mogelijk om bij een fotograaf langs te gaan en een foto te laten nemen die hij online zet en die je via een code kan opvragenquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef dolledingo het volgende:
hoi![]()
[afbeelding]
ja.. het is een vergiet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |